Stringo Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 No je to tiskárna erární firemní. připojovali mi ji IT firemní ale kolega má soukromý NTB a jemu to neudělali že není kmenový, tak jsem to chtěl zkusit nainstalovat sám aby nemusel běhat za námi s každou prkotinou... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 tady teď mluvítě čínsky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Hlavně se z toho Rama Petře neposer , až pojedeme na sraz, tak tu udělám nějakou fotku té tvé modly a přilepím ti jí na přední sklo, abys měl pocit, že v něm jedeš ....uvidíš, jak ti to pojede najednou v té tvé kárce lépe RAM v dieslu má zrychlení 8,8-8,9/60mph. Ten tvuk vysněněj pětilitr počítám kolem šesti a půl.....ovšem se spotřebou 3x tolik Píšou kolem 18ti litrů....musel bys dělat ve Varech gigola v Pupu Editováno: 24. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Ovšem HEMI je kus motoru, ne jako ta koncernová parodie na motory TSI a TDI. A že to žere? Clinte, když máš na opičku, musíš mít i na banány. A když nemáš? Tak se tam vrazí plyn, fuj. Toto se může řešit tak maximálně v tomto našem zaprděném zapadákově. Tyhle Pickupy jsou a Americe desítky let nejprodávanější vozidla, ovšem tam pro ně mají využití. Ale tady je to fakt jen na masírku, nebo pro někoho na tahání jachty, či koní. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Jojo, přesně jak říkám. Tak američani spotřebu nikdy moc neřešili, cena benzínu byla a je uplně jinde.(i když podražili) Tyhle přerostlé potvory jsou někam na ranč, kde vozej dobytek.... Že to je pořádnej motor, souhlasím, tak to je jasné, ale potřebuju já tady takovej motor? Mě spíš překvapuje, že o tom mluví někdo, kdo neměl ani na oktávku a koupil kindera....ale sny má vysoké :D To se musí nechat. Ještě by to chtělo ty výdělky. I kdyby vyhrál (s čímž Petrrr počítá), nebude mít n aprovoz a hodil by ho do prvního bazaru Editováno: 24. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 To ne, ale mít to, tak jezdím pořád se staženým okýnkem - zvuk těchto motorů je famózní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Můžes si ha nahrát na CD jako mp3 a pouštět si ho za jízdy v oktávce A budeš to mít s nižší spotřebou. A pokud bys měl pocit, že sedíš nízko, stačej dva polštářky pod prdel Editováno: 24. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 http://www.autoforum.cz/fascinace/skoda-yeti-rs-s-500-k-uz-jezdi-na-okruhu-vazne-drti-vse-video/ tak to je mooooc pekny, ze by adept na novej sluzebacek... To by tě Stringo sežralo i s celou tvojí rodinou. Jak říkám, u nás auto k hovnu. ale houbec,m tomu nerozumis ty chrochtomile Já teď přemejšlim, co by vyšla výměna těch směšných repráků v autě, co hrajou jak čongácké ve stodváce...resp. ty možná hrály lépe no jo, to jsou ty usporny auta za par korun a pak tam nasypes do tjuningu mega Jo jo Canton prej oproti SoudSystemu v OII a SII je strašnej což nechápu, protože jinak Conton jako značka má celkem dobré reference... Jinak ta RAMka je pro lidi co chtějí ukázat že na to mají (u nás) koně ti odtáhne i posranej VW Amarok nebo hnůjdééé SantaFe Ale je to image... mazel takhle v tom sport paketu canton nehraje uplne spatne, ale sound system je lepsi. nejvetsi problem je podle me odhlucneni dveri a drnceni basaku RAM je i pro nekoho kdo to vyuzije napriklad k praci na vozeni veci, mam kamarada zednika a starsi RAM na plyn a neda na nej dopustit, jezdi to levneji nez passat v nafte s vozejkem co pouzival predtim a jeste jako bonus mnohem lepsi prostupnost treba terenem... Jo, to fórum jsem samozřejmě pročítal ze zvědavosti. On jezdí za 12 jo? To ale na laně za nějakým tahačem ne? Nebo z kopce? Tomu se mi nechce věřit. kdyz si vezmes ze jsou manici, kteri umi i s tim motorem co mam v RS jezdit pod 6 litru dlouhodobe, tak co te prekvapuje na tomhle? