Přejít na obsah

Nastavení rozvodů


hudyx

Doporučené příspěvky

Ahoj, chtěl bych se zeptat, před 3 roky jsem si nechaval menit v autoservisu kompletní rozvody, ted jsem byl na diagnostice na VAG a řekl mi mechanik, že mám polohu vačky v záporné hodnotě na -4,4°, nemělo by to byt na 0? Prosím o radu, jestli to nemám seřidit na tu 0°? 

foto zde: 

http://www.2i.cz/6924a78d5e

Editováno: , autor: hudyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přípravky vůbec nepotřebuješ , stačí odendat kdyt nahoře na rozvodech , mít zahřátý motor, a jak tam sou ty 3 šroubky tak povolit lehce otočit vačku, a změřit znova přes vag. Ale jestli to nic takhle nedělá tak bych neřešil. Já než jsem si dělal rozvody tak jsem tam měl -2 , po rozvodech jsem to dal na přesně 0 a jen se zvedla lehce okamžitá spotřeba na volnoběh, jinak nic .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RPJI: Díkes :-) No hele, pokud auto stojí venku, když mrzne, tak jsou špatné studené starty, točí dlouho a škytá přitom, tak bych to rád uvedl na tu 0° a zjistit, jestli se to zlepšilo. ( ale všechno je OK, žhavení, vstřiky atd). A tohle je jakože nejjednodušší zpusob, jak s temi starty udelat neco, kdyz je to seklý o tolik a jsem zvedav, jaky bude efekt :-)

Editováno: , autor: hudyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na nulu se to dela u edc 15 tedy starsi PD motory, u edc 16 se to dela na pripravky ;) Udelej si to jak chces a ty RPJI nerad kdyz o tom moc nevis..

 

takže je to dobře to mínus 4,4 nebo co s tím mám dělat teda :-D ?

Editováno: , autor: hudyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by ses prosím trochu více rozepsat, proč se u nových PD (edc16) dělá podle tebe na přípravky? Zkoušel jsem 2 auta, kde ještě nebyly dělaný rozvody a diagnostika ukazovala nulu. Takže z výroby to mají špatně?

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jinak, odpovím si sám, na svém autě OII 77 mám hodnotu nula  a najeto 120 tis.km, přesně před výměnou. Opotřebením se řemen prodlužuje a naměřené hodnoty jdou do plusu. Tedy hodnota nula asi opravdu nebude správně? Jestli je podle tebe hodnota na přípravku -2, tak podle mého auta by to mohlo odpovídat.

 

Sice tomu prd rozumím, ale pokud konstruktéři musí počítat s degradací řemenu, tak sice optimální hodnota může být 0, ale nastavuji na novém řemenu na  -2, tak aby postupnou degradací prošla celé toleranční pásmo?

Pokud dejme tomu je toleranční pásmo(řemene) delta 4 a já nastavím 0, tak na konci plánované životnosti řemenu jsem už mimo toleranční rozsah?

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...