smydys843 Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Zdravím mám octavii I r.v. 1999 1,9Tdi 81 kw.motor AHF.Mám takovýto problém občas se mi stává že mi nejde auto nastartovat,žhavení vše funguje.Kdysi mi to udělalo ikdyž jsem měl větší čtvrt nádrže,stalo se mi to asi 3 krát,tak jsem si myslel že je to asi plovák v nádrži.Dneska mi to udělalo znovu ale nádrž mi ukazovala 1/2 nádrže.Vždycky pomůže když dojelu cca 10 lirtru nafty povolím vstřiky abych to odvzdusnil a pak to zase jede.Od toho co mi to udělalo tak si vždy měřím kolik ujedu na tu polovinu nádrže jak mi to dneska udělalo jsem najel cca 540Km,takže stav by cca odpovídal.Nevíte někdo čím to může být?Zkoušel jsem i vyměnit palivový filtr ale taky to nepomohlo.Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Čerpadlo bude asi OK, ne? Když po dolití nafty to jede. Nemyslíš? No, já bych řekl, že to vždycky vyjedeš do sucha. 540 km na půl nádrže je až moc. Otázka zní jak ukazuje palivoměr, protože tohle "měřidlo" měří plus minus autobus a dovedu si představit, že 1/2 nádrže se může být klidně +- 5l od skutečné poloviny. Takže buď oprav ten plovák anebo VŽDY tankuj do plna a když se budeš blížit 800 ujetých km tak se už zase dívej po další čerpačce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smydys843 Vloženo 10. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 mám vyzkoušené že jsem než to začalo blbnout tak jsem uplně v klidu najel 900-980km.Průměrnou spotřebu mám při mém ježdění cca 5,1L.Ale nechápu proč to udělalo při menší polovině nádrže.A to právě dělám tankuju do plna a hlídám palivo a kolikk ujedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Prostě Ti říkám, ten informační ukazatel, který měří plus mínus autobus, nemůžeš brát vážně, že když ukazuje 1/2 je to fakt polovina nádrže. Ještě mi řekni, když tankuješ do plna, v podstatě jedno kolik tankuješ, ale ani jednou Ti to co popisuješ neudělalo před tím než se rozsvítila kontrolka a ještě tak 40 - 50 po tom, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smydys843 Vloženo 10. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Ja neberu tak že když ukazuje 1/2 nádrže tak je tam přesně půl nádrže je mi jasné že je to + - nějaký ten litr..Dneska jsem měl sundaný ten sací koš (palivové čerpadlo) co je pod zadním sedadlem a bylo vidět,že je tam skoro plná nádrž, ale když to bylo zpátky v nádrži tak to ukazovalo cca 1/2 nádrže.,ale když jsme s tím plovákem hýbali jak byl vytažený tak fungoval normálně, tankuju pravidelně cca 40 litrů,vždy tankuju když mám tak cca 1/4 nádrže,na rezervu nikdy nejdu.Udělalo mi to vždy tak cca při 1/4 nádrže,nikdy mi to neudělalo při rozsvicené rezervě.Na rezevru nejezdím.A teď naposledy to udělalo když ukazatel ukazovatl cca 1/2 nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Hm, tak máš problém. V nádrži, kde ja plovák, je takový hrnec a plovák je vněm. Funguje to tak, že nafta se do něj naleje, ale nevyleje ven. Funguje to jako jakýsi zásobník když je v nádrži už málo nafty a ta se přelívá ze strany na stranu. Za jistých podmínek by se běžně stávalo, že by se nafta odlila od sacího koše a ikdyž je ještě relativně dost nafty, tak v podstatě sání by bylo na suchu. Nevím jak to tam přesně funguje, nějaké gumové chlopně či co, ale kouknul bych na to. Při prázdné nádrží nalej do toho hrnce naftu, měl by zůstat plný. Neměla by utéct do nádrže. PS: Ve starých škodovkách to tak nebylo, při polovičním a menším množství paliva ručka palivoměru lítala od rohu k rohu podle toho do kterého směru se jelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smydys843 Vloženo 11. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 zdravím tak dneska jsem měl ten hrnec vytahnuty a byl v něm docela nános nečistot a byla ucpaná taková malá záklopka s gumovým těsnením takový malý obdelníček,takže netěsnila tak jsem ji vyčistl a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 ..... a máš vyhráno! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smydys843 Vloženo 21. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 takže bylo to tím zaneseným "hrncem". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kub1k škoda Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 mám octu 19 TDI 66KW r.v 2004 za studena startuje strašně dlouho.žhaviče jsou nové.auto máme od novoty a je na něm najeté 90000Km poradíte někdo? jakmile auto chytne tak celej den není problem nastartovat.Tenhle problém je vždy jen při teplotach kolem nuly a níž. má octavia podávací čerpadlo? díyk za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 akumulátor je v akom stave? