Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

Jo Milosi,to je jediné,co mě na DSG sralo.menší prodleva.Právě na těch křižovatkách.Dojíždím,vidím že nic nejede nebo jede v dáli tak chci šlápnout a chvíli to trvalo.A taky prodleva zpátečky.U starých tiptroniků je ta zpátečka skoro okamžitá

Díky, takže to nebude na reklamaci...

Škoda, že jsem v celém tématu o DSG na tuhle "váhavost" nenarazil, možná bych si ji ani nepořídil.

Ale aspoň to pomůže v rozhodování dalším zájemcům - nemůže být všechno dokonalé.

Perfektní ovšem je to rozpětí zpřevodování, naprosto nesrovnatelné s pětikvaltem u staré 1.8 20V.

Tam byla jednička dlouhá, takže se jí při rozjezdu moc nechtělo (aspoň nehrabala) a pětka krátká, takže motor točil, řval a žral.

U 7o DSG si režim pro motor můžu vybrat podle chuti :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že ta prodleva není 2-vteřinová a že se na to dá docela dobře zvyknout. Ale jak říkáš.. pokud necháváš auto popojíždět, tak se tam prodleva neprojevuje. Podle mě je to proto, že sešlápnutá brzda vyřadí zařazený kvalt - viz například stojíš s D na místě a máš zataženou ruční brzdu a motor se s ní pere, ale když lehce sešlápneš brzdu, tak je hned klid.

S tou zpátečkou je to taky občas na palici, někdy to opravdu trvá dlouho, ale jak říkám, dá se na to zvyknout a výhody (podle mého) jasně převažují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se zpátečkou souhlasím (to ale vůbec nevadí, rozhodě ne mě), ale prodleva při rozjezdu v žádném případě není 2s, ani 1s. Malinká prodleva ve zlomcích sekundy tam určitě je, ale to pisatel asi nikdy s žádným jiným automatem nejezdil, neboť v tomto je DSG (na rozdíl např. od HDM nebo kužel. automatů) úplně v pohodě. Chápu řidiče, který přesedlal na DSG z "kvedlačky", ale komu to vadí hodně, může "kvedlat, nebo pádlovat" i s DSG, při ruční volbě žádné pozorovatelné zaváhání DSG neexistuje.

Rozhodně to není pro výroky o "reklamaci" (pokud mu to skutečně nestojí 2 s, jistě ale přeháněl) či o "litování o pořízení"... ;)

Realita je ale taková, že i s tím drobným zaváháním (při plné automatice) na křižovatce žádné srovantelné auto autu s DSG (resp. obecně s dvoujspojkou) neujede, alespoň ne prvních několik desítek metrů... Akcelerace TDI ve spojení s DSG je skutečně ukázkovou záležitostí pro každého odpůrce "turbotraktoru" nebo moderního 2spojkového automatu DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se zpátečkou souhlasím (to ale vůbec nevadí, rozhodě ne mě), ale prodleva při rozjezdu v žádném případě není 2s, ani 1s. Malinká prodleva ve zlomcích sekundy tam určitě je, ale to pisatel asi nikdy s žádným jiným automatem nejezdil, neboť v tomto je DSG (na rozdíl např. od HDM nebo kužel. automatů) úplně v pohodě. Chápu řidiče, který přesedlal na DSG z "kvedlačky", ale komu to vadí hodně, může "kvedlat, nebo pádlovat" i s DSG, při ruční volbě žádné pozorovatelné zaváhání DSG neexistuje.

Rozhodně to není pro výroky o "reklamaci" (pokud mu to skutečně nestojí 2 s, jistě ale přeháněl) či o "litování o pořízení"... ;)

Realita je ale taková, že i s tím drobným zaváháním (při plné automatice) na křižovatce žádné srovantelné auto autu s DSG (resp. obecně s dvoujspojkou) neujede, alespoň ne prvních několik desítek metrů... Akcelerace TDI ve spojení s DSG je skutečně ukázkovou záležitostí pro každého odpůrce "turbotraktoru" nebo moderního 2spojkového automatu DSG.

V mém případě se jedná o DSG 7o, připadá mi, že jde skutečně o dost dlouhou dobu, rozhdně přes sekundu. Buď může jít o poruchu, nebo vlastnost nové DSG.

Na křižovatkách jsem se starou O I 1.8 rozjížděl na křižovatkách rychle, nyní mi dost aut ujíždí. Záběr není lineární, ale zpočátku váhavý. Až zhruba v době přeřazení na dvojku motor pořádně zabere (přitom neměním "sešlápnutí" plynu).

