Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ozi,

Vyhkedej si v googlu dusik construkt, dusik sherlog, dusik jde pouzit na vsechno, je to jak paklic ;)

Ale uz se branej, ze jsoh odolny... a ja rikam, chtel bych to videt na zivo, jak na mem aute bude dana ficura odolna. A uz jsem si vzpomnel, ta reportaz byla snad v autosalonu.

Vloženo

Tak jim nezáviďte. Po pár vínech si říkaj sladké nesmysly. Mates se šlehačkou, pršut s pribiňákem, lovečák se zmrzlinou.......[emoji39]

  • Pozitivní 3
Vloženo

Ozi,

Vyhkedej si v googlu dusik construkt, dusik sherlog, dusik jde pouzit na vsechno, je to jak paklic ;)

Ale uz se branej, ze jsoh odolny... a ja rikam, chtel bych to videt na zivo, jak na mem aute bude dana ficura odolna. A uz jsem si vzpomnel, ta reportaz byla snad v autosalonu.

ja vimm, ze to jde, ale dusik se spatne prenasi, je to napadne, pokud nejsi majitel tak te u oznacene odtahovky nenapadne ze to jsou zlodeji a nikdo se te na nic nezepta a mas klidek...

 

jj, ten je moc peknej, koukal jsem na nej uz na te prvni prezentaci, co probehla webem...

Vloženo (editace)

dnes sem měl čest sedět vzadu při jízdě v rapidovi, no nic horšího sem snad nezažil.Petře furt taky je slyšet nafta v nádrži?

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Nafta slyšet rozhodně není. My na kapalná topná paliva nejezdíme. :-) Jinak nevím, zas tak často vzadu nejezdím, možná jsem si ale zvykl a už to neslyším. Pokud si jel v MR 13 co mám já, tak se ani nedivím a pokud si jel na MR 13 a na 17" tak už vůbec ne, já mám 15 a tam to ještě jde. Řekl bych srovnatelné s bratrancovo MR 14 na 17 kách. Moje zimáče 195/55 jsou samo horší než letňáče 185/60. ale jak sjem psal, vzadu moc nejezdím a už jsem si dost zvykl po těch 30tis na to abych mohl nějak posuzovat. Co jsme ale jeli s Clintem O3 vzadu, zas tak velký rozdíl jsem v tom nespatřoval, samo jeli jsme po lepších cestách, na silnici s dírama nás nechtěl vzít. 

Vloženo (editace)

post-12637-1424267814,5543_thumb.jpg

Tak uz je jasne, proc $3 ma interier z 0$, Rapid Fl dostane urcite taky ty mega sloni usi - kliky.

Editováno: , autor: Radius
Vloženo

clinte, dneska probihal na nemecke dalnici test tveho motoru v jinem voze, nad 180 je to lenive, ale 220 dala. jo a ty svetla tam nefugnuji jako u O2, nezapnula se nam ani pri vysoke ryhchlosti. cimz me teda prekvapil vcera i ten sueprb FL

Vloženo (editace)

nene, MR2013 to jeste mel, MR2014 to nema - aspon u supaku co mame v kanclu ;)

 

sem to totiz resil minulej tejden na jednom, ze to chtel vypnout a to byl konec mr13

Editováno: , autor: Ozi Toretto
Vloženo

Zdravim Panove.Rad bych se na Vas obratil s dotazem/problemem. Konkretne asi na Pawouka , je to prece jen znalec :D 

Kdyz natocim octu (1,8 TSI ) Tak pri rozjezdu ztraci vykon,Jak kdybych ubral a nasledne pridal plyn . Slysel jsem nejakou famu, ze tam meli nahravat nejakej spatnej software dokonce ze superba a ze by to mohlo vyresit nasledne prehrati softwaru . Dale , ted o vikend jsem s mechanikem menil olej a ejhle.

Po nastartovani padaly otacky na volnobeh az na hranici 500 ot/min a motor se sotva udrzel.Po ohrati a promazani vse jde jako predtim , paradne. Na to jsem take neco slysel :D 

Pry nekde u rozvodu , pod jakousi krytkou ( jsem laik ) , by melo byt sítko .Bylo mi receno , ze ho tam urcite nemam , dusledkem toho je , ze je maly tlak a spatne se mazou vacky a hrozi vetsi poskozeni .... :-.)

Tak a ted jsem zvedavej , kdo mi poradi ci vyvrati famy co jsem slysel ... Predem diky za rady :))

Vloženo

To by spíš mohl vědět motosman. To sítko je myslím v ložiskové stěně, tu má on vyměněnou. A jak ten dotyčný zjistil, že to sítko tam nemáš? Ke kolísání výkonu - to může být cokoliv, flash řj třeba taky. Ale to bys musel do škodovky, to ti nikdo jiný neudělá.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...