Barbossa Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Clinte copak tě sere? Něco nového? Se rozepiš ať vím co mě čeká.;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Kokto, a cvo si myslel toho diesla nebo Hemi, pokud Hemi, tak je to alespoň pořád atmosféra o dospěláckém oběmu. A jak mi američané (Clint potvrdí) říkáme objem ničím nenahradíš. Barbosso, tak jak to máš ty s těma ostřikovačema, když Clint se mi to stydí říct. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Clint zjistil, že ta plechovka co koupil za skoro 600 papírů, kterou bude nyní splácet 6 let není opravdu tak super auto jako o něm tvrdí Kabaň a při pomyšlení, že s tím bude muset ty roky jezdit ho bolí hlava. :-) No, tím nechci tvrdit, že já nemám sračku, ale ta moje stála 2/3 toho co ta Clintova a v únoru jí mám splacenou, můžu zahodit a koupit něco pořádného :-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Petrrr Co to jako je? .Ani nevím jestli nějaké ostřikovače máme na těch předražených octach ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) No Clint je ještě na tom dobře, ten trochu ušetřil s tím, že už koupil ojetinu, ale co si za ni dal ty - to se tady bojím napsat, páč by se ten server zhroutil. Zase vozíš si ho na bidélku a když tě nasere, jen odbrzdíš a ono už to samo sjede do řeky, ale co takový Clint, široko, daleko samá rovina, žádná skála, ze které by to mohl pustit. Dle toho jak to Clint naznačil, mám obavy, že mu i TDI dehtobílá královna začla žrát olej, prozatím prý jenom 0,45l/1000km, tedy je v normě, to se uklidňuje. Clinte nezoufej, prodám ti Thálii a že seš to ty, dám ti jí za 130. Abys poznal kvalitu z Francie. Já a Ozi víme co je pravé poctivé francouzké auto. Jinak ten novej Espace od renaultu co se Motosovi líbí na FB a já ho viděl včera v Autosalonu nevypadá vůbec zle - po dlouhé době Renault co se mi zase líbí - prostorově husté auto pro rodinu, až na tu cenu a ten motor (snad mají i něco jiného v nabídce motorově) Editováno: 24. Duben 2015, autor: Petrrr 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Bohužel nemají. Kde je starý dobrý 2.2i Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Hm asi máš špatný info moje je taky proprdená ojetina za babku.;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Aha, tak to co si mi říkal s 8mičkou na začátku jsem asi špatně pochopil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Jo to byla cena konfigurátoru. ;-) Já dal Kousek pod 6.:-D Editováno: 24. Duben 2015, autor: Barbossa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Petrrr se zase rozvášnil koukám.... Abych to uvedl na správnou míru, tak s chrochtákem jsem celkem spokojený, spotřeba klesla, naučil jsem s tím trochu jezdit a dlohodobá je 5,9/100km. Do práce jezdím kolem 5,5/100 a nszpátek něco přes 6 litrů (profil trasy). Když jsem jel Plzeň okreskama, byl jsem tam za 4,7/100. Prostě ušetřím mraky prachů a mladej se topí doma v LEGU Olej zatím v pohodě, nedolejval jsem ani deci, jsem na prostřední rysce. Hlučnost je v pohodě, O3 je dobře odhlučněná, vibrace motoru do volantu - už je nevnímám, člověk si zvykne. Jinak je tam spousta lepších věcí, co jsem na OII neměl....bi-xenony - světla, MF volant, lepší vyhřívání sedaček a další elektrické vychytávky. I Kessy je super, už si nedovedu představit startovat auto klíčem...to už je přežitek. Co se týče splácení, moc mě to netrápí, stačí mít dobrou vejplatu Co mi vadí? Sem tam nějakej pazvuk v interiéru, jsem na to háklivej. Jinak to chodí jak má a motor jede solidně a do kopce táhne lépe jak 1,8.TSI. Jo a že to je tvrdší, ale to je kolama. CO mi chybí? Možnost vytočit motor....holt diesel. Editováno: 24. Duben 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 A večer začíná krásně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Ty se nezdáš.