Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

Ahoj, včera mi vypověděla službu DSG tak se chci zeptat jestli taky někdo nemáte nějaké kontakty kde by se dala nechat opravit nebo kdo by ji sehnal novou a za jakou cenu, ve Škodovce to bude šílená raketa... A perlička nakonec je ta že v 60000 km mi nevyměnili v servise olej takže díky tomu šla DSG do .... Díky za odpovědi M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, včera mi vypověděla službu DSG tak se chci zeptat jestli taky někdo nemáte nějaké kontakty kde by se dala nechat opravit nebo kdo by ji sehnal novou a za jakou cenu, ve Škodovce to bude šílená raketa... A perlička nakonec je ta že v 60000 km mi nevyměnili v servise olej takže díky tomu šla DSG do .... Díky za odpovědi M.

No já mam v servisní knize výměnu oleje v 90 tisících km, takže u mě taky udělali chybu, protože se má měnit v 60 tisíc km ...kolik máš najeto ty?? To Tě nejde zařadit nebo jak se projevuje ta porucha DSG??

Editováno: , autor: RemyZero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
HELE...FAKT MI TO PŘIŠLO TO AUTO NAJEDNOU JAK Z JINÝHO SVĚTA....A POCHYBUJU,ŽE TO BYLA JEN DOMĚNKA...

JSOU V TOM PŘECE JEN ADITIVA..TAKŽE TO PŘIDÁ PODLE MĚ...

No mám OII, 2.0 TDI s DSG. Super převodovka. Ale k tomu Shell Diesel V-Power...taky jsem zkoušel 5x za sebou plnou nádrž, bohužel žádný rozdíl, ani ve výkonu ani ve spotřebě. Problém je, že dřív se i pro tuto část Evropy vyráběl z ropy Brent a nyní z ruské, takže došlo k rozdílu. V dnešní době se o 2 Kč dražší SVP diesel nevyplatí. Možná natankovat v Holandsku nebo tak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Shell u nás v Čr nikdy více!!! - když jsem ho tankoval tak jsem měl furt nějaký problémy protože 2.0 TDI je poměrně náchylné na palivo. Od té doby co tankuju u Benziny Vervu + aditiva VIF tak je znatelné stišení motoru, krásné starty a motor je trošku živější.

Ale celkově o palivu je tu někde celé vlákno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pridam svou zkusenost DSG - necele 2 roky Passat 2.0TDi - cca 30tkm. Nyni mam po vymene mechatronic jednotky. Nechutne skubani pri rozjezdech a pri popojizdeni na R a 1 s lechtanim plynu (v servise tomu rikaji lamac vazu). Musim rict ze uz to necuka tolik, nicmene neni to ono. Desna prodleva pri rozjedech (cca 2s se to jen tak sune a motor se jakoby dusi, pote vystreli jak raketa) obcas je to o hubu na krizovatce, pak take pri pusteni brzdy motor obcas jako by chce chcipnout pak nahodi zpet otacky - samozrejme cukne. Rozjezdy jak v autoskole hlavne v kopcich. Zda se me, ze me trochu taky pomohlo vyresetovani pameti, kdy ze ridici jednotka "uci" a uklada styl jizdy (to se prej provede sespanutim plynu na max - pres lehky odpor v max poloze - cca na 10s. pri zapnutem zapalovani)

Vezu zpet do servisu, dokud je jeste v zaruce, kazdopadne jsem s tim uz stravil cca 2mesice a prestava me to bavit.

Kdyz uz to jede tak to slape ok, nicmene DSG jiz nikdy vice, jezdim ted obcas BMW 118d v acku - nesrovnatelna prevodovka - radi stejne rychle - plynule svizne rozjezdy z 0 bez prodlev

Mozna jsem mel ale smulu na kus, zkousel jsem kolegyne Golfa 1.4TSI v DSG a ten jel bez problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rovnez mam jiz 2. auto s DSG, na predchozi O2 TDI 1.9 jsem najel cca 100 kkm, a az na jednu prihodu s asi prehratou elektronikou (zde vyse popisovanou) nikdy ZADNE problemy ci potize, a uz vubec ne toho razu, jak popisujes. Presto jsem ji zanechal duveru i dalsiho auta.

S tim asi prehratim (pokud to bylo prehratim) to myslim jiz neni aktualni, s novou O2 (1.8TSI L&K DSG), kterou nyni vlastnim jsem v minulych tydnech projel Balkan az do Albanie, s autem jsem se cca 10 dni pohyboval v trvalych teplotach 35-39 stupnu celsia, v horskem, pobreznim a jinak prisernem terenu (kdo zna napr. tzv. Kotorsky/Cattar zebrik vi sve), kde DSG makala a makala neustale, ZADNE PROBLEMY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem zjistil, ze funkce Launch Control je asi definitivne deaktivovana (asi u vsech novych DSG, nebo Skodovek), na me 1.8 TSI MR2010 (2 mesice stare auto) se 7mi rychlostnim DSGčkem proste nejde a nejde.

