Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak to mě celkem štve, protože turbo mi měnili nové ve Škodaservisu a dělalo to úplně stejně jako před výměnou, tak jsem myslel že to bude něco jiného :kol-32:

Vloženo

prosím tě, nechci pochybovat o tvé chytrosti stringo, ale v autorizáku nikdy neměnit turbo... ty tomu tam fakt nerozumí a mění jenom co je napadne...

 

no jo hold, kluci z NDR nezkopírovali na 100% z mercedesu řetěz, kterej přežije cely auto i přes 1milion km...

Vloženo (editace)

hele Stringo, kdyz jsi rikal ze ti tam neco cinka, tak me napadla spojka, protoze ta prave u te dvojhmotove obcas cinkat muze a prave kdyz je na pravde bozi. Jenze kdyz pises ze i piska, tak to je fakt divny, to ono nejspis nebude. Nicmene ti nic nebrani spojku zkusit. Zmackni brzdu, zarad jednicku a pomalu poustej spojku, kdyz se auto pere, je to dobry.

 

Pak me treba cinkal svod vejfuku a kovovou cast tapecu v motoru - taky zkus prekontrolovat. Stacilo tam strcit ruku a pomalu se rozjizdet (se seslapnutou brzdou), motor se pak svodem o ruku opiral a bylo jasno.

 

A dalsi perlicka, vejfuk se mi klepal a drhnul sam o sebe, to taky vydavalo nekdy cinkani, nekdy meluzinu... staci vejfuk po castech prizvedavat a kdyz to prestane, tak je to jasny.

 

Symptomy nesedi na sto pro, ale za kontrolu nic nedas.

 

Edit:

se skodovkou mam take spatne zkusenosti, zacalo to opravdou bubnu, kdy mi nabidli opravu jen jednoho kola za 5500Kc, tak jsem se otocil a uz se neukazal (vzdy musis opravovat napravu!) a podruhe kdy mi opravovali bouracku. Predali mi hnus a ja blbec to nejel ukazat na centralu - nikdy vic a pri prodeji to poznali na prvni pohled a co jsem nechal opravovat u Tůmy v Jílovém, tak nepoznal ani odbornik. Diametralni rozdil ve spasovani, kvalite a hlavne cene. Co delala skodovka, do 2 let zaclo chytat zlatou, co delal Tuma, troufam si rict, ze je dodnes jak nove.

 

K tematu zastupovani v ramci pokud:

vec se ma tak, ze oni te opravdu zastupuji a to tim stylem, ze presne protahuji a podobne a podobne a snazi se to uhrat budto na to, ze nemaj poradny dukazy, nebo ze nemaj v poradku veskerou dokumentaci a nebo ze proste prosvihnou rok na reseni.

Kamose si zavolali policajti, ze jel 80 v obci, tak slusne na ne spustil, ze to je hezky, ale kde maj cejch od radaru, tak neco predlozili a on se prave merenim (obecne) zabiva a tak se s tim nespokojil a chtel vic a vic a vic a pak ze jak z fotky pozna, ze to meril tenhle radar a kde je seriove cislo radaru na cejchu atd atd, az mu policajti sami napsali, ze nemaj dostatek dukazu a tak bohuzel nic nebude. A neustale byl slusnej a zadal dukazy - oni mu to musi dokazat a on se nikdy nebranil, ze na ty fotce to je ci neni on, on jen zpochybnoval radar a mereni (dokonce se ptal i na casomiru a kdo meril vzdalenosti atd...).

Editováno: , autor: Radius
Vloženo

Díky za rady, ale mě to právě necinká, prostě to jenom píská a jak se otáčky zvyšují a pak snižují, tak je to jako když v dálce jedede a houká sanitka, prostě peklo, ale všude se zatím shodli na tom, že je to turbo a je to normální, tak fakt nevím už...

Vloženo

mám najeto 150000 a měněný bylo před 5000. Houkalo to před výměnou, houká to po výměně. Moje osobní je to první TDi, ale jezdím ve služebních TDi. Různé motorizace, různá auta a nic podobného ta auta nedělají  :kol-32:

Vloženo

Tak snad autorizák na to musí přijít, mrskni jim to tam a řekni, že to nevyzvedneš, dokud to neodstraní. Ať si zkoušej díly, jak je jim libo, ale ty zaplatíš jen ten vadnej...