Zkusím dobu přesně změřit a ještě dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 s tam není,ale 1 s tam bude.Mám tady křižovatku,na kterou dojíždím(dojížděl jsem,bo už jsem OII s DSG prodal) z mírného kopce a z 5 přeřazovala dolu.Na křížovatku-vcelku pořehlednou jsem dojížděl na 3 a hned 2,ale to už jsem potřeboval akcelerovat a než si rozmyslela,jestli nechá 2 nebo 1 tak ta prodleva tam je.Křižovatka přehledná,tak auta jsou vidět docela dobře,ale někdy člověk potřebuje rychle vystřelit a než se rozmyslí,trostě to trvá.Co se týče couvání tak to mě taky dost sralo.Né,že by se nedalo zvyknout,to ano a v poho,ale když se okolo baráku točím,tak někdy je to špatné.Musím se točit přes cestu a asi 100m od baráku je takový rožek,kde není vidět.Jak se začnu točit,cesta prázdná a ejhle najednou auto a zrovna bych potřeboval už couvat a ono tam ta prodleva někdy je ty 2 sec-hlavně když je to studené.

Jinak DSG prostě super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čoveče to bude asi vlastnost 7.st.DSG...na to samé co si tu stěžuje milos s si totiž postěžoval i známej co před pár týdny pořídil SII 1.8TSI 7st.DSG,ten do toho přešel z SI co měl v Tiptroniku....a na moji první otázku"jak se mu s tim jezdí" řekl že ho tam serou ty prodlevy že to z tiptroniku nezná...Já tiptronik nikdy neměl,tak v tomto nemůžu soudit.....

Jinak naprostý souhlas z Omicronem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,ty setrváky se lidem hodně serou,mám už svojí zkušenost.....hlavně teda co řikal jeden známej co jezdí jako Pražskej letištní taxikář,řikal že všichni co tam maj Passaty z DSG už ho min.jednou měnily....

Dřív tam hodně těch kluků mělo ty starý Passaty 1.9TDI 96kw s tiptronikem,to fakt že tam těch Passatů dřív jezdívalo i přes 250ks,tak víc jak polovina ty tiptroniky mělo a až na jeden případ jsem nic špatnýho nebo že by se jim to sralo neslyšel.....akorát ten jeden případ,ten řikal že mu tehdy odešel nějakej volič (přesněji co tím tehdy myslel nevim)....takže ty tiptroniky určitě taky byli dobrý(svého času)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem ale četl v pár motor.časopisech tak moc Multitronic nechválej,aspon co se spolehlivosti týče....

Naposledy jsem četl nějakej test jeté A4 z multitronikem a právě jako mínus bylo:poruchovost převodovky Multitronic...nějak rozepsané jak a proč tam nebylo,jen prostě že je velmi poruchová.....

Na druhou stranu zas mi přišlo divní že Audi dělá tuhle převodovku už poměrně dlouho a kdyby se zas tak srala,tak jí dávno Audi stáhne a nebude jí nabízet dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj chalani. mam malu prosbu. nemohol by mi niekto odfotit usporiadanie poistiek v DSG a poslat mi to na mail bzuckoSB@azet.sk ? mam mensi problem s topenim a dufam ze problem bude v poistkach.ak nie tak do p... dakujem cafte. a mimochodom ine auto ako s automatom si asi nekupim.je to super..

Editováno: , autor: bzuckoSB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...2 s tam není,ale 1 s tam bude.Mám tady křižovatku,na kterou dojíždím(dojížděl jsem,bo už jsem OII s DSG prodal) z mírného kopce a z 5 přeřazovala dolu.Na křížovatku-vcelku pořehlednou jsem dojížděl na 3 a hned 2,ale to už jsem potřeboval akcelerovat a než si rozmyslela,jestli nechá 2 nebo 1 tak ta prodleva tam je....

Jinak DSG prostě super.

Zde je asi nejake nedorozumeni - mel jsem zato, ze se zde mluvi o tom, ze DSG ma nejak zasadni zpozdeni (coz nema) pri ROZJIZDENI Z KLIDU na krizovatce, a ne pri dojizdeni na krizovatku, a nasledne akceleraci, jak pote psal Cosby. To jsou preci zcela jine rezimy prevodovky, mam pocit, ze zde doslo k onomu prislovecnemu (a bez urazky :) ) "jeden o voze, druhej o koze".

V tom rezimu, ktery popsal Cosby to skutecne nekdy zavaha (ale ne vzdy), pripsal bych to ani ne tak "technologii" vlastniho razeni v DSG (to je superrychle), ale spise vahanim "mozku" prevodovky, ktery si v takove situaci vzdy neni zcela jisty tim, co bude nasledovat. To zavahani je pote umocneno principem prevodovky, tzn. 2spojkovou mechatronikou. Pokud se zvysi inteligence DSG, jiste k tomu dochazet nebude, stejne jako pri pouziti "rucni" predvolby, pote je "natvrdo" zarazeno, a zadne meritelne zpozdeni neexistuje.

