Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokto, a cvo si myslel toho diesla nebo Hemi, pokud Hemi, tak je to alespoň pořád  atmosféra o dospěláckém oběmu. A jak mi američané (Clint potvrdí) říkáme objem ničím nenahradíš.

Barbosso, tak jak to máš ty s těma ostřikovačema, když Clint se mi to stydí říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint zjistil, že ta plechovka co koupil za skoro 600 papírů, kterou bude nyní splácet 6 let není opravdu tak super auto jako o něm tvrdí Kabaň a při pomyšlení, že s tím bude muset ty roky jezdit ho bolí hlava. :-) No, tím nechci tvrdit, že já nemám sračku, ale ta moje stála 2/3 toho co ta Clintova a v únoru jí mám splacenou, můžu zahodit a koupit něco pořádného :-)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Clint je ještě na tom dobře, ten trochu ušetřil s tím, že už koupil ojetinu, ale co si za ni dal ty - to se tady bojím napsat, páč by se ten server zhroutil. Zase vozíš si ho na bidélku a když tě nasere, jen odbrzdíš a ono už to samo sjede do řeky, ale co takový Clint, široko, daleko samá rovina, žádná skála, ze které by to mohl pustit. Dle toho jak to Clint naznačil, mám obavy, že mu i TDI dehtobílá královna začla žrát olej, prozatím prý jenom 0,45l/1000km, tedy je v normě, to se uklidňuje.

 

Clinte nezoufej, prodám ti Thálii a že seš to ty, dám ti jí za 130. Abys poznal kvalitu z Francie. Já a Ozi víme co je pravé poctivé francouzké auto. Jinak ten novej Espace od renaultu co se Motosovi líbí na FB a já ho viděl včera v Autosalonu nevypadá vůbec zle - po dlouhé době Renault co se mi zase líbí - prostorově husté auto pro rodinu, až na tu cenu a ten motor (snad mají i něco jiného v nabídce motorově)

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr se zase rozvášnil koukám....

 

Abych to uvedl na správnou míru, tak s chrochtákem jsem celkem spokojený, spotřeba klesla, naučil jsem s tím trochu jezdit a dlohodobá je 5,9/100km. Do práce jezdím kolem 5,5/100 a nszpátek něco přes 6 litrů (profil trasy). Když jsem jel Plzeň okreskama, byl jsem tam za 4,7/100. Prostě ušetřím mraky prachů a mladej se topí doma v LEGU :D

 

Olej zatím v pohodě, nedolejval jsem ani deci, jsem na prostřední rysce. Hlučnost je v pohodě, O3 je dobře odhlučněná, vibrace motoru do volantu - už je nevnímám, člověk si zvykne. Jinak je tam spousta lepších věcí, co jsem na OII neměl....bi-xenony - světla, MF volant, lepší vyhřívání sedaček a další elektrické vychytávky. I Kessy je super, už si nedovedu představit startovat auto klíčem...to už je přežitek.

 

Co se týče splácení, moc mě to netrápí, stačí mít dobrou vejplatu ;)

 

Co mi vadí?  Sem tam nějakej pazvuk v interiéru, jsem na to háklivej. Jinak to chodí jak má a motor jede solidně a do kopce táhne lépe jak 1,8.TSI. Jo a že to je tvrdší, ale to je kolama.

 

CO mi chybí? Možnost vytočit motor....holt diesel.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem dnes poprvé měnil přední stěrače a to by ty původní mohly ještě chvíli běhat ..

(najeto 52 tisíc km).

Jak psal brácha, zatím to na nějaké úniky oleje nevypadá, z motoru taky nemizí a chladící kapalina je taky pořád na stejné hladině.

Třeba mám nějaký špatný kus motoru, který se povedl. Páč ty dobrý se postupem času rozsypaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clintovy uz zase mizi olej?

Opet Stringo potvrdil ma slova, 1.2TSi 63 kw je naprosto zbytecny motor a k nicemu nejede a zere. Pokud mam na vyber 1.25CVVT 63kw, tak mam jasno. TSi jede tak o 5% lepe (pruzne zrychleni), kdyz se zaslapne, tak zrychluje krapet lepe, ale nema ani lepsi spotrebu a uz vubec ne spolehlivost. To ze je ten motor hlucnej jsem psal take.

Mereni oleje,

Ano v nejakym casaku psali, ze to bude prezitek, bude to mozne zjistovat jen pres diagnostiku.

Clint,

Sem ti rikal, ze 2.0 TDi je lepsi nez ta 1.8 MPi s Turbem. Kroutak je kroutak.

Ja se musim priznat me ta 1.6 TDi v naborene Oktavce fakt sedi... celkove mi 02 sedi az moc, sam tomu neverim. 02 je vyborne auto, 03 je katastrova stejne jako 01. O1 ani 03 bych nekoupil. O 02 jeste chvilema premyslim, ale 02 zas nema motor v benzinu a naftu nechcu zivit.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TDi i když je to jen PD bych se nebál, jede jako víno i bez chipu, spotřeba za normální jízdy pěkná... nemohu si jí vynachválit, fakt jsem rád, že jsem ji před léty pořídil. Dnes nevím co bych si vzal, hodně by mě lákalo benzínové RS, jenže zatím nejsou reference a má to každý, možná ten leon cupra (to je ale podobnej motor, takže se uvidí čase jak je spolehlivý)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo no to se ukáže, jak moc jsou ty 2,0 TSI spolehlivé. Ono se lecos před třemi lety o 1,8 TSI také nevědělo a čas ukázal....boužel.

 

2,0 TDI PD byly průserové....to se ví všeobecně, chtělo to kliku na kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta...náš chytrolín a vševěd, kterej musí komentovat každé hovno, všude byl, všechno zná a ví i to, co nikdo neví. Komentátor na všech fórech, všech značek, myslím že ho najdeme i na foru o automatických pračkách, kde vystupuje jako servisní poradce :D :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, to je jednoduché Kokto, tobě je 19 let a mě skoro 50. Z toho plyne, že je mi o víc jak třicet let více a tím pádem mám více zkušenností a znalostí ve všech směrech. Ale co je důležité, ačkoliv jsi synovec, musíš se ke starému dobrému člověku chovat vděčně, uctivě a slušně. Nemůžeš prostě říkat, že píšu nesmysly, tohle si nesmíš vůbec dovolit. Naopak, ty musíš vyzdvihovat moji inteligenci a chválit moje inteligentní návrhy a příspěvky.

Musíš se k zemi uklonit a vlídným slovem na mě promluvit. Musí z tebe dobrota být cítit. Zamysli se nad sebou chlapče, nechceš přece skončit v ústavu, ještě máš čas a příležitost se polepšit.....;)

 

Věř mi chlapče, myslím to s tebou dobře. Tak a teď si vyčisti zuby, vyčůrej a běž spát....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...