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Jinak jsem dnes poprvé měnil přední stěrače a to by ty původní mohly ještě chvíli běhat .. (najeto 52 tisíc km). Jak psal brácha, zatím to na nějaké úniky oleje nevypadá, z motoru taky nemizí a chladící kapalina je taky pořád na stejné hladině. Třeba mám nějaký špatný kus motoru, který se povedl. Páč ty dobrý se postupem času rozsypaly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 To tě uklidním: 1/ Stěrače jsem měl dobré i při 115tis km 2/ Při 52tis km mi olej ještě také nemizel 3/ Voda začala mizet při 110tis km 4/ Netěsnost převodovky se ukázala po 100tis km 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 hmmm, při mém nájezdu mě to čeká za 4 roky.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Clintovy uz zase mizi olej? Opet Stringo potvrdil ma slova, 1.2TSi 63 kw je naprosto zbytecny motor a k nicemu nejede a zere. Pokud mam na vyber 1.25CVVT 63kw, tak mam jasno. TSi jede tak o 5% lepe (pruzne zrychleni), kdyz se zaslapne, tak zrychluje krapet lepe, ale nema ani lepsi spotrebu a uz vubec ne spolehlivost. To ze je ten motor hlucnej jsem psal take. Mereni oleje, Ano v nejakym casaku psali, ze to bude prezitek, bude to mozne zjistovat jen pres diagnostiku. Clint, Sem ti rikal, ze 2.0 TDi je lepsi nez ta 1.8 MPi s Turbem. Kroutak je kroutak. Ja se musim priznat me ta 1.6 TDi v naborene Oktavce fakt sedi... celkove mi 02 sedi az moc, sam tomu neverim. 02 je vyborne auto, 03 je katastrova stejne jako 01. O1 ani 03 bych nekoupil. O 02 jeste chvilema premyslim, ale 02 zas nema motor v benzinu a naftu nechcu zivit. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 2.0 TDi i když je to jen PD bych se nebál, jede jako víno i bez chipu, spotřeba za normální jízdy pěkná... nemohu si jí vynachválit, fakt jsem rád, že jsem ji před léty pořídil. Dnes nevím co bych si vzal, hodně by mě lákalo benzínové RS, jenže zatím nejsou reference a má to každý, možná ten leon cupra (to je ale podobnej motor, takže se uvidí čase jak je spolehlivý)... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Jo no to se ukáže, jak moc jsou ty 2,0 TSI spolehlivé. Ono se lecos před třemi lety o 1,8 TSI také nevědělo a čas ukázal....boužel. 2,0 TDI PD byly průserové....to se ví všeobecně, chtělo to kliku na kus. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Ale picu všechny PD, píšeš nesmysly. Bmm kód byl v pohodě a poslední revize bkd taky Editováno: 24. Duben 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 No já to zatím nic vzhledem ke stavu neřeším, pokud tomu rozvody budou nápomocny, nechám je nejpozději při 90 tisících km vyměnit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Kokta...náš chytrolín a vševěd, kterej musí komentovat každé hovno, všude byl, všechno zná a ví i to, co nikdo neví. Komentátor na všech fórech, všech značek, myslím že ho najdeme i na foru o automatických pračkách, kde vystupuje jako servisní poradce :D 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Jenže má pravdu... Když máš tu správnou variantu, tak je to daleko spolehlivější motor, než slavná TSI. A bude jezdit ještě dávno po tom, co se nad TSI slehne zem. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) A kde jsem psal, že všechny??? Aha? To tam napsal Kokta...prostě blbě čte a ještě blběji píše. Editováno: 24. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 (editace) Se hned nepokakej. sranda musí byt. Bereš vše moc vazne jako minule..proto tady diskutujeme Editováno: 24. Duben 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Podívej, to je jednoduché Kokto, tobě je 19 let a mě skoro 50. Z toho plyne, že je mi o víc jak třicet let více a tím pádem mám více zkušenností a znalostí ve všech směrech. Ale co je důležité, ačkoliv jsi synovec, musíš se ke starému dobrému člověku chovat vděčně, uctivě a slušně. Nemůžeš prostě říkat, že píšu nesmysly, tohle si nesmíš vůbec dovolit. Naopak, ty musíš vyzdvihovat moji inteligenci a chválit moje inteligentní návrhy a příspěvky. Musíš se k zemi uklonit a vlídným slovem na mě promluvit. Musí z tebe dobrota být cítit. Zamysli se nad sebou chlapče, nechceš přece skončit v ústavu, ještě máš čas a příležitost se polepšit..... Věř mi chlapče, myslím to s tebou dobře. Tak a teď si vyčisti zuby, vyčůrej a běž spát.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky