Přejít na obsah

Motory Škoda TDI


Doporučené příspěvky

Maverick - Dík, to je perfektní. Jenom proč mne to zajímá. Mám sice benzínovou Octávku, ale teď je na 3 dny v servisu a půjčili mi Fabii 1,4 TDI 55 kW. Ale to auto do 2 tis. ot. vůbec nejede, rozhoupe se až kolem těch cca 2200. Pak je to docela "dělo". Relativně. Tam, kde jedu se svou Octávkou 60 na 4 bez problémů, tahle Fabie chce raději 3ku. To mne dost u nafty zarazilo, proto jsem začal shánět ty grafy. Teď je to jasné. Uvažuji totiž do rodiny ještě něco takového, ale když vidím ty grafy, tak mi z nafty vychází asi nejlépe 1,4 51 kW. Je to sice tak trochu Multikára, ale když se to rozhoupe, tak už jede dobře a ve vyšších otáčkách např. při 90ce už ten motor skoro neslyším, a ta spotřeba je více než zajímavá. Co vy na tu 51ku? Máte s ní někdo zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi na tom co od toho auta chces...

Ja bych sel radeji do 59kW, vykonovej rozdil zas tak znat neni, ale tech 40 N.m. je znat pomerne vyrazne. Nehlede na to, ze diky tem 40 N.m. navic muzes ocekavat o fous nizsi spotrebu.

Ale je tam vyssi cena a pokud to chces jen jako druhe auto do rodiny, 51kW neni spatna volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som raz cital kde boli porovnane motory s fabie 1,4 TDI 55,51,59kW. ked ich zobrali na brzdu tak najlepsie vysla prave ta 55 kW. potom este celkom dobre dopadla 59kW. ale ta 51kW tu tam moc nechvalili. len neviem kde som to citak ak by som to nasiel tak to tu dam. ja by som volil ojazdenu 55 kW alebo novu 59kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, jaky je mezi jednotl. vykony cenovy rozdil ale dle toho grafu mas tech 40Nm navic uz v oblasti, kde je tak moc nepotrebujes. Do tech 2t, dle me spis do 1800ot je ten motor trochu linej ale vse je otazka zvyku, tim nemyslim to tocit do vysokych otacek. Pokud ale chci fakt boost napr. do kopce, tak pravda z 1500ot nez se to vyhrabe a prida se turbo, tak to chvili trva. Na rovine tech 1500 k akceleraci staci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za odpovědi. Měl jsem již hodně aut, ale tohle je první nafta (když pominu krátkodobou praxi před 25 ti lety s Tatrou 138) kterou mám v ruce. Za ty 3 dny jsem tady po couračkách najezdil cca 100 km a pal. poč. ukazuje průměr 4,6, a to jsem i občas zkusil co to umí. Což nevypadá tak špatně, navíc to auto má jen 10 000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

thomasino: Promin, ale tech 40 N.m. rozdilu je pri +-2200 ot./min, coz jsou otacky, ktere snad bezne pouzivas.

Nehlede na to, ze cirka od 1700 do skoro 4000 mas u 59kW vyraznou prevahu tociveho momentu.

Jezdil jsem obema u musim rict, ze je to prave rozdil v tocivem momentu, ktery by me hnal ke koupi 59kW verze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

thomasino: Promin, ale tech 40 N.m. rozdilu je pri +-2200 ot./min, coz jsou otacky, ktere snad bezne pouzivas.

Nehlede na to, ze cirka od 1700 do skoro 4000 mas u 59kW vyraznou prevahu tociveho momentu.

Jezdil jsem obema u musim rict, ze je to prave rozdil v tocivem momentu, ktery by me hnal ke koupi 59kW verze.

presne tak co som cital test tak aj tam bolo ze ta 59 ide oproti 51 lepsie vdaka krutiacemu momentu a samozrejme aj trochu vyssi vykon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...