Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

Tak to vypadá, že se mi setrvák podaří sehnat taky cca za polovic. Problém bude ale se servisem. Můj oblíbený mechanik se nevěnuje automatickým převodovkám, slíbil mi sehnat na někoho doporučení. Rád bych se ale ještě zeptal tady.

Nevíte někdo prosím o dobrém servise v okolí Brna, Olomouce, Prostějova, Přerova, Vyškova, Zlína kde by si troufli na výměnu setrváku v DSG převodovce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá, že se mi setrvák podaří sehnat taky cca za polovic. Problém bude ale se servisem. Můj oblíbený mechanik se nevěnuje automatickým převodovkám, slíbil mi sehnat na někoho doporučení. Rád bych se ale ještě zeptal tady.

Nevíte někdo prosím o dobrém servise v okolí Brna, Olomouce, Prostějova, Přerova, Vyškova, Zlína kde by si troufli na výměnu setrváku v DSG převodovce?

Ja to měl v Olomouci u Hlavačka(p.Ambrož) a max.spokojenost a ta převodovka už je taky nova :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Teď jsem na ten setrvák neměl pár dní čas, ale pár informací už mám, stejně tak jako (zdá se) renomovaný servis kterému nebude vadit když si díl případně seženu sám. Zjistil jsem totiž, že se už pár let zdravím s chlapíkem, který je šéfem místního rallye klubu. Dal mi doporučení a domluvil servisáky.

Teď sháním díl. Nemáte prosím někdo možnost prověřit, zda se dle Etky opravdu jedná o díl 03G 105 266 BE? Ten mi totiž na Maxi-l.cz nabízejí za (podezřele) krásných 8000 Kč. Nemáte někdo prosím zkušenost s tímto prodejcem?

To prověření podle Etky by mi opravdu moc pomohlo. Já se k ní jen tak nedostanu. Pokud by někdo měl možnost, pošlu mu VIN. Díky moc!

Krom toho jsem jej našel i tady, za 13 tisíc: http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-kompletni-1-1_1.html

A pak ještě u slovenských sousedů, cca 10 tisíc: http://automotion.sk/index.php?main_page=p...oducts_id=19889

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi, díky za referenci. Mají sortiment pouze z prvovýroby? Nerad bych narazil na nějakou pochybnou repliku.

Podle všeho by 03G 105 266 BE měl být taky kompletní set. Teď bych se ještě potřeboval utvrdit, zda je to opravdu to co potřebuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,prvovýroba.....zasobujou to tam orig.kamiony ze škodovky....několikrát jsem je tam viděl.

Dle Etky je ten tvůj kód 03G 105 266 BE pro:Setrvačník (LUK) pro motory se 6.stup.automatickou převodovkou s dvojit.spojkou a pro kódy motoru BKC,BXE,BLS

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi, moc děkuji za informaci. Můj kód motoru je BKC, takže přesně tenhle díl potřebuji.

V Tvém popisku vidím, že máš v provozu dvě DSGčka s chip tuningem. Já o tom neuvažuji, ale jen tak pro zajímavost bych rád věděl, jak se při chipování zohledňuje přítomnost DSG převodovky a jak moc se změní chování vozu. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď tady trochu maturuji nad následujícím tématem. V servise mi u stolu řekli, že by bylo vhodné vyměnit i lamelu a ložisko. Díl 03G 105 266 BE je podle všeho ale neobsahuje. Teď jsem dokonce dostal informaci, že tam lamela a ložisko snad ani není (???).

Moc se omlouvám, že tady zaplácávám svým problémem půl vlákna, ale mohl by mi prosím někdo zkušený říct co všechno je tedy potřeba nakoupit k výměně? Stačí pouze 03G 105 266 BE, anebo je potřeba ještě něco dalšího?

Jasné odpovědi jsem se nedočkal ani v Škoda servise (tam mi řekli, že lamela a ložisko určitě vyměnit, ale v Etce nemohli najít příslušný díl k DSG).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ... chtěl jsem se zeptat vlastníku DSG, jestli mají také nějaké prodlevy.

Třeba když se rozjíždím v kpci, tak auto trochu couvne nebo když zařadim P, tak auto ještě kousek popojede, než se zablokuje.

Měl jsem půjčenou AUDI A6 v automatu, a u ní byl ten automat bezchybnej.

Díky moc za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ... chtěl jsem se zeptat vlastníku DSG, jestli mají také nějaké prodlevy.

