Petrrr Vloženo 17. Červen 2016 Vloženo 17. Červen 2016 Kokto jeste jedna vec: maminka, pan ucitel a Petrrr maji vzdy pravdu. Jinak z tech aut ( pokud se tomu dnes tak jeste da rikat) se jednou poseres.. [emoji3] 1
kokta7 Vloženo 17. Červen 2016 Vloženo 17. Červen 2016 (editace) ano dá, plno aut je super a dřív takové hold nebyly bohužel jezděj jak idioti po dálnici, ale jinak super zvuk motoru "na správném místě" s atmoškou Editováno: 17. Červen 2016, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 17. Červen 2016 Vloženo 17. Červen 2016 ano dá, plno aut je super a dřív takové hold nebyly bohužel jezděj jak idioti po dálnici, ale jinak super zvuk motoru "na správném místě" s atmoškou A hlavně to má manuál. No nic, a teď něco o autě pro normální lidi: trochu jsem projel české Astra K forum a vypadá to, že si nadále raději nechám tu svoji pikslu. S motorem 1.4 turbo je nějaký, zatím nevyřešený, problém s cukáním (výpadek tahu) v určitých otáčkách. LED Matrix jsou šmejdy, měněné v záruce kvůli přehřívání. V té prodloužené oplácké záruce ovšem světla nejsou, přičemž jedno světlo údajně stojí 48 tKč. Monitoring tlaku je drahá sranda - jeden ventilek stojí 950 Kč, takže druhá sada pneu se řádně prodraží 2
bitttpower Vloženo 17. Červen 2016 Vloženo 17. Červen 2016 (editace) To s tim cukanim mohu potvrdit,ale tyka se to motoru 1.4 92 kw,jel jsem s nim a opravdu to při určitych otáčkach poškubavalo.Ta 110 kw verze by měla byt udajně v pořádku.Holt chce to auto nechat ještě nějakou dobu uzrat,tak rok nebo dva až se to trochu vychyta,jinak ale velice přijemne svezeni a musim řict že je to auto i dost pohodlne. Editováno: 17. Červen 2016, autor: bitttpower
Pawouk Vloženo 18. Červen 2016 Vloženo 18. Červen 2016 Podle toho, co jsem tam četl, tak se to samozřejmě týká i 110 kW varianty. Projevuje se to někde kolem 2500 - 3000 ot. Jasně, auto prvním rokem výroby je loterie - do toho bych nikdy nešel.
kokta7 Vloženo 18. Červen 2016 Vloženo 18. Červen 2016 a astra má vzadu trubku nebo multilink? Zkoušel jsem toho 308 GTI od Pežota a na horších cestách hrůza. Na pěkné cestě super, ale podle mě to má lepši řešení VW s multilinkem. zase je pravda že ten pežot je tvrdší o něčo ještě.
Pawouk Vloženo 18. Červen 2016 Vloženo 18. Červen 2016 Má obyčejnou klikovou nápravu. Jen výkonnější verze ji mají doplněnou o Wattův přímovod.
Stringo Vloženo 18. Červen 2016 Vloženo 18. Červen 2016 Už jsem zase v háji... asi stejně nepoznám rozdíl
Clint Vloženo 18. Červen 2016 Autor Vloženo 18. Červen 2016 To byl dneska krásnej Slapskej den. Sešlo se naše slapské komando :-)
Pawouk Vloženo 18. Červen 2016 Vloženo 18. Červen 2016 Už jsem zase v háji... asi stejně nepoznám rozdíl Koukni SEM - poslední dvě fotky. Za běžné jízdy nepoznáš - pokud je to dobře sladěno. On i multilink není všemocný, když se to nepovede řádně vyladit.
kokta7 Vloženo 18. Červen 2016 Vloženo 18. Červen 2016 (editace) jojo něco na tom bude, zrovna to 308 GTI bylo fakt naladěno tvrze takže po dírách fakt hrozny pocit a skákavost až. po krásné cestě ovšem super! na druhou stranu cupra, GTI apod mají hrozné silentbloky, takže si nevybereš. Editováno: 18. Červen 2016, autor: kokta7
Clint Vloženo 19. Červen 2016 Autor Vloženo 19. Červen 2016 (editace) Když se sejde naše "Slapská čtyřka fešáků" Editováno: 19. Červen 2016, autor: Clint 1
Petrrr Vloženo 19. Červen 2016 Vloženo 19. Červen 2016 Co to je za krasavce? [emoji1] Hosi od Bobri reky. [emoji3]
Petrrr Vloženo 19. Červen 2016 Vloženo 19. Červen 2016 To doufam ze ne, ksichty a figuri do TV zrovna nemaji. [emoji1]
Clint Vloženo 19. Červen 2016 Autor Vloženo 19. Červen 2016 Ještě jedna nepublikovaná (Petrrr ji zakázal zveřejnit)
kokta7 Vloženo 19. Červen 2016 Vloženo 19. Červen 2016 (editace) To víš, Petr teď jede objem a pak z něj bude druhej Rudolf Švancenegeru. Editováno: 19. Červen 2016, autor: kokta7 1
Doporučené příspěvky