jozef d. Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 Ďakujem za tip, pojdem do tych bosch duraspeed a uvidime co to povie, viete mi prosim este poradit aky je moment utiahnutia?? Dakujem este raz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 Ake zhavice si kupil a vymenil??? znacka a typ?? Moment utiahnutia je 10-15Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef d. Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 momentalne tam mam BOSCH DURATHERM, mal som ich vonku a ked som ich pripojil na baterku tak trvalo asi 5-6 sekund kym sa rozpalili do cervena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biimbo Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 3-4 s je uplně normální, protože po tuhle dobu (někdy až 5s) pracuje rychložhavení na 12V a pak to asi 10s žhaví na 5V.. Je to z důvodu zvýšení komfortu oproti starým PD a rotačkám,aby se mohlo hned startovat. Spíš bych to napíchnul na VAG a podíval se jestli není odpálený a funguje ŘJ(dvoustupňové relé) J271. I když je v háji tak kontrolka normálně svítí jako by bylo všechno v pořádku ale ve skutečnosti to do žhavek nepustí ani volta. VAG by to měl ale napsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Ahojte, mám podobný problém na BXE ...štartér točí ale nechytá.....až na 4x alebo 5x chytí.Doteraz to nie je vyriešené. Viete poradiť čo a ako ďalej ? Viď: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=94909&sid=ccf8706c7510bde54ccf253d09babba4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef d. Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 ďakujem za tip, skusim sa na to pozriet , avsak meral som trysky cez VAG a dostal som sa k tymto hodnotam: 1. -0,40 2, -0,01, 3. 0,00, 4, -0,05 ta zavada sa ako da urcit?? da sa to aj pri teste akcnych clenov?? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos78 Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 (editace) zdravim lidi mam OII 1,9Tdi 77kw 4x4 dosud bez problemu,odstavim auto přijdu po 3dnech a start nic.nastartuje cca na potřeti,napočtvrte ,každy start cca 10sec.při plnem plynu,jedu třeba jenom do obchodu asi 1km pak už chyta jak nova,tak to je pokažde když stoji jeden a vice dnu poradte pls. ps:vstřiky jsou měněne loni na podzim,baterie mesic,palivovy filtr tyden kol100diky moc za každou radu Editováno: 10. Listopad 2012, autor: Luďa Duplicitní téma smazáno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 (editace) Co palivové čerpadlo? Mělo by dávat průtok 660 ml/30s. Sundej hadičku z palivového filtru na svorkovnici čerpadla přilož baterku (nebo si můžeš vytáhnout z motoru, baterky + a - zapojit do svorkovnice, nebo někam na kostru) Počítej kolik ti vyteče za 30s, jo vyšroubuj uzávěr plnícího hrdla a mel bys to dělat tak při cca 20°C Kdo už načerpal do dieselu benzín, ví jak se vypouští nádrž. Pokud to nebude ok,demontáž čerpadla, vyčistit sítko, nebo výměna? Editováno: 9. Listopad 2012, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos78 Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 NA TO SITKO SE CHYSTAM ALE NEVIM JESTLI JDE TO ČERPADLO VYTAHNOUT BEZ DEMONTAŽE NADRŽE?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 netreba zhadzovať nádrž..otvor na dem.a mont.čerpadla je vpravo vzadu pod sedákom sedadla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Sítko je až druhotné, stejně je třeba zjistit jestli dává čerpadlo dost tlaku. Demontáž je easy, jen povolit uzavírací kroužek, odpojit přívody a svorkovnici, práce maximálně na 10 minut, tedy když si mezi tím dáte ještě cigárko. Jinak pozor, nemít plnou nádrž max ¾ jinak vám to kolem trochu vyteče… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos78 Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 diky zítra se do toho dam a dam vědět jak to dopadlo,ještě se chci zeptat nama to někde zpětnou klapku??protože to vypadá jakoby pomali padala nafta???a pak se to cele zavzdušní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 (editace) cerpadl to urcite nebude A pokud by treba bylo muzes ho jednoduse vyloucit, tim ze treba pred startem nekolikrat otocis klickem aby natlacilo naftu. Zkusil bych pretesnit vstriky, ikdyz rikas, ze byly meneny nevis kdo a jak co udelal. Sada gumicek stoji dve stovky a je to prace na hodinu. S tim padanim nafty, tomu bych taky moc neveril. Kdyby padala, natlaci ji bezproblemu cerpadlo zpet, ale v sacim kosi by mel byt zpetny ventilek. Editováno: 11. Listopad 2012, autor: jakub benes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 To otočení