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Můžes si ha nahrát na CD jako mp3 a pouštět si ho za jízdy v oktávce A budeš to mít s nižší spotřebou. A pokud bys měl pocit, že sedíš nízko, stačej dva polštářky pod prdel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Kokto, tak jsem teď byl ponořený u bráchy v motorovém prostoru - proběhla kontrola těsnosti. Nejeto má asi 55 tkm. Vzadu měl jen lehce mastný spoj pod ventilovým víkem. Takže to zatím vypadá OK. Jinak jen tradiční "omastek" u nalévacího hrdla oleje - vizitka práce mechaniků u Klokočky. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Mastný spoj? To je začátek. [emoji23] Ozi, když zpřeházím piny na obd zásuvce, dá se to pak nějak obejít? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Někdo to musí začít, no. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Vse nej Clintoure http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/ceny-benzinu-a-nafty-stouply-v-usteckem-kraji-o-25-haleru-20150423.html 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Hoši mě nezlomíte ani Clint ne, když mi to na to sklonalepíš, věřím, že už jen ta fotka přidá Rapidu min. 20 koní. Spotřeba? Clinte, te´d si spočítej kolik si prodělal koupí 1,8TSI, jeho následným prodejem (ve špičkovém stavu) kolik oleje za 400kč/litr si do něj napustil a kolik si prodělal koupí nové O3 vše za 4 roky. myslím si, že v součtu bys s Ramkou na plyn neprojezdil o tolik více a auto by ti furt sloužilo. Mít prachy na něj včetně provozu, tak už ho mám a proč? Protože se mi prostě líbí, ne vše musí mít nějaké praktické opodstatnění. Např. Motos, taky si nemyslím, že by nutně potřeboval 4x4, že ho využívá ze 100%, že by bydlel někde na horách atd., ale líbí se mu má pocit, že to lépe drží a to že jezdí za 9 litrů jde též stranou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Kdepáák, žravej olej, já s 1,2TSI můžu být v klidu, mě prodlouženou záruku by totiž pojiš´tovna i v německu ještě pojistila narozdíl od těch vašich spolehlivejch olejniček. Najeto 41tis a stále co se naleje, to se vyleje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 clinte nebo někdo s O3, jak to máte vy s ostřikovačema? Stříká voda hned jak zmáčkneš páčku nebo se s ventilkem šetřilo i u O3 a voda se stěrači mají zpoždění než to začne stříkat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 . Najeto 41tis a stále co se naleje, to se vyleje. To už jde voda do oleje...časem budeš vypouštět víc oleje, než jsi tam nalil clinte nebo někdo s O3, jak to máte vy s ostřikovačema? Stříká voda hned jak zmáčkneš páčku nebo se s ventilkem šetřilo i u O3 a voda se stěrači mají zpoždění než to začne stříkat. Tak to nevím, nikdy mě to nenapadlo a neměl jsem s tím problém....To mě serou uplně jiné věci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Včera jsem otestoval ten novej tempomat, jak ho ani spojkou nevyrušíš Jo, opravdu to tak fachčí, jen řadíš a on si dotahuje rychlost až k nastavené. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Jo, to se mi jeví jako chytřejší řešení. nevím proč to tak nemohlo být od jakživa. Ale brzdou ho vyrušíš ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) No a pochlub se co pak tě sere více než ostřikovače, nás to zajímá, že by vynikající a nejlepší auto od Kabaně mělo snad nějaké mouchy? :-) :-) :-) edit: No tak Clintíku, přiznej farbičku, před náma soukmenovcema se nemusíš stydět. :-) Editováno: 24. Duben 2015, autor: Petrrr 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 takové pěkné auto a oni končí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Brzdou jo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 No mě to celkem u TPM nějak netrápí, zapnu ho až jedu tak jak chci aby to jelo, nevidím význam v tom, že ho zapnu při rozjezdu a při tom řadím dalších 5 stupňů... to mi přijde úplně k hounu... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Tak to má jako já Marcel zaspineny... Petře už to má Taky primostrik, takže ty motory nejsou jako driv Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Jo je to k prdu. jediné místo kde tohle využiju jsou Drážďansky tunely kde při vjezdu dám tempomat na 80km/h mám tam 6r a když jde tunel do mírného stoupání podřadim na 5r Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky