Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

S tebou se nikdo srážet nechce, když máš přijet, nepřijedeš a myslíš si, že když ty jednou za uherák přijedeš do Práglu, že my se tam všichni pohrneme?

 

Ty tvoje srážky končí nabouranou prdelí, to už známe :D Polepši se chlapečku ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo


Ma to plno hvezdicek, ale hlavne díky pasivni bezpecnosti, tj ma to napriklad omezovac rychlosti, ktery v dane situaci urcite pomohl nejvic.

Ty vole. Jezdim ted s Rapidem 160km denne do Plzne. To je cestovni korab.


Kdybys mel cestovní korab, tak bys mel minimalne pocit, ze Plzen jezdi za tebou.
Vloženo

řešil jste někdo u OC2FL profukování u řidiče při 80+ ? Při 130+ se to občas i rozprdí :-D. Stačí nové těsnění venkovní/vnitřní nebo seřídit dveře ?

Vloženo

tak když dám ruku nad hlavu k těsnění tak ve 160 je tam cítit silný průvan když se tam cpe hodně vzduchu začne to prostě plácat gumou o ten rám proto to prdění. Jako ono venkovní a vnitřní těsnění stojí dohromady litra v originále, ale zase jako to těsnění vypadá dobře je měkké nemá důvod to dělat. Dveře se rozhodně hůř zavírají než zbylé 4. Normálně stačí když nechám dveře samovolně dovřít a zavřou se dobře, tyhle u řidiče potřebují zátah až do konce a i tak občas nedovřu... každopádně díky za rady, zkusím si pohrát se špuntem.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...