Třeba když se rozjíždím v kpci, tak auto trochu couvne nebo když zařadim P, tak auto ještě kousek popojede, než se zablokuje.

Měl jsem půjčenou AUDI A6 v automatu, a u ní byl ten automat bezchybnej.

Díky moc za odpověď.

Ahoj, co se týká parkovací polohy P, tak je to v pořádku, to dělá každé DSG, to s tím couvnutím v kopci už je trošičku horší. Doporučoval bych udělat znova nastavení spojek. Nevím z jakého roku byla ta AUDIna, ale u audi se stále používají automatické převodovky s hydroměničem, takže tak nedochází k žádným prodlevám při uvolnění brzdového pedálu. U DSG když pustíš brzdu, tak teprve sepne spojku, když není správně nastavená může dojít k couvnutí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, co se týká parkovací polohy P, tak je to v pořádku, to dělá každé DSG, to s tím couvnutím v kopci už je trošičku horší. Doporučoval bych udělat znova nastavení spojek. Nevím z jakého roku byla ta AUDIna, ale u audi se stále používají automatické převodovky s hydroměničem, takže tak nedochází k žádným prodlevám při uvolnění brzdového pedálu. U DSG když pustíš brzdu, tak teprve sepne spojku, když není správně nastavená může dojít k couvnutí

Ta audina byla rok 2005 ... To nastavení udělají na počkání v servisu nebo je to na delší dobu??

Ještě jsem se chtěl zeptat v kolika by se měl měnit olej v DSG ... Já mam v servisce dopsáno, že byl měněn v 90 tisíc km a tedka mam přes 100 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interval výměny oleje v DSG je předepsanej po 60.000km !!!!

Jinak naprosto souhlasim že v Audi ty jejich Tiptroniky nemaj chybu......Když jsem objednával A6 s tipronikem,tak jsem si myslel že ta převodovka je proti DSG co mám ve dvou OII krok zpátky,ale po více jak měsíci ježdění s tiptronikem v A6 mi ten tiptronik prostě přijde z uživatelského hlediska lepší......Už jen kvůli projevujícím se prodlevám které jsem u DSG taky registroval(sice né nějak šíleně,ale cítit to sem tam bylo) a pak že ten tiptronik motor tolika nepodtáčí jak je tomu u DSG(to mi u DSG celkem vadilo) a díky čemu tam taky odcházej ty setrváky,pak u DSG při zpátečce se po uvolnění brzdy auto pomalu ani nehne,musí se mu přidat,což u tiptroniku jen pustíš brzdu a už frčíš....nejdřív jsem si myslel že je to hlavně tím že ten 3.0TDI má 500Nm,tak je to přeci jenom o pořádnej kopec větší síla než má taková 1.9TDI nebo 2.0TDI,ale co jsem slyšel od jiných lidí co maj z automaty zkušneosti to neni krouťákem,ale DSG..pak další věc...při objíždění kolon v Praze(ve svižném tempu)bočními uličkami mi kolikrát přišla DSG zmatená(jakoby nevěděla co má řadit),né že by se to stávalo každý den,ale párkrát jsem to registroval(toto mi potvrdilo nezávisle na sobě min.5.lidí co z DSG jezději převážně po Praze) .....Tím rozhodně DSG nezatracuju,bez debat je to skvělá bezproblémová převodovka,ale nyní po zkušenosti jak z DSG tak s Tiptronikem bych už bez přemýšlení sáhl po tiptoniku...

I jsem si mylsel že tiptronik bude při přeřazení cukat,ale omyl...při běžný klidný jízdě neni ani cítit že to řadí....jen trošku je to znát když tomu člověk fakt naloží,ale to je fakt nepatrně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas a Karlosem.

Jinak žádné nastavení spojek ti nepomůže.Spojka je trvale seplá samozřejmě a proč couvne v kopci je jasné,je to tíhou vozu.Auto při stání má volnoběžnou dávku paliva a pokud nepřidáš,tak ti prostě couvne.Passaty s DSG to mají vyřešené funkcí autohold-automatická ruční brzda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interval výměny oleje v DSG je předepsanej po 60.000km !!!!

