bicista Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Konecne si na to slapnul a trochu prevetral nadrz ja jel vcera Budejovice - Pelhrimov za 9,1 ale neparal jsem se s tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
techteb Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Maverick: Keď to dobre vidím, tak na tej istej trase a cca. ten istý štýl jazdy 1,6 TDi je úspornejší len o 0,5l/100km oproti 1,4TSi?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Docela tomu věřím, to akorát vypovídá o tom, že motor je slabej, když člověk chce jet rychle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 techteb: neni to tak, vice info naleznes v mem vlakne, viz. odkaz v predchozim prispevku. V tomto rezimu pri srovnatelnem stylu jizdy odhaduju vysledny rozdil mezi 1.6 TDi a 1.4 TSi na necele 2 litry na kazdych 100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Dnesni cesta domu, solidni vysledek. Trasa je celou cestu mirne do kopce, cil je cca o 40 vyskovych metru vyse nez start. Porovnani s 1.6 TDi zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Nehoupes uz nas tou spotrebou trochu fotoshopem ? Nejak tomu prestavam verit, vzhledem k tomu ze ten motor vlastnim. Pokud chci aby motor pohyboval autem coz do mirneho prevyseni rozhodne musi tak na maxiku i kdybych se na hlavu stavel nejde pod spotreba pod 5.5 Cim to fotis ze ty obrazky mas jak z katalogu bez odlesku a odrazu atp. ? Do mirneho stoupani a pri tvoji prumerne rychlosti tomu sorry uz neverim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Odpoved v mem vlakne, klidne tu cestu zopakuju a udělám fotky dle prani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Hele ja proste nevim jak to delas. Tvoje spotreby mne nekolikrat motovovali to vyzkouset. Zkousel jsem ruzny jizdni veci, s ocima pricuclima na na okamzitou spotrebu vyzkousel jsem jak svoje davkovani plynu tak jizdu na tempomat a nic. A kdyz pozoruji okamtitou spotrebu v jakych cislech se pohybuji kdyz auto ma jet a neni to zrovna jizda z kopce tak nechapu jak se to to muze zprumerovat na 4.3 kdyz jeste si to zenes do mirneho stoupani. Prumer je cislo z nejvyssich ale i z nejnizsih hodnot a preve ty nejnizsi mi delaj vrazky na cele. Jak rikam kdyz motor pohybuje autem je okamtita vice nez 5 litru. Nizsi spotrebu bych chapal s vetsim podilem jizdy z kopce ale ne do kopce. Proste mi to hlava nebere at si to kdokoliv vyzkousi. A nebo si fakt nejaky eko silenec. Editováno: 25. leden 2014, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Prostě to neumíš, no. S tím se buď musíš smířit, nebo se to naučit. Já se svojí OII 1.4 TSI jsem také jel za 4.6 (i když s menší průměrnou rychlostí). Tam nejde jen o okamžité spotřeby (na ty se třeba já při snaze o úspornou jízdu nedívám, přinejmenším to odvádí pozornost od řízení), ale o plynulost jízdy - tzn. co nejméně brzdit a tím pádem co nejméně přidávat. Otázka také je, jak přesně Maverickův PP ukazuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Ale tak ja jsem taky cestu zajel za 4.5 ale ne s prumerem 80 km/h coz je dost vysoka peumerna rychlost a taky to byl spis rovinaty a spis s naklonem dolu nez nahoru. Takze jo nejak usporne to jde, ale Mavrickuv to je pri tech jizdnich cislech fakt extrem kde se jak pises nabizi otazka zda mu PP trochu nepodmeruje. Nevim jakou ma PP vyrobcem povolenou +/- odchylku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 No někdy to je třeba i skoro 0.5 litru. Brácha to tak měl na OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Nechápu, že to řešíte. Jezdete jak umíte a je to. Pokud Vám to trhá žily, dejte to LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) 0.5 odchylka je dost by to ledacos vysvetlovalo. To taky jeden muze jet za 4.5 a druhy za 5.5. Losky : Jinak ja na spotrebu uplne kaslu. Ja PHM neplatim podle skutecne spotreby vozu ale dle prumeru z TP. Takze mne