Samozrejme ESP vypnuto, DSG v rezimu S. Noha na brzde, a pri pokusu o plyn na cca 3000 rpm se motor nezacne vytacet a zacne se jakoby dusit, proste to nejde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepomaha nic ani vyply ESP.

Prikladam video (je potreba prejmenovat txt na avi), plyn seslapnut tesne pred zacakem videa a jak je videt, auto zacina akcelerovat az tak po 3s, do te doby mrtvola, jde videt jak se ta rucicka k tema 2tis. ot vlece narozdil treba tady:

10092009010.txt

Editováno: , autor: Cjoctavian
porusene 5. pravidlo fora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to mate s temi rozjezdy z 0, taky se vam to tak 2s vlece a pak vystreli?

Rozjezdy zrovna plynulé nejsou, ale vystřelením bych to u své nenazval...

Zato prvních 1500 km se první sekundu nedělo vůbec nic a pak vystřelila.

Teď mě štve neustálým podřazováním i při mírném šlápnutí na plyn (1.8), takže převážně řadím pádly (mimo rozjezdů, to je manuálně skoro nepoužitelné).

Měl jsem ty peníze raději vrazit do 4x4, to bych si asi na severu užil víc...

Ale chtěl jsem 7 kvalt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, Všechny Vás tady zdravím....

Rád bych od Vás dostal radu (dalo by se říct, spíše požehnání). Mám delší dobu v plánu koupě O II v naftě. Nedávno jsem měl ale na týden jednu s DSG převodovkou a strašně jsem si to zamiloval.

Ted už teda hledám jenom auta s automatem. Mám ale ted možnost koupit jednu O II 1,9 TDi 77kw r.v.06 najeto 255000km po prvnim majitel.

Těch kilometrů bych se jinak bál a vůbec bych do toho nešel. Ale k autu mám veškerou jeho historii na které je vidět že majitel se o auto dobře staral.

Na té DSG převodovce jsem měl největší strach abych hned po koupi nemusel řešit třeba výměnu setrvačníku nebo třeba turba. A tady u tohohle auta jsou obě tyhle věci měněny těsně před prodejem.

Tak se Vás ptám jestly by jste do toho šly nebo ne???

Všem, Vám moc děkuju za pomoc v rozhodování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych od Vás dostal radu (dalo by se říct, spíše požehnání). Mám delší dobu v plánu koupě O II v naftě. Nedávno jsem měl ale na týden jednu s DSG převodovkou a strašně jsem si to zamiloval.

Ted už teda hledám jenom auta s automatem. Mám ale ted možnost koupit jednu O II 1,9 TDi 77kw r.v.06 najeto 255000km po prvnim majitel.

Těch kilometrů bych se jinak bál a vůbec bych do toho nešel. Ale k autu mám veškerou jeho historii na které je vidět že majitel se o auto dobře staral.

Na té DSG převodovce jsem měl největší strach abych hned po koupi nemusel řešit třeba výměnu setrvačníku nebo třeba turba. A tady u tohohle auta jsou obě tyhle věci měněny těsně před prodejem.

Tak se Vás ptám jestly by jste do toho šly nebo ne???

Otazka, co od tak stareho (myslim tim ten nabeh kilometru) ocekavas. Pokud je historie a servisni knizka jasna, prodavajici je prvni majitel a seriozni clovek, a pokud tomu cena odpovida, asi by problem nebyl. DSG setrvacnik a turbo je sice jedna vec, ale muzou se ovjevit dalsi bolistky.

Ale s tim asi pocitas, kdyz Te takovy nasup kilometru neodradil, pokud to tebyl tedy nejaky obchodni cestujici, delajici 150kkm kazdym rokem...

Ja osobne bych do toho nesla :) , vzdy si kupuji nove auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napis cenu at de take ohodnotit zda je to dobra koupe. Jinak tolik km uz sebou nese spoustu dalsich estetickych vad. Napr. osoupany volant, pedaly, ... taky jsi neuvedl vybavu, to je velice dulezite, protoze napr. vybava clasic je u me octavia jako fabie :) Jak pise kolega nenapsal jsi co od toho chces a k cemu ti bude slouzit. Ja kdyz kupoval tu svoji tak jsem chtel najeto kolem 60tis, max. vsak 100! Proto za sebe davam predbezne nebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ideální představu taky tak do 100tisíc, maximálně do 150tisíc. tohle je výbava Elegance. Cena je ted 225000kč. Interiér jsem viděl ještě předtim než šlo do prodeje a přijel snim, předchozí majitel. Na stav kilometrů se mě to zdálo v celku zachovalé, Volant je samozřejmě už trochu vybledlej a ohmatanej. Pedály bych soudil že odpovídají stavu km.

