Přejít na obsah

Problém se stavíitelnym podvozek


wén@

Doporučené příspěvky

Čauves,

 

mám problém s mým podvozkem.Mám stavítko od technixe,ale na tom se nedá jezdit skoro.Je to tvrdý jak prase,vozím se jen na 15kách 195/50 a to se prostě nedá. Hroznej kostitřas,všechny hrboly přejíždět krokem a když je vlnitá vozovka a nedej bože na tom musim zabrdit,tak se bojim,že to neubrzdim a pak že na tom ty kola utrhnu :( 

nevíte někdo čím to může bejt? Mám htpéčko,tak je možný že by pružiny byli moc tvrdý na celou váhu vozu? tunost to stavitelnou nemá,jen výšku.

Na zimu jsem to kvůli sněhu zvednul co to jde a trochu se to zlepšilo,ale furt to tam je...Kdo má stavítko,máte podobný problémi?Jak se vám podvozky chovají?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře tak jinak.Vůbec ste to nepochopili,nejspíš jsem to špatně podal.

 

TO ŽE TO AUTO SKÁČE,TO CHÁPU,JSOU NA TOM TVRDÉ PRUŽINY!!!!!!

 

Ale mám problém s tim,že při tomhle podvozku auto víc tahá do stran,dle stavu vozovky,při vzlněné vozevce to je vůbec děs,nedá se na tom brzdit a jak jsem zmiňoval,je to o urvání předních kol,kvůli hrbolům,už mi odešlo 2hé ložisko v uložení,čepy a teď kosti a to lítám dle možností vozovky...To je normální? Nebo to je v rámci sportovního podvozku? 

Ani třeba při tom zvednutí nebyli citelné změny...nejvíc mě sere to brždění,už jsem měl párkrát na mále kvůli tomu :-!

 

 

Když to nebude podvozek podle vás za 6000,- ale kwčko za 15000,-,tak to bude jiný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wena: sportovní podvozek je tvrdej. Každá nerovnost je cítit 3x víc, vyjeté koleje samozřejmě tahají víc, protože podvozek skoro nepruží. Takové podvozky nejsou na české silnice dělané, jsou dělané na německé dálnice nebo na okruhy, kde je super povrch. Mám tenhle podvozek necelý týden na autě a proti sérii na pružinách je to trvdý jak prase. Taky si na to zvykám. A taky se neříká jen tak "slow and low" .. prostě se sportovním podvozkem se musí jezdit pomalu a nebo na to kašlat a jezdit jako prase. Na nerovnostech auto odskakuje, takže se prodlužuje brzdná dráha .. a to si s tím ještě nejel na kočičích hlavách .. já jo a to je teprve prdel .. to jedeš 40 kmh a klepe se ti plomba v zubech :D

 

Jinak samozřejmě, na sportovním podvozku v našich podmínkách odchází vše 3x rychleji, než na sériovém podvozku .. důvod jsi už asi pochopil, páč je to tvrdý jak kráva :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukasone,nevím co jsem ti udělal,ale nemusíš bejt na mě hned jak vosina v prdeli  :D

 

To co napsal Kuba,tak chápe na co jsem se ptal.Tak si to přečti.

 

A podvozek nemám měsíc,takže vím jak se na tom jezdí ;-)

 

Jde mi o to,jestli se tomuhle chování dá nějak předejít,nebo upravit něco tak,aby se to chovalo trochu líp...

Pomůže třeba jinej stabík?Co dát teda měkčí pružiny?

Tim bržděnim to odstalo nejspíš to ložisko v uložení,Dělá se nějaký lepší?Určený přímo na tvrdší pružiny třeba?Měnit ložiska po 3 měsících je vopruz...

 

A jezdit pomalu,to fakt po Praze nedá... :D

 

a odpovědi typu,prodej to a dej serii mám u p.... chci ten podvozek,jen to mít pod kontrolou ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim jak si to pochopil, ale psal sem to uplne v klidu bez nejakyho rozcilovani, tady to totiz nejde a nestoji mi to tady za to,...

a jak vidis kubu .... pekne ti to objasnil,.......

 

 

  co se tyce chovani,... a uprav tak to urcite neupravis .D vymejslis chujoviny,... u TAcka urcite ne,... pokud to chces mit mekcejsi a pohodlnejsi vyhod to a kup serii nebo si zainvestuj do kvalitky,.... tudiz V-MAXX, WEITEC apod.........

