Caradac Vloženo 5. Červen 2013 Vloženo 5. Červen 2013 Dobrý den, potřebuju poradit. Při dojíždění domů mi stoupla teplota motoru do červené a začalo se pářit z motoru a vřít voda. Po zastavení a otevření kapoty, asi tak za 5 vteřin došlo k náhlému puffff a úniku chladící kapaliny někde v prostoru nad vývodem výfuku z motoru...po schladnutí doma a hmataní v těch místech jsem tam nahmatal otvor (je to v místech kde je tak horko těžko 2 cm místa na ruku) nevím k čemu ten otvor je - asi nějaký zaslepený? Co s tím - do servisu se mi s tím nechce. Připujuji 3 fota - první 2 jen označují odkud jsem tu třetí fotku fotil - děkuji za nějakou odpověď. Citovat
psurn Vloženo 5. Červen 2013 Vloženo 5. Červen 2013 asi ti vytekla cestou voda a pak to začalo vařit , nejspíš bude někde prasklá hadice ke chladiči Citovat
Caradac Vloženo 6. Červen 2013 Autor Vloženo 6. Červen 2013 Opoměl jsem říct, že voda tekla z toho co označuji šipkou - a už asi vím co to je, otvor s pojistnou zátkou, nebo jak se tomu nadává. Citovat
Caradac Vloženo 9. Červen 2013 Autor Vloženo 9. Červen 2013 Tak jsem to konečně rozdělal tak abych se k tomu dostal a ten deklik co v te díře má být je vyhnilej :-( Citovat
tonyaviola Vloženo 21. Prosinec 2013 Vloženo 21. Prosinec 2013 (editace) dakujem moc za tuto temu. Myslel som ze to tu budem musiet velice opisovat ale toto je presne to co sa stalo mne Aspon uz viem co to je Pre istotu prikladam moju foto. je tam trosku vidno ako odtial idu dva cicerky kvapaliny, motor bol totiz zapnuty. Editováno: 21. Prosinec 2013, autor: tonyaviola Citovat
McMatej Vloženo 21. Prosinec 2013 Vloženo 21. Prosinec 2013 Pokud si dobře vzpomínám, tak Favority měli sací potrubí vyhřívané chladicí kapalinou. A tobě to teče ze zátky vodního prostoru sacího potrubí. Nejjednodušší by bylo (třeba jen dočasně) toto vyhřívání odpojit a hadice vedoucí z bloku do sacího potrubí zaslepit. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Prosinec 2013 Vloženo 21. Prosinec 2013 Zaslepovat netřeba, stačí je spojit pomocí kousku trubky... Citovat
Caradac Vloženo 14. Srpen 2014 Autor Vloženo 14. Srpen 2014 Proboha kam to spojovat trubkou? tonyaviola: přesně to je ono,akorát to co máš nafocený ty,je protimrazová pojistka z boku,která je hezky přístupná,tu jsem tam měl novou...ale ta ze spodu,tam je hroznej přístup,prostor že tam sotva strčíš prsty. Musel jsem to rozdělat tak daleko,až jsem to sací potrubí mohl vyklopit a dostat se k tomu. Měl jsem pocit že jsem to sem už psal,divím se že to tu není...vyčistil jsem díru od zbytku zrezivělé zátky a naklepl tam novou...od té doby mi autíčko zatím jede jak hodinky:-) jo a to přehřátí motoru byl vadnej termostat,byl zaseklej v poloze pootevřeno. Citovat
Caradac Vloženo 12. Prosinec 2014 Autor Vloženo 12. Prosinec 2014 tonyaviola Tak se mi dnes stalo to co tobě,rupla mi ta druhá zátka,že já ji blbec nevyměnil prevntivně hned,prodavač se divil proč to neudělám,takže dejte na rady zkušenějších,já na nic nedal,neboť byla krásná zachovalá a nechtěl jsem do ní zbytečně rýpat. Navíc je zítra sobota a nevím kde tu zátku budu shánět :-( Jak tohle opravit jen dočasně nemám tucha,stejně kde bych sháněl kousek trubky co by tam pasovala - to už je lepší opravit tak jak to má být. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.