Březen 7, 200916 r tak ze by tam nebylo DSG ? Bral jsem to automaticky, kdyz je to ve Skodovce, bude to i v Audi. No je to A6(4F), RV 2008 a je to S line. Ale dle popisu chovani DSG se chova i automat v Audi ... No, kazdopadne to na prevodovku z Mercedesu nema ... Upraveno Březen 7, 200916 r od kully
Březen 7, 200916 r Ne ne..pro A6 3.0TDI je pořád jen tiptronic a to i po FL...Jediná kombinace TDI/S-tronic(čily DSG) je prozatim jen u Q5... Upraveno Březen 7, 200916 r od karlos3
Březen 7, 200916 r No fkci to tlačíko má stejnou, jako přesunutí voliče z D do S (W, atd), začne to jinak řadit
Březen 7, 200916 r audi - multitronik, tiptronic, S-tronik to vim, ale podle mě to nejde nacpat do všech modelů. myslim si to samý co píše karlos
Březen 7, 200916 r karlos3, ty mas dle podpisu Audi A6 s tiptronikem, jako ja v ktere mam moznost se svezt a taky mas OII s DSG, mohl bys prosim tyto dve prevodovky poronat ? Ja jsem mel moznost jezdit v tom Mercedesu a pak s odstupem v Audi, takze prime srovnani nemam, ale Mercedes mel tu prevodovku proste lepsi a predpokladam, ze ve Skodovce bude horsi prevodovka nez v Audi.
Březen 7, 200916 r tak trochu jsem pochyboval, že snad nemůže být člověk, řidič, fanda do aut, který by přirovnal chování tiptronicu k DSG a tím pádem si myslel, že v A6 (3.0TDI je DSG). chování těchto dvou převodovek je tak diametrálně jiný, že jsem uvěřil, že do A6 se asi po FL dává u DSG (S-tronic) . není tomu tak, na webu audi do 2.7TDI a 3.0TDI lze dát jenom tiptronic, multitronic (bezestupnová) se dá objednat do 2.0TFSI, 2.8FSI a 2.0TDI. S-tronic do A6 nelze DSG je o třídu jinde pokud jde o způsob řazení než naprosto průměrnej (na dnešní dobu) tiptronic. 7G tronic, kterej jsem měl možnost zkusit v ML320CDI řadí opravdu lépe než tiptronic, ale DSG je zas ještě lepší Upraveno Březen 7, 200916 r od Luke288
Březen 7, 200916 r Audi neni moje, jen mam moznost se s ni svezt a procital jsem vsech 13 stranek a vsichni si stezovali na pomalejsi reakci a tu ma prave i Audi a proto jsem si na chvili myslel, ze ma taky DSG, kdyz je to z koncernu. V Mercedesu uz si nevpominam co tam presne bylo, ale byl to rocnik 2006 a prevodovka byla lepsi nez prave v Audi.
Březen 7, 200916 r nevím sice jakou konkrétní pomalejší reakci máš na mysli, ale tiptronic prostě řadí tak trochu langsam (D i S mód). je spíš na pohodu
Březen 7, 200916 r Jak jsem psal o par prispevku vys..: V Audi kdyz treba dojizdim ke krizovatce a nebo vjizdim do zatacky u uberu plyn a pak najednou pridam plyn, tak se prevodovka rozmysli jestli podradi nebo ne ... V Mercedesu se tohle nedelo, ubral jsem a bud prevodovka hned podradila a nebo si nechala rychlost a kdyz jsem pridal, tak to okamzite jelo ...
Březen 7, 200916 r tohle nepozoruju. z kopce podřazuje nebo drží a když šlápneš na plyn tak se zachová podle toho jak moc na něj šlápneš
Březen 7, 200916 r Nevim, mozna to bylo tim, ze to byl takovy sportacek a byl proste sportovneji naladeny. Kazdopadne bych chtel to srovnani Audi se Skodovkou.
Březen 7, 200916 r jestli srovnáváš audi (3.0 V6TDI) vs škoda RS TDI, tak to je podle mě neporovnatelný. jestli porovnáváš tiptronic vs DSG- pak DSG, ale lepší je svést se v něčem, kde fakt to DSG bude, poznáš to sám
Březen 7, 200916 r Ještě ty A6 nemám,mám je od Října objednané......zrovna ale ted od pátku mi je postupně navážej na Jarov,tak budu moct říct tak do cca 2.týdnů až je vyzvednu... Jak píšu..nemůžu zatim srovnávat,ale co jsem si o DSG přečetl a co jsem viděl nějaké testy na Discovery-Chanel v pořadu Pátá rychlost,kde jedni z nejuznávanějších novinářů a jezdců testujou všechny možný auta a který si tam neberou servítky ani s takových značek jako je Porsche,Lamborgini apod.,tak podle těchto testů je DSG vůbec nejlepší automat co lze v autě v současné době mít....... Na druhou stranu jsem zas rád že v těch A6 mám léty prověřenej Tiptronic....né že by se mi samotná DSG v OII srala,ale trpěj u nich setrváky které už mám u obou OII DSG vyměněné ...můj názor je že odcházej s toho důvodu že DSG v normál.D režimu řadí docela v nízkějch otáčkách a tím dostáva setrvák nášup...Jinak proti samotné převodovce nemůžu říct zatim ani Ň....
Březen 7, 200916 r Při startu to zařinčí jako od převodovky.......Všichni který znám co maj DSG at v OII nebo Passatech už ho měnily.. Upraveno Březen 7, 200916 r od karlos3
Březen 7, 200916 r Když k tomu přidáš čtyři nuly,tak si na spravný sumě ....V autor.servisech stojí přes 20.000kč.....U mých OII je měnily na záruku,tak jsem je nikde nescháněl,ale věřim že na vrakovišti orig.novej půjde sehnat tak za 7-8000kč...ale to je jen můj odhad.
Březen 7, 200916 r Dobrýýý!To se mám na co těšit.Dá se tomu nějak předcházet?Není to doufám pravidlo všech dsg.Nebo je to jedno jestli dsg/manuál?
Březen 7, 200916 r U manuálů setrvák taky odcházel,ale jen u nějakých ročníků(mě taky zlobily u 1.9TDI-PD ze 2007)....ale teda co slyšim od lidí co maj DSG,tak tam je to skoro pravidlo.....Známej co dělal na Jarově řikal že tam jezdí hodně DSG se setrvákem v prdeli,ale prý dost lidí to neřeší a jezdí dál když se dovědí cenu opravy.
Březen 7, 200916 r Mám zatím 52tis.K autu se chovám slušně,tak se mi doufám odvděčí bezproblémovým provozem
Březen 8, 200916 r U manuálů setrvák taky odcházel,ale jen u nějakých ročníků(mě taky zlobily u 1.9TDI-PD ze 2007)....ale teda co slyšim od lidí co maj DSG,tak tam je to skoro pravidlo.....Známej co dělal na Jarově řikal že tam jezdí hodně DSG se setrvákem v prdeli,ale prý dost lidí to neřeší a jezdí dál když se dovědí cenu opravy. Pri rychlosti 120-140 km/hod sa rozkmita auto, citim chvenie od motora- prevodovky, geometria v poriadku, može to byť zotrvačnik ? ( DSG prevodovka)
Březen 8, 200916 r karlos: bud férovej a napiš, že ty passaty jezdi jako auta taxislužby, takže jejich zatížení je uplně jiný než když s ním jezdí člověk soukromě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.