 

    nevidel sem nikde nejake mekci priziny,... a kdyby byli tak uz by to nebyl sportovni podvozek,...... v tom je ten ucel ;)

 

   kazdopdane ja mam podvozek rok a neco a kdyz sem koupil auto tak se delal podvozek, tim myslim ulozeni, cepy, kostitcky stabilizatoru, zesilneny stabiliozator a porad je tam mam, to samy lozika v naboji,..... nechapu jak tobe to muze odejit,... nejspis asi proto ze stim proste neumis jezdit ;)

 

 

            vic se asi vyjadrovat cenu nema, protoze jen ty musis vedet co od podvozku cekas a nejaky vymejsleni, jinej stabik a atd to uzrcite ne,... ten nemas s tlumicema skoro nic spolecnyho :D;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak myslíš :)

 

objasnil mi to,co už vim od doby,kdy sem ho nasadil ;-) a prosim tě,přestaň mi psát furt ať si koupim serii,na to fakt nejsem zvědavej...díky

 

proto to sem píšu,jak se chová i ostatním uživatelům,jestli maj podobný problémi třeba...nebo ať sem napíše někdo,kdo má uplně jinou značku,rád si poslechnu jejich názory na to...

do jinyho, ,,kvalitnějšiho´´ podvozku klidně půjdu,jen si chci něchat poradit...

 

měkčí pružiny určitě jsou :D jde o to,jestli se dělaj na technixe,popřípadně jestli tam půjde i jiná značka třeba...

 

třeba neumym jezdit,třeba je chyba jinde,proto sem píšu asi ne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska se mi dodělat Ta-technix podvozek, utáhly se tlumiče, vyměnily se matky na čepech řízení a hlavně se zkrátily tyčky stabíku a hned je poznat mega rozdíl. Auto je tak o 300% komfortnější a dneska domů jsem jel už prostě normálně, jak se mi chtělo, nějaké malé kanály vůbec necítím, jen větší hupy jsou trochu bolest na záda, auto suprově sedí v zatáčkách, já jsem teď nadšen! :)

 

Předek i zadek mám smotaný až na zem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lepší uložení (myslím tím co do komfortu a výdrže) nedělají a problém je v nastavení podvozku - tyhle levný "pseudosportovní" podvozky jsou prostě tvrdý a neodvádějí dobrou práci s propružením a útlumem..

 

pokud chceš být decentně níž a máš TDi motorizaci, dej origo FRS podvozek (ještě lépe z Ibizy Cupra Tdi 6L), pokud ještě níž, funguje slušně kombinace FRS tlumičů + KW (eibach) péra - 35mm....jinak určitě zainvestovat do kvality, funguje to podstatně lépe, ale tvrdé to samosebou je i tak...údajně u HP tlumičů lze na přání tlumiče nechat nastavit "měkčí", zda je tomu doposud nevím

 

PS: s každým centimetrem k zemi..plnějšími silentbloky...tlustším stabilizátorem...většími koly s menším profilem pneu atd atd jde komfort a životnost ostatních součástek stranou s tím člověk musí počítat ;) 

 

edit: vidím že máš HTp, to se tě tedy netýká...nevím zda by šli nahradit HTp tlumiče tlumiči z FRS II  (zda je zatížení +- stejné?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže prostě stručně řečeno,tyhle podvozky jsou dobrý tak na to,aby auto šlo k zemi a tim to končí...

škoda,nejsou to zrovna malý peníze,čekal bych trochu lepší kvalitu...

díval jsem se na fora,po různých členech jak jsou na tom ty technixi,věsměs všichni ok....ale ok to znamenalo jenom,protože asi něco vydrží a účel snížení auta taky splní,tim to ale hasne ;-)

 

zainvestovat do něčeho lepšího by problém nebyl.To že to bude skákat,s tim počítám,ale určitě to nechci v takové míře...chápu že nemám obzvlášť rychlý motor,ale i tak to stačí na to,aby mi tlumiče dopomohli do hrobu :)

 

zatím děkuji za rady

 

mc2uba:kdyby si měl někdy chuť,můžem dát spicha...rád bych se svezl na stejném podvozku,ale v jiné fábce... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono za 6t nemůžeš čekat žadnou kvalitu podvozku. to same je JOM apod značky, proto jak psal kibi, s levným podvozkem nic neuděláš,aby byl komfortní. kdyby jsi měl weitec u toho lze nastavit tuhost a auto by se chovalo jinak než popisuješ

 

já mám HP a pružiny SuperSport a tyhle problémy jsem nezažil a to mám podvozek už 3 roky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...