Vloženo

Dneska se mi hoši podařila skvělá věc, hledal jsem místo na parkování v Berounské nemocnici, zacouval a že zajedu mezi auta. respektive sjedu z asfaltu na štěrkovou plochu. Takže jsem sjel předními koly a rána, že se mi otevřel na palubce sám kastlík. Byl tam schod jako prase a já ho neviděl :(

Jenže co dál, nazpátek to nešlo, takže jsem sjel ještě zadními koly a zase rána jako hovado. Dost mě zamrazilo, prohlédl jsem to zespoda a ještě pro sichr v servisu na zvedáku a chytly to za předními koly plasty, jeden trochu rupnul a vzadu za zadními koly zase plasty a lehce tlumič vejfuku....naštěstí ramena, nádrž a ostatní OK.....To jsem vůl co? :)

  • Pozitivní 1
Vloženo

Jestli to pomůže,tak mám auto v servisu. Výměna zadní lambda sondy,oprava přední po hlodavci a výměna spojovacích tyčíc na zadku. Nebo jak se to jmenuje.

A do toho mě ve Strahovském tunelu v Audi S4 sejmuli popeláři.....

Vloženo

Šmarjá, samá katastrofa. Clinte, z toho si nic nedělej, to je hned. Mně se stalo něco podobného vloni - vycouvával jsem z polního parkoviště přes takový malý mostek na silnici a protože pro nepřehlednost jsem víc dával bacha, jestli něco nejede, než kudy vyjíždím, začal jsem příliš brzy zatáčet a pravým zadním kolem jsem předčasně sjel z mostku. Rána to byla slušná, až ve mě hrklo, že mám práh v háji a kdoví co ještě. A teď dilema, jak z toho vyjet - dopředu, či dozadu? No vrazil jsem tam za jedna a hup nahoru. Naštěstí to odnesla jen poškrábáním nádrž a nějaký ten plastový kryt.

Motosmane - a kolik že máš najeto?

  • Pozitivní 1
Vloženo

Najeto mám 85 000, 05/2009. Nicméně odešlo vyhřívání lambdy. Důvod byl,že konektor a dráty byly totálně zoxidovaný a obrostlý zeleným bordelem. Konektor se musel rozštípnout,nešel ani rozdělat.

Na levé tyči byl vypadlý "nalisovaný" silenblok. Asi jsem vzal nějakou díru.

Při odjezdu ze servisu mi navíc zarachtal řetěz. A aby toho nebylo málo tak se mi začalo odpojovat a připojovat BT. Asi tak po 1min. Sedím na pivu a snažím se to spláchnout. :-))

Vloženo (editace)

Mě ten řetěz teď zase nějak nezlobí, resp. zazlobil jednou i za teplého motoru, ale teď je klid....což je podivné. Tak nevím, uvidím, nechci zbytečně vyhazovat prachy....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

U mě to bylo poprvé a u studeného motoru. Doteď to při startu jen cca 2s zahvízdalo než se všude dotlačil olej. Projedu to o víkendu a uvidím. Za 8000 km mám servisní prohlídku. Chlácholím se ujištěním servisu, že při plném počtu razítek je i po záruce kulance.

Vloženo (editace)

dokud vám auto neukradnou jako tady nějaký člen už zná prakticky, ale nebudu psát kdo protože to nikdo určitě neví, tak je vše relativně v pořádku nebo nezruší na skoro na totálku(což se stalo mě)

@motosmane: kamarád to nedávno řešil taky s tím konektorem, ale má nalítáno asi 130k km. tuším že máš androida, zapni a vypni mobil a pak to nedělá, pitomy androidy no..

když se zamyslíme, tak je hrozny co je v autech za píčoviny a skoro to ovzduší nepomáhá, akorát to z nás tahá tunu peněz...

 

když se rozjíždím za jedna, a zatočím, tak něco divně zachrastí a fakt nevím co to je....ale dělá to jenom sporadicky a někdy i když jedu rovně, fakt já nevím...

 

tuším 2012 leden, bratrovo firemní auto na kaši a moje bývalé polo (od toho za pul roku schořela elektrika komplet). sem myslel že toho poláka zmlátím, když jsem to viděl a taky sem měl :-(

IMAG0269.jpg

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Jasný díky. Já říkám,když nejde o život,tak jde o hoooo. A když jde plechy,tak je to v poho.

Androida mám. Problém začal po aktualizaci na jelly bean. OFF/ON jsem ještě nedělal. Vyzkouším. Zatím jsem zkoušel restart a opakované spárování. Ještě zkusím jiný operační systém.

Vloženo

Tak to já jsem dopadl mnohem lépe. Odnesl to zadní blatník, nárazník a trochu disk. A to díky brutálnímu zrychlení. Jinak mě namáčkl na zeď a zrušil obě strany. Popřípadě, kdybych šel na brzdy celý čumák a zadek by zrušili ty za mnou.....

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...