Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

tak hurikáne každej tuhle slevu nedostane. no ta cena je prostě přestřelená, mělo by to stát max 450 000kč. ale máš ji za 2 dny doma :) a ne za 6 měsíců, jako to bylo u přítelkyně, kde radši z toho vedení autoparku tu objednávku zrušili :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

petře klidně to tak dělej, akorát ten LL je prostě řidší a když ho tam lejt nemusím a olej stejně měním max po 15000km, tak proč bych tam kupoval LL? ale to je na tobě...  já tam leju 5W-40 EDGE, autorizák mě tam nalil 5W-40 magnatec, asi to je fuk...

Vloženo (editace)

Já ti nevím, mondeo dodané za necelé 3 měsíce, BMW dodaný do 31 dní u přítelky ve firmě, ale asi dle Mbéčkářů premiovka RS za 5-6 měsíců, ještě by ti měli platit že čekáš na auto :)

 

dle Honzy i na golfy se čeká takhle dlouho, maverick si taky přiveze novou oktávii v eleganci a už pomalu objednává další :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

jinak na ty 2.0 TFSI s řetězem, co tvrdil i IGOR že jsou nejméně u O2 poruchový, tak to zjistím kde ten udaj vzal :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Hurikáne: To je vostrá cena, pak snižuji cenu Rapida na 500 :-)

Kokto: Jo Mav to za chvíli nestihne objednávat mezi výměnama aut :-)

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)
kamarád dělá v Mbéčku a za +-4300kč/měsíc má 1.4 TFSI ambition plus, předtím měl 1.2 TSI O2 FL, za ty prachy super. nic neřešíš, jenom jezdíš :) 1% pojistku má.akorát dávají k tomu jenom letnáky, takže musel koupit zimáky 16" no :)

 

já sem si rsu konfiguroval a ve výbavě v které mě chyběli el. sedačky, by mě to fakt za 550 000kč neprodali s daní :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Kokto je fak, ze kdyz neco hledam na tfsi ohledne zavad tak toho moc nenajdu, nebo malo kdo o tom ví... Nejcasteji odchazi ventil prepousteci na turbu což se da odstranit upgradem ktery je neznicitelnej, pak je problem s PVC ventilem a pri ostrem chipu s vysokotlakou pumpou. To je tak asi vše. Řetez a napínák se může menit ve 180tis s rozvodama, ale nemusí. Tyhle motory jsou fakt spolehlivy pokud spravne dochlazujes, neslapes tomu na krk za studena a pravydelne menis filtry a olej... Jinak k tem 202kw bez poruch to si povíme až to auto bude mít nalítáno s chipem 100tis. Neříkám, ze je spatne udelany chip, ale spousta zavad se neprojevy po 10-20tis vetsinou to odchazi po delsim pouzivani (kazdopadne at si necha skontrolovat zdvyhatko vysokotlake pumpy tu u aut který mají vice zvedly výkon odchazeji v rozmezi 20-50tis. Km) ja ho kontroloval ve 120tis a uz bylo nacaty o to mam jen 170kw tak ho na jare vymenim.:-)

Editováno: , autor: Arlo
  • Pozitivní 1
Vloženo

no 2.0 TFSI i tenhle TFSI co má ozík, tak zatím se moc neřeší závady nevím... 

jojo uvidíme, vzkážu mu to :) tak on tolik km nejezdí, většinou do práce 10km a pak jezdí nákládákem nebo dodávkou, nevím s čím rozváží zboží :) pak jede občas na dovolenou co vím a tak... běžny soukromy km jezdí no.

Vloženo

Ta to jo... to je na tom podobne jak ja to auto ani po Praze nezahreje. Ono taky hodne zalezi jak se k tomu chovas kdyz budes jezdit jak. závodník tak je vetsi sance, ze se to roze...e pokud to ma na svyzny predjeti a obcasny protahnutí na dálnici tak to by melo být ok...:-)

Vloženo

Ja nedavno cetl na jednou angl. foru, ze odchazi tesneni pod hlavou u 2.0tsi ale prevazne u verzi 177kw. Tady jsem se stim jeste nesetkal. Je fakt ze ty nase motory jsou naladeny je na 147kw coz je skoro minimum co se da s toho motoru dostat...

Vloženo

Pozor na ty názvy motorů - u Audi jsou všechny TSI nazývány TFSI. Ovšem OII RSo má dvě verze tohoto motoru - jedna má rozvody řemenem a novější řetězem!
U Škodovky je to pro OII RS takto:
2.0 TFSI = řemen, kód motoru BWA

2.0 TSI = řetěz, kód motoru CCZA

  • Pozitivní 1
Vloženo

a co myslíš že měli audiny golfy, seaty, uplně stejny motory do toho roku 2008/2009? akorát v MB v tom někdo udělal bordelové označení, uplně zbytečně...

2007-seat-leon-fr-2-0-tfs-59_600x0w.jpg2007-Audi-TT-Roadster-2.0-TFSI-Engine-Vi

Vloženo

Pawouk ma pravdu. To co je na fotkach je tfsi pozna se to podle krytu motoru a sani=filtr vzduchový je v krytu motoru tsi uz maji filtr mimo kryt motoru.

Vloženo

akorát u audi jak psal pawouk, oni vše značí TFSI. škodovka dnes tomu říká TSI, ale audina logicky to dále značí TFSI.

2012-audi-a3-20-tfsi-s-line-engine-bay-1

vw zase tam rve jako škodovka TSI,ale v diagnostice to mají zase pojmenované jako TFSI

lead5-2012-volkswagen-golf-r.jpg

Vloženo

Tak ty rozdily nejsou jen v sani je tam i jinak chlazene turbu, jiny komoresni pomer, tfsi=98oktan, tsi=95oktan. A nekde jsem cetl, ze tsi v eresu uz nema K03 turbo, ale jeste neco mensiho...

Vloženo

jj, těch rozdílů je tam určitě vícero - lze to odvodit také od kódu motoru, které jsou úplně odlišné. Abysme si rozuměli - Audi má pro všechny přímovstřikové přeplňované motory název TFSI. Třeba i pro 1.2 TSI = TFSI. Proč to má škodovka jinak? No protože není Audi, tak to vidím já.

20100921-191946.jpg

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...