Srpen 15, 201213 r Včera a dnes sem si všiml,že když dám D a pustím brzdu na rovné cestě tak se auto nehne ale přitom na zpátečku vyjedu bez plynu i do mírného kopečka.. jinak necuká řadí dobře. Jen se bez plynu nehne...
Srpen 15, 201213 r David C3: nepohne sa vobec, ani po nejakom case? lebo aj moje obcas po pusteni brzdy ostane stat, pohne sa az po chvilke.. zda sa ni ze to robi hlavne vtedy ked brzdu pustim velmi rychlo, ak ju pustam pomaly, vtedy je to lepsie..
Srpen 15, 201213 r David C: Absolvoval som tento problém na Roomstri. Navyše sa mi to prejavovalo tak, že keď som sa chcel rozbehnúť bez plynu, auto sa nepohlo, keď som následne pridal plyn a pohol sa, DSG výrazne cuklo pri preradení na dvojku. Keď som sa rozbiehal hneď pod plynom, preradenie na dvojku bolo hladké. Výsledok - nová mechatroniku. jaja01: S autoholdom to nemá nič spoločné.
Srpen 15, 201213 r Alice 18: ale přesně takhle mi autohold funguje, abych nemusel na křižovatce stát na brzdě, auto stojí, dokud nešlapnu na plyn...když je to vypnuté, tak hned po pouštění brzdy pomalu jede... ty možná pleteš autohold s asistentem sjezdu... Upraveno Srpen 15, 201213 r od jaja01
Srpen 15, 201213 r ahojte, mám stejný problem, u Fabie vRS 1.4 TSI DSG, taky se chci zeptat jeslti je to normalni nebo ne, chci dodat, prijde mi, ze to nejvic dela pro nizsich prevodech tzn. z 3 na 2 a nejvic to jde slyset z 2 na 1 a prijde mi, ze jen na manualnim rezimu a jeste kdyz jedu po kostkach na silnici, nerovnosti nebo cokoliv tak kdyz nemam seslaplej plyn, tak to drnci, kdyz otevru okynko, tak to jde slyset moc a jinak stejne jak pise G6_TSI_DSG ... nevite cim to muze byt ? diky moc jinak servis no Robí to aj mne, ale počujem to len keď stojím a preradím z P na D, príp. naspať na P. Pri jazde to nepočujem. Manuálny režim nepoužívam. Hovoril som o tom v servise. Podľa nich to robia všetky SG, skúšali Octaviu a Superb.
Srpen 15, 201213 r jaja01: Fabia/Roomster nemá funkciu autohold. Má len funkciu Hiil hold control - asistent rozjazdu do kopca.
Srpen 16, 201213 r dnes ráno nastartuji a ježdění po městě v kolonách OK DSG v režímu D jede normalně bez plynu. Jinak na kontrolu sem objednany na středu rano jen to napojí na PC
Září 12, 201213 r Z "P" do "D" a zpět do "P" to podle mého názoru dělá mechanická zapadka, která zabraňuje zařazení rychlostí bez zmáčknutí knoflíku na hlavici řadící páky DSG. Jinak převodovce můžete krásně říct, kdy má řadit. Stačí jen při jízdě na krátkou chvíli lehce uvolnit tlak na plynový pedál. V tom okamžiku elektronika zařazuje vyšší rychlost a dál můžete zrychlovat na vyšší stupeň. Je to dobrý i při přeřazení z 1° na 2°, kdy to pak tolik neškube (elektronika podle sešlápnutí pedálu plynu neví, zda ještě motor vytočit, anebo už přeřadit - jak má naprogramováno). Ale předpokládám, že o tomhle "triku" každý ví.
Listopad 2, 201212 r Tak jsem po vymene kompletniho bloku spojek, doporucili to servisu v MB, po udalosti, kdy ma na dalnici znicehonic "vysadila" cela licha pulka prevodovky a radili jen sude (!). Po zastaveni a restartu ridicich jednotek (vypnuti zapalovani a znovunastartovani) bylo vse OK, nicmene diagnostika stale hlasila vule na spojce 1 a sporadicke chyby pri razeni lichych stupnu. Badali nad tim, a pote doporucili servisu vyse jmenovanou vymenu. Ted to jezdi jak nove. Najeto cca 60kkm, je to sucha 7DSG... Ahoj. Ja sa chystám kúpiť taku istu OII ako mas aj ty, akurat je to 08/MR2008. Má to najadzené 130tkm a prejavujú sa na tom horeuvedené problémy tak cca 10-15tkm. Ak vieš na základe svojej skúsenosti odhadnúť, skús povedať koľko to ešte asi vydrží kým to prestane radiť "liche" (nepárne ?). Este rok je v leasingu a potom si ju chcem odkupit tak zacinam rozmyslat ci sa mi to oplati.Kolko stala vymena spojky? Menili len lamelu "lichych" stupnov alebo obe? Pri tych km co to ma by sa asi pytalo vymenit aj dvojhmotu, ci nie? Inak nieco k mojim skusenostiam - trha to pri preradovani 1 -> 2 hlavne ked preradenie nastava pri pootocenom volante. V priamom smere je to este celkom v pohode. Diagnostika nic neukazala a "technik" pri skusobnej jazde len skonstatoval ze treba pridavat viac plynu :/ Su to diletanti. Ked bude cas tak to skusim dat ineho autoriz. servisu. V minulosti som reklamoval predne svetlomety - vo vyrobe do svetiel dali zle ziarovky parkovaciek a plast od ich tepla zdegradoval - ostal mliecny. Nastalo to minule leto ked bolo strasne teplo a ostrekovali sa mi svetlomety - tepelny sok. Po maili co som poslal do MB ma sice v servise nemaju radi (chceli aby som si vymenu platil sam) ale mam nove svetla zdarma a stare v garazi (na ND).