klíčkem moc nepomůže, čerpadlo se rozběhne až při startování a běží jen při zapnutém motoru. Při otočení klíčku se jen lehce protočí. Možná hloupý dotaz, ale neparkuješ náhodou motorem do kopce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 to co pises je kravina, cerpadlo po otoceni klicku natlaci potrebny tlak paliva. Kdyby si nechal odpojenou hadici na filtru bude tlacit stale do urcite doby. Parkovani v kopci na to nemuze mit vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Tak je to kravina hádat se nehodlám, ale přesně to jsem udělal a vypojil jsem hadičku, ale přes otočení klíčkem jsem čerpadlo nerozběhal, jen to vystříklo, muselo se přivést napětí na svorkovnici aby se čerpadlo rozjelo. Benzín v nádrži na naftu, tak vím o čem mluvím, na benzínce černá pistole, která vedla do zeleného stojanu… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 celou nadrz jen otocenim klicku nevycakas to mas pravdu , ale aby natlacil potrebnou davku paliva to musi stacit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirague Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Ahojte, mám podobný problém na BXE ...štartér točí ale nechytá.....až na 4x alebo 5x chytí.Doteraz to nie je vyriešené. Viete poradiť čo a ako ďalej ? Viď: http://dieselpower.c...ccf253d09babba4 Měl jsem podobný problém, opraveno výměnou snímače otáček klikového hřídele. Byl vadný a nedodával signál o otáčkách motoru, proto to zhasínalo, příp. nešlo nastatovat. Opraveno ve Škoda servisu v Radotíně, od té doby vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudyx Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Ahoj, mám problém na Octě 1.9 TDI 77 kW.... a sice, spatne studene starty, točí 2sekundy a škytavě chytá, pak najednou nastartuje a zahulí a běží a má šílený traktorový zvuk. Druhá závada vysoká spotřeba dnes jsem za 107 km spálil téměř 1/4 nádrže a pal.pc ukazoval 5,6-8l a jindy stejnou trasou mám tak 4,2l. Motor nekouří kdyz přidám, jede celkem dobře. Ale ta šílená spotreba co s tím? a ty studene starty škytavé se mi taky nelíbí. Ted auto docela dlouho stálo, tak 3-4 měsíce se s ním jelo jednou nebo dvakrat za 14dní a celou dobu OK, az ted to zacalo:-( Najeto má 194 000 Km , rv. 2005. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Studené starty, tam bych viděl problém se žhavením,vysvětlovalo by to i „traktorový“zvuk. Po nastartování to malinko dožhavuje,aby motor šel klidněji. Spotřeba váha vzduchu? Ale všechno tohle by ukázaladiagnostika, takže bych to prvně napíchl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ataner Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 (editace) Pánové sorry za topic navíc ale mám dotaz,,Včera jsem zničehonic nenastartoval,startér točil ale ani ťuk jakoby nafta nešla do vstřiků,pro jistotu byla povolaná diagnistika mistra Chipa ale motorově nenalezen žádný problém. Dnes jsem pro jistotu nevím ani proč vytahal všechny pojistky z palubky...a super natočil jsem napoprvé..Mám dotaz jaká pojistka toto mohla způsobit...nebo kde mohl nastat problém..?Děkuji moc za rady pro totální lamu..díky Editováno: 25. Březen 2013, autor: Luďa Stačí jedno téma. Druhý duplicitní sem smazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Necita Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 Čau, jsou to žhavičky, měl jsem ten samý problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Ahoj, již od nového auta O2FL (2010) mám problém se startováním, který spočívá v tom, že když auto stojí přes noc tak nejde nastartovat. Projevuje se to v zimním období (naposledy včera) a pouze OBČAS (párkrát do měsíce). Startér točí ale vůbec to nechytá, pak to vypíše na MFD závadu brzd, tlak oleje... tak to zkusím ještě dvakrát a nakonec to chytne. Všechny diagnostiky v autor. servisu (podvodníci největší) jsou ok, žhaviče nové, nikdo si s tím neví rady. Auto jinak funguje dobře až na tohle. Neřešili už jste to někdo? Během záruky to s touto závadou bylo v servisu a nikdy na nic nepřišli, teď po záruce chtějí měnit vstřiky (v desetitisících). Mám to i nahrané na video co to dělá. Už jsem s tím tak nějak smířenej ale přece:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 ...mám to samé už tři roky od nového, dělá mi to občas, zatím nikdo na nic nepřišel:(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 Bych to skoro tipnul na baterku, nebo uhnilý kabely od baterky nebo něco takovýho, Ty chyby podle mě vznikají podpětím....... Vstřky to asi nebudou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.