spotreba vubec netrapi. Jen sem si to asi 2x zkusil co jde nejmin. Editováno: 25. leden 2014, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Ok, to chápu. Ale celkově mi to tady přijde přitažené za vlasy. Myslím ty spotřeby 4,3L atd atd... Takovéhle spotřeby jsem dokázal pouze s Citroenem C3 1.4 HDI a s Fábií 1.9 TDi. Nikde jinde jsem takhle malé spotřeby nikdy nedosáhl a upřímně si myslím, že takovou spotřebu dá tak 1 ze 100 lidí... Taky občas jedu těžce na pohodu okresky s malým provozem a občas koukám, jak se dá jet za málo, ale jak říkám, ani s naftou jsem nešel tak dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Panove, prestante v tom hledat vyssi smysl, moje jizdy maji za ukol srovnat 1.6 TDi, ktere jsem mel, a současné 1.4 TSi. Nic vic, nic min. Proto ty trasy jezdim tak, aby bylo realne je s maximalni dosazitelnou presnosti zopakovat a moci tak porovnávat. Reci o nejakem stylu jsou liche, jezdim podle nalady a potreby, ale to se uz opakuju. Dukazem budiz to, ze dlouhodoby prumer za prozatim ujetych 3250km mam 6.4 l/100km pri prumerne rychlosti 79km/h... Pokud by nekdo vyzadoval foto, mohu behem dnesniho vecera dolozit (nez se to dalsima jizdama zase zmeni). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Ono taky dělá hodně i dojíždění na neutrál. Když se na to zaměřím a snažím se předvídat s neutrálem místo brzdy, tak jde spotřeba drasticky dolů. Když tam ze 110 Km před obcí vyřadím 6ku na netrál a nechám to těch 500 m doplachtit do 60 km tak brzda nejsem a palivo šetřím. Je to hodně o stylu jízdy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 To je jak kdy - na neutrál ti to něco málo žere, zatímco se zařazenou rychlostí je spotřeba nulová (pokud příliš neklesnou otáčky motoru). Navíc, na šestku to skoro vůbec "nebrzdí motorem" (počítám, že u OIII to bude stejné, jako u OII). Chce to jen vystihnout, kdy se vyplatí jedno, nebo druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak u mě z mírného kopce (Strahovský tunel) brzdí motorem až čtyřka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Pawouk: no nevím, ale pochybuji že při zařazené rychlosti motor nebere nic. Co jsem zkoušel tak za 4 brzdění motorem z mírného kopce (kolem 60km/h) mi PP ukazoval okamžitou spotřebu kolem 2,5-3l, kdežto u neutrálu do 1 litru. Prostě pokud máš se zařazenou rychlostí otáčky kolem 2 000 min, tak to jede sice bez zátěže, ale se 700 otáčkami neutrálu se to rovnat nemůže. Rozdíl jsou sice v decích na 100km, ale i tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 (editace) Pri brzdeni motorem, pokud otacky prilis neklesnou, auto nezere nic, to plati uz od te chvile, co jsme opustili karburator. Asi jsi jel z prilis maleho kopce. Editováno: 27. leden 2014, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Řešíte blbosti. Řešil bych průměr dlouhodobý např po 5000 km a ne z jedné jízdy. Taky mám běžně z dálky průměr 5,5 L, ale za 13000 km mám průměr skoro 7,5L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 (editace) Pawouk: no nevím, ale pochybuji že při zařazené rychlosti motor nebere nic... Začal by něco brát teprve při poklesu otáček někam k 1000 1/min. Při šedesáti na čtyřku a brzdění motorem je spotřeba 0. Ale pozor, při jízdě na tempomat tam spotřeba být může, to mám odzkoušeno. Edit: oprava překlepu Editováno: 27. leden 2014, autor: oct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Řešíte blbosti. Řešil bych průměr dlouhodobý... Proto to mám (i jiní) v podpisu, včetně odkazu ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Že bych se pletl? Znova vyzkouším a uvidím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Vyzkoušej, do určitých otáček bys tam měl mít nulu. Ještě je možnost při tomto stylu, že to něco spotřebovává, když bude motor studený, či bude zapnuta AC a elektrické spotřebiče (výhřevy). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.