Publikováno Červen 6, 201312 r Jaký máte názor a zkušenosti s proměnlivým intervalem výměny oleje u OCT II RS 125kW motor CR - CEGA.... Z výroby originál nastavený proměnlivý interval QG1, uvažuji o překódování na pevný interval QG2 s výměnou oleje po 15tis. km. Vaše poznatky a zkušenosti... případně jaký dáváte olej ??? Díky za vaše příspěvky.... Upraveno Červen 6, 201312 r od Jirzi - R1
Červen 6, 201312 r kratsi interval udela vzdy autu lip nez dlouhy Upraveno Červen 6, 201312 r od Ozi Toretto
Červen 10, 201312 r Autor no tak jasný s tím souhlasím, ale jde mi spíš o to jaký tam dát olej...atd.. jestli někdo takhle měnil ten interval...
Červen 10, 201312 r Daj origo olej, interval skráť aspon na 20.000 km a ak sa Tvoje auto naučí rozprávať, určite ti minimálne poďakuje
Červen 10, 201312 r Hlavne dodrzuj normu VW507.00. Ja davam Castrol Edge, 5l kanystr me vysel na cca 800,- Kc. Ja jsem taky pro vymenu po 15.000km.
Červen 10, 201312 r Podle me je to zbytecne. Mimo zarucenych informaci od lidi zivicich se prodejem oleje se nikde neprokazalo, ze by promenlivy interval necemu skodil. On to ma vyrobce dost dobre vychytane a pokud se s autem jezdi zpusobem, ze se olej opotrebovava rychle, tak se pres 15000km/365dni nedostanes ani s promenlivym intervalem. Upraveno Červen 10, 201312 r od mike_k
Červen 10, 201312 r Nedostanes. Ja jezdim s 1.8TSI kazdy den 8km do prace a 8km z prace pripadne jeste je ta druha cesta rozpulena nakupem. Toto cini 95% meho vyuziti auta. Mimo to je sem tam nejaka delsi trasa jednou za mesic cca. 300km a jedna dovolena za rok par tisic km. Rocne najedu max. 15000 dost casto ani to. A podle ukazatele mi olej vychazi presne na tech 15000 a 365 dni plus minus nejake drobne. Upraveno Červen 10, 201312 r od mike_k
Červen 10, 201312 r Autor Takže dáváte normálně olej longlife pro prodloužený interval ale měníte po 15tis...km ?? Upraveno Červen 10, 201312 r od Jirzi - R1
Červen 11, 201312 r Musis, protoze pro motory s DPF je jen norma VW507.00. Upraveno Červen 11, 201312 r od skodaforum20
Červen 11, 201312 r A pozor na eshopy a oleje z PL a pod. Nemyslím, že zvučná značka je zárukou něčeho.... mnohdy splňuje normu VW a stejně je to leštěnej prd. Olej při 15tkm stačí obyč. syntetika 5w30 pokus nejezdíš závody, vtip je v tom - ne dát moc dobrý a držet ho tam dlouho ale dát tam průměrný a brzo s ním ven. U 1,8 TSI kde jsou dva ojelové okruhy to platí dvojnásob. Hlavně bych tam dával stále stejný olej, Valvo, Millersoils, LiquiMoly, Mobil,...a hlídal si hladinu. Jak jsi pod půlkou rysky zvyšuje se spotřeba, na dolní rysce je to již na nádrži očividné. Neposledním hlediskem je pořádný filtr. Netuším jakou kvalitu má origo, ale viděl jsem jaký je rozdíl MannHummel a "levné" a nechtěl jsem tomu věřit. Asi jako mezi nejlevnější rolí WC papíru a drahou rolí, to jistě zná každý.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.