Listopad 2, 201212 r Som tu novy ale precital som si cele vlakno tak snad sa nebudem opakovat. Otazka znie ci si uz niekto z vas dal dorabat padla pod volantom a ak ano tak kolko to stalo. OII L&K MR2008 to nemala stanardne a kym to bolo firemne tak som si to nemohol dat domontovat. Vdaka.
Listopad 3, 201212 r Zdarec, já jsem to dodělával. Měnil jsem podvolantovou jendotku cca 2500kč a volant cca 1500-2000kč potom už to stačilo pouze správně nakódovat
Listopad 4, 201212 r uz dlhsie sa pokusam zistit, ze ci menit olej v 7st DSG. viem, ze olej je v prevodovke a nieco malo v mechatronike. spojky su suche. olej je samozrejme deklarovany ako "dozivotny". dakujem.
Listopad 13, 201212 r Autor Ahoj. Ja sa chystám kúpiť taku istu OII ako mas aj ty, akurat je to 08/MR2008. Má to najadzené 130tkm a prejavujú sa na tom horeuvedené problémy tak cca 10-15tkm. Ak vieš na základe svojej skúsenosti odhadnúť, skús povedať koľko to ešte asi vydrží kým to prestane radiť "liche" (nepárne ?). ...Kolko stala vymena spojky? ... Menili len lamelu "lichych" stupnov alebo obe? ... Mam nyni najeto 90 kkm s DSG7 (predtim cca 130kkm s DSG6), zadne dalsi potize od te doby. Ale vyuzivam casto vsech jejich moznosti, vc. razeni padly, zejmena pri brzdeni motorem, dojezdy na neutral (dnes lze u nekterych koncernovych modelu nastavit automaticky rezim DSG volnobeh), a rezim S. Tech 130kkm bych se vubec nebal, sam jsem O2 TDi s DSG6 cca v techto kilometerch prodaval pred 3,5 lety, ma to znamy, zadne potize nema, ma najeto pod 200kkm. Chce to hlavne kvalitni servis, zadnou amaterinu "samodoma", v tomto jsem striktni. Menili me to zdarma, auto ma 4 roky (a 120 kkm) zaruku. Co vse menili, nevim, ale menili "kompletni blok spojek", takze predpokladam, ze obe strany, tzn. vse... Upraveno Listopad 13, 201212 r od omicron
Listopad 28, 201212 r uz dlhsie sa pokusam zistit, ze ci menit olej v 7st DSG. viem, ze olej je v prevodovke a nieco malo v mechatronike. spojky su suche. olej je samozrejme deklarovany ako "dozivotny". dakujem. Olej se mění pouze u 6st.DSG u 7st. se nemění
Listopad 28, 201212 r jasne, ozubene kolesa v prevodovke aj mechatronika funguju nasucho. nemenil sa ani v Touaregu a pritom som si ho sam vymenil v garazi na zdvihaku. ach jo.
Listopad 28, 201212 r No nejen ze se nemeni, on tam zadny neni. To co píšeš je Kravina,bez olejové náplně jsou pouze spojky! Množství oleje v 7st DSG je 1.7 litru + 1litr v mecharonice. Olej v Převodovce se vymenit dá v mechatronice se vyměnit nedá,sečteno podtrženo 7st DSG obsahuje se vším všudy 2.7litrů oleje
Listopad 28, 201212 r ok. tak sme sa k tomu dostali. ako vymenit olej v prevodovke a aky tam ide? viem, ze mechatronike je pod tlakom. dakujem.
Listopad 28, 201212 r 6st. DSG tento: http://www.cc-autodily.cz/olej-prevodovy-1litr 7st. DSG by měl být tento,ale raději tam zavolej a oni ti to řeknou přesně http://www.cc-autodily.cz/olej-prevodovy-1-0litr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.