Jinak naprosto souhlasim že v Audi ty jejich Tiptroniky nemaj chybu......Když jsem objednával A6 s tipronikem,tak jsem si myslel že ta převodovka je proti DSG co mám ve dvou OII krok zpátky,ale po více jak měsíci ježdění s tiptronikem v A6 mi ten tiptronik prostě přijde z uživatelského hlediska lepší......Už jen kvůli projevujícím se prodlevám které jsem u DSG taky registroval(sice né nějak šíleně,ale cítit to sem tam bylo) a pak že ten tiptronik motor tolika nepodtáčí jak je tomu u DSG(to mi u DSG celkem vadilo) a díky čemu tam taky odcházej ty setrváky,pak u DSG při zpátečce se po uvolnění brzdy auto pomalu ani nehne,musí se mu přidat,což u tiptroniku jen pustíš brzdu a už frčíš....nejdřív jsem si myslel že je to hlavně tím že ten 3.0TDI má 500Nm,tak je to přeci jenom o pořádnej kopec větší síla než má taková 1.9TDI nebo 2.0TDI,ale co jsem slyšel od jiných lidí co maj z automaty zkušneosti to neni krouťákem,ale DSG..pak další věc...při objíždění kolon v Praze(ve svižném tempu)bočními uličkami mi kolikrát přišla DSG zmatená(jakoby nevěděla co má řadit),né že by se to stávalo každý den,ale párkrát jsem to registroval(toto mi potvrdilo nezávisle na sobě min.5.lidí co z DSG jezději převážně po Praze) .....Tím rozhodně DSG nezatracuju,bez debat je to skvělá bezproblémová převodovka,ale nyní po zkušenosti jak z DSG tak s Tiptronikem bych už bez přemýšlení sáhl po tiptoniku...

I jsem si mylsel že tiptronik bude při přeřazení cukat,ale omyl...při běžný klidný jízdě neni ani cítit že to řadí....jen trošku je to znát když tomu člověk fakt naloží,ale to je fakt nepatrně.

Musím s tebou jenom souhlasit ... A6 3.0TDI r.v.2005 jsem měl půjčenou na 14 dní a šíleně jsem se do ní zamiloval, automatická převodovka je prostě špičková (jako u MERCEDES S-klasse 320 CDI r.v.2000) .... Takže když jsem kvůli financím musel sáhnout po levnějším autě, tak jsem si na DSG musel zvykat a přijít jak na něj.... Máš pravdu s tím, že občas je DSG zmateno a neví co by tam koplo za rychlost ... U te A6ky jsem při startu a vyjíždění z kopce jenom pustil brzdu a už to tahlo dopředu...U DSG musim zařadit při zatažené ruční brzdě, pustit brzdu a potom povolit ručku ... Je to jenom o zvyku..

S tou výměnou oleje v 90 tisících teda nevím...jestli to v servisce neni napsáno jenom tak a jestli se olej vůbec měnil, protože předchozí majitel byl zaměstnanec autosalonu Škoda.

Jak si psal s tím odcházením setrváku, tak v kolika km u DSG to většinou odchází??

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taky různý.....u mých obou OII 1.9TDI DSG je mám už měněné.....u první odešel zhruba když auto bylo straré 4.měsíce (39.000km)-měněno na záruku a u druhé OII po 3/4roce (lehce přes 90.000km),taktéž měněno v záruce.

Hlavně kolegové z branže kteří s těma autama(OII,Passat) jezděj převážně po Praze je měněj každý rok......Naštestí se to dá vyměnit za slušný peníze....samozřejmě né ve škodovce,ale co vím od kolegů,tak pořízení setrváku do DSG(nový originál) včetně jeho výměny vyjde tak na 14.000kč.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taky různý.....u mých obou OII 1.9TDI DSG je mám už měněné.....u první odešel zhruba když auto bylo straré 4.měsíce (39.000km)-měněno na záruku a u druhé OII po 3/4roce (lehce přes 90.000km),taktéž měněno v záruce.

Hlavně kolegové z branže kteří s těma autama(OII,Passat) jezděj převážně po Praze je měněj každý rok......Naštestí se to dá vyměnit za slušný peníze....samozřejmě né ve škodovce,ale co vím od kolegů,tak pořízení setrváku do DSG(nový originál) včetně jeho výměny vyjde tak na 14.000kč.....

Tak to mi teda překvapilo, měl jsem Hondu Accord 2,0 r.v.93, automat a nalítal jsem s tim 170 tisíc km a neměnil jsem nikdy olej v převodovce, všechno vlastně bylo originální a jezdilo to bezvadně .... ta cena neni uplně nejhorčí, ale taky to neni uplně za hubičku.

