Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Klintík má v autě laso jako správný klint eastwood a vždycky otevře okno a snaží se zachytit za rám vleku u nákladáku ;) pak se mu ještě zdarma dobijí baterka přes super čupr rekuperaci energie a on si může užívat svoji vysněnou navigaci

clint_e_high_plains_27g_3851.jpg

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jezdi 80 a můžeš zůstast v pravým. A kola ti taky vyřešíme. Nedávno jsem viděl maníka na plechách a měl poklice vyřízlé z kartonu. Když si necháš udělat 3D tisk, tak můžeš mít vzadu i 2montáž. To by jsi byl potom ultramegahustej pirát.

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom si řikám, že by to chtělo trochu doplnit koně do stáje. Ne, že by to jezdilo nějak líně nebo pomalu, ale přece jen ta 1,8 byla svižnější a lépe šla ve vyšších rychlostech za plynem. Akorát nevím, komu bych to tak mohl zodpovědně svěřit, každej má jinej názor....Těch 135kW by mi stačilo.

 

Když to shrnu, potřebuju něco, co jezdí za 5 litrů a jede alespoň jako ta 1,8 TSI :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

te´d se Clint chvástal, že jezdí o 2,2 litry méně, ovšem zapomněl podotknout, což se nyní nepřímo přiznal, že s benzínem jezdil 140 a te´d jezdí 130. To ovšem samo o sobě udělá taky rozdíl. Tedy když porovnávat tak porovnatelné.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto :kol-47: , v autorizáku ti poradí, přesně. Přeci by si Clinte nechtěl svěřit svého miláčka někomu mimo autorizák, těm levnejm břídilům co nic neumí. Jedině v AS je špičková kvalita a jsou tam nejlepší profíci vybíraní dle nejpřísnějších kritérií, mechanik musí mít min. vysokou a šéf servisu doktorát. Přijímací žába do servisu co tam vaří ty kafe na to má přesně postupy jak to kafe uvařit a šéf servisu jezdí přímo k inženýrům do MB na stáže. Uklizečka v AS jedině s maturitou. :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, tak nějak si to představuji...[emoji106]

Jinak včera jsem viděl brutální Panchovu noční můru. Ťaman si umýval auto. