Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3] to už máš po třetí ne? to je hroznej krám ty wagny a škodovky.... auto za mega a sere se to jak.... hlavně ti to dělá už 100 000km ne?

No 100tis km se to sice lame, ale i auto ktery ma nalitano 20tis km muze byt v coudu, staci aby mu bylo 10 let, to uz jsou hadicky spuchrely, gumicky vytvrdly, vse orezle, izolace prodrena/spuchrela, baterka v poslednim tazeni, kontakty zoxidovany a presne se to projevuje takhle - sporadicky chyby a ty obecne hledat je problem. Nejvic si myslim trpej na tyhle problemy obecne auta co litaj po dalnici, protoze nasavaj mokrej vzduch za deste a slanej pekne v zime a pak to u motoru pekne vsechno pracuje. Pri bezne jizde se toho k motoru, v takovem mnozstvi, toho tolik nedostane.
Kamarad kupoval nemeckyho Passata co mel nalita 160tis za 2 roky, uplne nadhernej, fakt jak novej za malej peniz, ale kdyz pak ukazal motor, bylo mi vse jasny. Komplet vsechno orezly, dokonce i nerez tlakovy hadice ;), fakt komplet a taky se mu za dalsi cca 2 roky zacaly mnozit tyhle problemy. Nejdriv baterka po roce (3 roky neda baterka???) A pak presne sporadicky chyby. Reseni? Asi zacit cistenim vsech konektoru a spojek a pri tom kontrolovat stav izolace.

Kdo pamatuje u F1 na kabelovy svazek pod steracema?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš to… otázkou samozřejmě je, co to bylo za Passata, zda měl opravdu pouze 160 tisíc kilometrů a jaký to byl rok. Passat B6 a B7 je neskutečný držák, který nemá problém dát přes 500 tisíc kilometrů, jen se k tomu musíš nějak chovat. Mám dost známých, co mají Passaty a 200 tisíc kilometrů s tím autem neměli žádný problém. Bývalý spolužák dva roky nazpět koupil B7, který měl 190 tisíc kilometrů, teď na tom má 260 tisíc. Měnil olej, filtry a bi-xenonovou výbojku. Zbytek drží.

Takže to chce přestat věřit pohádkám o důchodcích z Německa, o neježdění v zimě, o garážovém stání a o velmi pečlivých majitelích… :D

Jinak baterka je spotřební zboží, stejně jako všechno v autě. Nedávno mámě na firemní Octavii, která má 50 tisíc kilometrů, odešla baterka… prostě se to stane, mnohdy je chyba na straně dodavatele, nikoli fabriky jako takové.

Jo a mimochodem, právě že ta auta, která jezdí po dálnici a nemají 1.0 TSi nebo 1.2 http, tak jsou naprosto v pořádku. Nasávají sice studený a „mokrý“ vzduch, ale toto autu nijak neškodí. Hlavně v době, kdy je tam plno vymožeností, filtrů a kdo ví čeho. Pokud někdo ovšem letí s 1.0 TSi po dálnici 170 km/h, bude to průser. :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jistě když to nemá chladič oleje. Na dálnici se to musí přepalovat. Nicméně já jel se svou 1.6 TDI minulý měsíc 300 km v tempu kolem 200/h chvátal jsem. Motor tolik netočí, auto se nic nestalo, ale kupodivu to odsrali gumy, začalo vibrovat řízení a hučet do vozu od gum nad 50 km/h. Prý na tu rychlost pneu nebyly stavěné. No tak vidíte, když už motor na tu rychlost je schopný jezdit bez vážných následků, tak se vždy najde článek, který to prostě bude hatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Málokdo chápe že auto nemůže být bez poruchy. Je to prostě stroj. Petrrrovi se doma posere mladej a vadí mu to? Ale když se posere kinderka, tak to píše na všech vláknech, křičí z okna, volá do televize... A přitom má ďubku rezavou pod nějakou lacinou gumou [emoji23]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jsem nenapsal, samozrejme auto radne servisovano, serviska k vozu byla, dle VV servisu v nemecku i vse sedelo.
Ale samozrejme clovek nikdy nevi, nicmene predstava ze ma Pasik nalitano treba 500tis za 2 roky... to mi prijde brutal a jak jsem psal, interier jak novej (a menit sedacky by bylo podle me uz drahy, volant a klacek, to se bezne dela) B5.5 to neni, bude to asi o generaci novejsi.

Ja jsem nepsal o tom, ze motoru vadi ze nasava vlhky/slany vzduch (vlhky vzduch naopak ve vhodnem pomeru vyuziva Subaru Impreza, rozprasuje do sani vodu/mlhu), ja psal prave o vsem okolo v motorovym prostoru, to zrovna vlhkost nemusi a hlavne se soli. A ruku na srdce, kdo tu motor oplachuje, asi jen ja a nikdy se nic nestalo (nepouzivam Wapku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...