Ještě mam takovej dotaz, jak poznam u toho DSG, že ten setrvák už je špatný??

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začne to po zahřatí rachtat/řinčet jako z prostoru mezi převodovkou a motorem....nejprve to začne dělat jen nepatrně a občas a pak to časem bude dělat víc a víc.

K tomu MB..znám človíčka z branže co má MB třídy S 320CDI....nevím co je to přesně za rok výroby,ale to auto má nyní tak pátej rok a kupoval to jako předváděčku..půl,max.3/4roku...starou.....takže tak odhadem je to rok 2003,2004....a ten měl právě s automatem strašný problémy...Co jiný kolegové co maj třídu E (200CDI,220CDI) nadávaj na poruchovost motorů,tak on na motor(320CDI) nedá dopustit,ale měl dost velký problémy právě s automat.převodovkou...co si pamatuju co řikal,tak převodovku mu měnily v záruce kolem 60.000km a pak po záruce se mu opět vysypala a tu sehnal nějak přes známýho v Německu a tu měnil něco kolem 200.000km......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začne to po zahřatí rachtat/řinčet jako z prostoru mezi převodovkou a motorem....nejprve to začne dělat jen nepatrně a občas a pak to časem bude dělat víc a víc.

K tomu MB..znám človíčka z branže co má MB třídy S 320CDI....nevím co je to přesně za rok výroby,ale to auto má nyní tak pátej rok a kupoval to jako předváděčku..půl,max.3/4roku...starou.....takže tak odhadem je to rok 2003,2004....a ten měl právě s automatem strašný problémy...Co jiný kolegové co maj třídu E (200CDI,220CDI) nadávaj na poruchovost motorů,tak on na motor(320CDI) nedá dopustit,ale měl dost velký problémy právě s automat.převodovkou...co si pamatuju co řikal,tak převodovku mu měnily v záruce kolem 60.000km a pak po záruce se mu opět vysypala a tu sehnal nějak přes známýho v Německu a tu měnil něco kolem 200.000km......

No táta měl S320CDI r.v.2000 a nalítalo se s tim pod 200 tisíc km a převodovka byla perfektní a na výměnu oleje a nějakou přehnanou péči o auto se taky sralo :-) ...

Ono je to asi u každé značky auta, jak natrefíš na auto, které bylo vyrobený v pátek, tak je to na provaz :-)

Ještě se chci zeptat k tomu rachtání ... já nastartuju OII ráno, chvilku to na volnoběh běží normálně a po chvilce to začne rachtat ( takovej zvuk jako kdyby se tam klepal nějakej plech ( nikdy nic uvolněno neni :-) ), ale neni to pravidelný...když se s autem popojede, tak je klid a potom už to nedělá celý den...Jenom prostě při tom studeným startu...

Potom když jedu do kopce a sešlápnu plyn, tak jak to auto zatahne, tak má takovej agresivní zvuk ...má najeto 100 tisíc km.

Myslíš, že by to mohlo dělat ten setrvák?? Jak jde nejednodušejc zjistit jestli je špatný??

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď tady trochu maturuji nad následujícím tématem. V servise mi u stolu řekli, že by bylo vhodné vyměnit i lamelu a ložisko. Díl 03G 105 266 BE je podle všeho ale neobsahuje. Teď jsem dokonce dostal informaci, že tam lamela a ložisko snad ani není (???).

Moc se omlouvám, že tady zaplácávám svým problémem půl vlákna, ale mohl by mi prosím někdo zkušený říct co všechno je tedy potřeba nakoupit k výměně? Stačí pouze 03G 105 266 BE, anebo je potřeba ještě něco dalšího?

Jasné odpovědi jsem se nedočkal ani v Škoda servise (tam mi řekli, že lamela a ložisko určitě vyměnit, ale v Etce nemohli najít příslušný díl k DSG).

Zdravim...chtěl jsem se zeptat jak si dopadl...Jestli jsi musel ještě zakoupit k tomu setrváku taky lamelu a ložisko.

Na kolik Tě vyšly ty díly a na kolik vyšla práce (dělali Tě to v autorizovaném servisu??)..

Ten setrvák mi rachtá jenom toršku při studeném startu, tak se rozhoduji, jestli do toho mam investovat nebo to nechat osudu :-) ..

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...