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Ak máš novú alebo ok bateriu tak jednoznačne starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Mám pocit, že oba máte na mysli jev "teplé starty". Slabá baterka nebo startér se takto projeví u teplého motoru. Studený startuje většinou na drnc. Takto to, alespoň, popisují kteří ten problem mají/měli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kub1k škoda Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 baterka je nová..když je pod nulou tak startuju asi tak 7sekund starter točí točí a furt to nechce chytnout pak chytne a celej den startuju normalně aj když je motor studenej.Ale jakmile se s autem tak den nejede a je pořad pod nulou tak opět staruju dlouho. jakmile stoupne teplota nad nulu tak chytne na drc.Už si nevím rady :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Já bych se zkusil podívat na žhavení. Při prvním startu po delším stání, pro jistotu, jestli je věhem žhavení napětí na žhavičkách. Pak, jestli je napětí, zda jsou žhavičky OK. Psal jsi, že ano, ale jistota je jistota. Prozože mně to přijde na závadu ve žhavení. Nevím jak dlouhé jsoz ty "pauzy" během dne, ale mně třeba, když mrzne tak první žhavení je delší (podle teploty), ale stačí abych po nastartování motor vypnul a startoval znova, v žádném případě se nejedná o zahřátý motor, tak další žhavení je krátké a start na drnc, tudíž bych řekl, že i bez žhavení by byl start na drnc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kub1k škoda Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Všiml jsem si že žhavení mi svítí pořád stejnou dobu.. +- 3sekundy pak zhasne. at je -15 nebo -1 pořád stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 No jo, to jsi nám nenapsal. Čidlo teploty vody. Je dvojité, takže ačkoli budíky ukazují třeba dobře, ŘJ může mít špatné info, tudíž takové, že je teplo. Ve Tvém případě. Tipuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kub1k škoda Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 aha, děkuji.. takže zkusit vyměnit čidlo teploty..a to najdu na bloku motoru? zepředu že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Ještě před výměnou je možnost zkontrolovat na diagnostice jaké údaje čidla dávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 (editace) pozri este aku teplotu ti ukazuje pri studenom motore, mala by byt priblizne rovnaka ako teplota okolia, ale pozeraj to vo VAGu motor,kanal 7,a 4 policko tie hodnoti musi byt plus minus rovnake a este nastartuj a pozri v motore kanal 4 posledne policko aka je hodnota Editováno: 6. leden 2015, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 (editace) aha, děkuji.. takže zkusit vyměnit čidlo teploty..a to najdu na bloku motoru? zepředu že? no práveže zozadu Editováno: 6. leden 2015, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 Ked to takto dlho štartuje a nechce chytnúť, môže byť spadnutá nafta. Pred ranným štartom si skontroluj, či máš v hadičkách naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 Jo, při podnulových teplotách padne a nadnulových se udrží. Divné co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spawn369 Vloženo 17. Únor 2015 Sdílet Vloženo 17. Únor 2015 (editace) Pánové mám obdobný problém... Mám octavii 1.9tdi 66kw chip na 96kw go motoru, spojky i rozvody s pumpou, nová baterka, repas starteru, repas převodovky...vše před 2 mesicema... Nikdy jsem neměl problém se starty nebo během jízdy s nějakým cukanim...i před i po go... Před 5 dny jsem nenastartoval, neřešil jsem to, utíkal jsem na bus do práce... Když jsem dojel zpět šel jsem hned k autu.. Závada byla že elektrika šla ale nic jiného... Začal jsem spinackou a nic (naštěstí můžu nové díly vrátit) ale nechal jsem ji tam... Šel jsem ke starteru a našel odpadlej drát na něm, takže jsem starter vytáhl, drát napajel a dal ho zpět.. A vuala auto točilo, ale nenastartovalo... Mám rezervu jak na svini takže jsem si říkal, že bude malý tlak nebo nafta trochu stuhla či zavzdusneno.. Auto stálo 5 dní s rezervo v -10C až -15C, dolil jsem dalších 10l takže je tam asi 18l nafty a do toho jsem tam dal asi 3dcl benzínu... A stále nic... Povolil jsem tedy vstriky a pokousel nastartovat.. Na podruhé se objevila nafta, ale jen jakoby protikala bez nějakého velkého tlaku (čekal jsem že bude nějaký větší když jsem to povolil a matku dotáhl mírně rukou ať není volná) dotáhl jsem matky a pořád nic...auto je denně v provozu bez problémů! Motor i s chipem nezenu do maxima a jezdím spíše na spotřebu.. Četl jsem o roztlaceni ale také ze to není dobré... Někde jsem četl že na 2 někde na 4 ale zase že na velký stupeň je to blbě... Zase se jedná o rychlost... Stojím na mírném kopečku dostanu se tak na 20-30km/h samovolně pak jinak autem roztáhnout.... Teď už si nvm rady, co navrhujete? Editováno: 17. Únor 2015, autor: Spawn369 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 17. Únor 2015 Sdílet Vloženo 17. Únor 2015 skus roztiahnut na 4ke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.