Co od toho auta čekám.... Že mě doveze z bodu A do budu B.... Mám to pro osobní ježdění, převážně dálnice občas město a sem tam nákej výlet...

Editováno: , autor: Cjoctavian
porusene 5. pravidlo fora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta cena je presne takova jakou jsem cekal, protoze je to takove minimum za jake bych prodaval i ja s tolika km dnes :) Min uz by to bylo jak ceny fabii. Radeji bych si priplatil 40-60tis a to uz daji sehnat i DSG 2.0 kolem 100km. Vcera jsem mel sraz se znamym co ma 1.9 v DSG a navzajem jsme si to ozkouseli. Jeho slova a ja mu dal za pravdu byla, ze do 100km/h to jede stejne, pak uz nad 100km/h 2.0 porad tahne, kdezto 1.9 uz ne (rozhodne ne tolik) pokud ti ale 1.9 staci tak to chapu. A zpet k tematu.. nebral bych to, oktavek je dnes na prodej plno, dal bych ruku do ohne ze do 14ti dnu najdes lepsi kup.

Editováno: , autor: Cjoctavian
porusene 5. pravidlo fora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych měl na nové auto, asi bych nenapsal žádný takový dotaz...

Proc ta jizlivost, napsal jsem jasne co si o tom myslim, a ptal(a) jsi se na nazor ("...Tak se Vás ptám jestly by jste do toho šly nebo ne???...").

(omlouvam se, nevim zdali jsem mezi chlapi ci holki lol )

...Vcera jsem mel sraz se znamym co ma 1.9 v DSG a navzajem jsme si to ozkouseli. Jeho slova a ja mu dal za pravdu byla, ze do 100km/h to jede stejne, pak uz nad 100km/h 2.0 porad tahne, kdezto 1.9 uz ne (rozhodne ne tolik) pokud ti ale 1.9 staci tak to chapu...

Dovolim si zde oponovat :

- na konci cervna jsem prodaval svou zanovni O2 DSG TDI 1.9 v Eleganci (mela asi 90 kkm), a NIKDY jsem se nepotkal s takovymi fakty jak popisuje "RichardD", 1.9TDI jede dobre i pres 100, dalnice v Cesku i v okoli Ti to rozhodne bude stacit, DSG s tim motorem dela divy, je to dobre zprevodovano, v akceleraci neni v techto 2 motorech zadny zasadni rozdil

- o pomerne "nestastnem" motoru 2.0TDI zde bylo napsano tolik, ze bych se snad i rouhal, kdybych se to snazil opakovat - ruce pryc od 2.0TDI, jak napsal jeden ze zdejsich kolegu (s nejakou osobni autodopravou) "ani zadarmo"

- kombinace 1.9TDI + DSG je myslim jedna z nejstastnejsich a nejspolehlivejsich kombinaci u Oktavky 2, urcite dobra volba (osobni zkusenost)

- pokud chces vetsi vykon, je mozna lepsi investovat do chipu u nektere z renomovanych firem (jsou zde taky na diskuzi) na 1.9, nez davat vice penez za 2.0, auta jsou stejna a DSG to zvladne (u TDi do 350Nm a v olejove lazni)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si zde oponovat :

- na konci cervna jsem prodaval svou zanovni O2 DSG TDI 1.9 v Eleganci (mela asi 90 kkm), a NIKDY jsem se nepotkal s takovymi fakty jak popisuje "RichardD", 1.9TDI jede dobre i pres 100, dalnice v Cesku i v okoli Ti to rozhodne bude stacit, DSG s tim motorem dela divy, je to dobre zprevodovano, v akceleraci neni v techto 2 motorech zadny zasadni rozdil

- o pomerne "nestastnem" motoru 2.0TDI zde bylo napsano tolik, ze bych se snad i rouhal, kdybych se to snazil opakovat - ruce pryc od 2.0TDI, jak napsal jeden ze zdejsich kolegu (s nejakou osobni autodopravou) "ani zadarmo"

- kombinace 1.9TDI + DSG je myslim jedna z nejstastnejsich a nejspolehlivejsich kombinaci u Oktavky 2, urcite dobra volba (osobni zkusenost)

- pokud chces vetsi vykon, je mozna lepsi investovat do chipu u nektere z renomovanych firem (jsou zde taky na diskuzi) na 1.9, nez davat vice penez za 2.0, auta jsou stejna a DSG to zvladne (u TDi do 350Nm a v olejove lazni)

Já mě možnost porovnat jízdu v obou dvou během půlhodiny a ten rozdíl je opravdu zdát, to že 1.9 jede dobře nepopírám,ale sedni poté do 2.0 a zaručuji že rozdíl poznáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...