Přejít na obsah

Postup demontáže nádobky s aktívnym uhlím palivovej nádrže


Engler

Doporučené příspěvky

Už bolo dosť napísané na túto tému, ale ohľadom nádobky sa iba konštatovalo, kde je umiestnená a to v pravom podbehu. Ja stojím teraz pred problémom ju demontovať, včítane EMV (N80). Preto týmto by som chcel poprosiť ctených čitateľov tohoto fóra, kto má skúsenosti s týmto problémom, aby mi poradil, ako na to. Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem Vám za súbor, kde je uvedené to, čo ma zaujíma. Nádobu s akt. uhlím  som zohnal z fabky r.v.2002 (moje auto je 2003). Tá nádoba sa líši oproti tej z PP. V hornej časti má dve trubky pre prívod a odvod výparov. Musím ísť na montážny mostík (jamu), lebo sa k nej nedostanem. U toho EMV N80 (mám tiež) by nemal byť problém. V aute síce počuť starý EMV, ale neviem, či je dobrý. Pod napätím by sa mal otvoriť (aspoň si to myslím). U tej náhrady je ventil  nepriedyšný, keď som do neho fúkal ústami. Možno niekto má aj praktické skúsenosti s jeho výmenou. Na pohľad je to jednoduché, pri otvorenom EMV by  mal odvzdušniť priestor palivovej nádrže do priestoru sania motora . Ešte raz ďakujem.

Editováno: , autor: Malta
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...