Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jirko, je to omezená série 2500ks vozů a není to jen R-line paket. Je to upravená verze přímo od R-GmbH. To je potřebný z toho důvodu, aby bylo pravý Polo WRC homologovaný jako závodní vozidlo, protože musí vycházet z určitý sériový specifikace.

Ještě je pak interní 50ti ks série "tréninkových" Polo WRC na klasických značkách, který jsou teda výkonem někde jinde a mají např. stejnou ruční brzdu jako závodní verze, nebo i skořepinový sedačky atd.

 

Je to hezký pro někoho, kdo se chce ukázat (něco jako ve své době byla Octavia I RS WRC edition s těma polepama), ale za totálně nesmyslný peníze toho dostaneš fakt málo navíc. V Německu z nich jsou prodejci nešťastní, protože jich ve WOBu jezdí dost jako služební vozy či vozy oddělení, který se následně budou muset někde prodat, resp. udat...

Ale pravdu máš v tom, že za tu sumu peněz se dají sehnat lepší auta stejné značky  :kol-47:

já o tom Polu "WRC" už dříve taky něco čet, tak tohle vím, ale kdyby to mělo mít skutečně sportovní úpravy série WRC, tak bude mít i ta cena o řád víc. Takže byť to dobře vypadá, je to taková "ani ryba ani rak". V žádným případě nechci ale Koktovi kazit radost. S autíčkem by byla určitě skvělá zábava na silnici. Živě si dovedu představit, jak to na něj někdo zkouší v silným BMW nebo Audi a pak mu klesne čelist   :kol-46:  V tom je kouzlo těch nenápadných, nabušených autínek.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč, proč, zařizoval jsem první sraz a protože jsem znal místní restaurace, nepojedu přece někam 100km, kde to neznám. Lány padly, náhražka Krušovice a špatné to tam nebylo ;)  Vždycky to má někdo blíž a někdo dál a pro pražáky je to v dosahu a po jedné silnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to vlastně s těma Seatama? Mě se celkem Seaty líbí, dají se srovnat spolehlivostí s VW a Škodovkou, nebo je to víc odjebané? A taky jak to mají s tím značením, třeba zrovna ten Leon je moc pěkné auto, jaké dělají motorizace? 1.8TSI základní a potom dělají FR a ještě dělají Cupru nebo jak je to? Kdybych se měl vzhledově rozmyslet mezi Octavií a Leonem, tak by u mě vyhrál Leon (mnohem nadčasovější a dravější design), jinak je velikostně asi ve třídě s rapidem ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v koncernový hierarchii je to jasně dáno : 

 

                                                                      AUDI

                                                               VW

                                                    ŠKODA

                                           SEAT

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen s tím rozdílem, že v posledních dvou letech je SEAT opět vytahován na výsluní. Tedy jedná se o obdobnou situaci, jako v roce 1996, kdy byla ŠA téměř v řiti a SEATu se dařilo. Pak se většina technologií přesouvala do škodovky a na španělskou automobilku se lehce prdělo. A nyní je situace přesně opačná. Co se týče dílenského zpracování, tak je to srovnatelné téměř s VW Golf, tj. o chlup lepší, než OIII. To zcela upřímně.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se mi nezdá Honzo. Se Seatem se koncern chtěl rozloučit, protože se mizerně prodávají. Dlouho nebyly žádné modernizace a nové modely, až teď vyjeli s pár modely a tím Leonem. Zpracování bude asi solidní po vzoru Škody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem letos projížděl Španělsko, tak tam se nové seaty také moc neprodávají. Škodovky tam kupují zemědělci a taxikáři. Bydleli jsme v rodině u Španělů a nikdo z nich neměl seata, docela tam mají rádi toyotu, volvo a maserati :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stránky nakecají kde co, Seat je nejlepší, stejně jako Škoda nabo Audi... ptám se na informace z LIDU :-)

 

Mě by se líbila Cupra, ta by měla být ještě silnější než ten Leon FR... Nebo pak ten Golf R... Dneska jsem viděl Audi A4 avant, nevím jestli to bylo jen Sline, nebo opravdové RS to jsem nepostřehl, ale byla nádherná, velikostně by mi bohatě stačila a vzhled no prostě luxus a dravost, nádhera...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych neřekl, že to bude stejné... Koncern samozřejmě bude co nejvíce slučovat uni díly na všechny své značky, ale rozdíly budou hlavně v třídě přesnosti. Nechci říct, že by se dávaly šmejdy do Škodovek a Seatů, ale řekněme, echt díly budou na Audi a VW a druhá jakost přijde do Škodovek a Seatů, tak to bohužel asi bude pokud se do aut využívají stejné komponenty, u ostatních částí to bude asi stejné. Další věc je to, že nové technologie dílů budou asi v Audi a VW a až když bude něco nového, tak se to přesune do Seata a Škodovky, tak to někde bylo psáno a já tomu docela i věřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...