Vyse popsane zpozdeni 2 s (!) u te 7stupn. DSG je bud "přeháňka", anebo zavada. Pokud to skutecne existuje, mazal bych okamzite do servisu, takto se DSG nechova (pri rozjezdu) a chovat nema.

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsme na tom stejně....obě moje OII z DSG maj po 3/4roce taky něco přes 80.000km a zatim jen u jedné měnily setrvák,ale u druhé už začíná být taky slyšet,tak tu to čeká co nevidět...

Jinak znám pár letišt.taxikářů co maj DSG v Passatech na kterých už maj někteří i hodně přes 200.000km a bez problému..a to jezděj z 90% Prahu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyse popsane zpozdeni 2 s (!) u te 7stupn. DSG je bud "přeháňka", anebo zavada. Pokud to skutecne existuje, mazal bych okamzite do servisu, takto se DSG nechova (pri rozjezdu) a chovat nema.

Jako bych měl novou DSG, zpoždění při rozjezdu zmizelo smile.gif

To asi, že jsem se pod dojmem tohoto příspěvku chystal na reklamaci...

V posledních dnech to u nás v Jizerkách s ježděním za moc nestálo, silnice byly plné sněhu, tak se moc poznat nedalo.

Když jsem ale včera jezdil po městě, měl jsem dojem, jako bych jel v novém autu.

"Zařadím" D, šlápnu na plyn a již v průběhu sešlapování se auto rozjíždí.

Při dalších rozjezdech, kdy jsem tomu ani nemohl uvěřit, odhaduji zpoždění tak na 0.2 sekundy, takže zpoždění při rozjezdu na jedničku je přibližně 10x menší !!

Přitom je jedno, zda se rozjíždím hned po zařazení D, nebo po delším stání na brzdě, rozjezd je okamžitý.

Teď bych jen rád zjistil, v čem byl problém...

Po neděli se zastavím v servisu, zda dokážou něco vyčíst z diagnostiky.

Uvažuji ale také o tom, jestli se nejedná o nastavení auta po dobu záběhu, právě jsem totiž překročil 1500 km.

Pokud v servisu nic nezjistí, zkusím asi sepsat dotaz do Škodovky.

Vzpomenete si majitelé DSG, zda se nové auto nechovalo ze začátku podobně ?

Může jít ale jen o vlastnost nové DSG 7 kvaltů, nebo úpravu po FL.

Ještě musím zjistit, jak je to s dalším problémem, t. j. pozdní řazení z jedničky na dvojku a částečně na trojku.

Raději jsem to sem ani nepsal, abych nebyl za velkého prudiče proti DSG...

Ještě horší bylo, že nešlo ani manuálně přeřadit, auto při rozjedu na jedničku tak do dvou a půl tisíc vůbec nereagovalo na povel k přeřazení. Nešlo to řadící pákou po přepnutí na manuál ani pádly pod volantem.

Připadá mi ale, že je to také lepší, na dvojku řadí již kolem dvou tisíc a ne až kolem tří tisíc (je to 1.8 TSI).

Chce to ale další zkoušení, včera jsem sice úplně zastavoval před každým přechodem a na každé křižovatce, ale uvidíme.

Každopádně přestávám litovat, že jsem si DSG pořídil smile.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem neměl problémy při rozjezdech,ale jak jsem psal,když jsem dojízděl třebas ke křižovatce,bylo 3,potom 2.V dálce jsem viděl auto,ale v pohodě to stihnu a prostě než se převodovka rozmyslela z té 2 při třebas 15km rychlosti,jestli nechá tu 2 nebo dá za jedna tak to trvalo.Jelikož jsem dal plný.stejně dala za 1 a pak vystřelila.právě o tu prodlevu mi šlo-než se rozmyslí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako bych měl novou DSG, zpoždění při rozjezdu zmizelo smile.gif

To asi, že jsem se pod dojmem tohoto příspěvku chystal na reklamaci...

V servisu pochopitelně nic neřekli (a to s nimi nemám špatné zkušenosti), ale mám novou převodovku, auto po FL, na školení ještě nebyli....

Takže budu muset sesmolit e-mail do Škody...

Převodovka zatím opravdu funguje jak jsem čekal, problémy zmizely.

Na vyježdění to ale nevypadá, i když jsme to také uvažoval jako jednu z možností, změna přišla skokem.

Do 1500 km hrůza, nyní při rozjezdu zabírá hned.

Editováno: , autor: milos_s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...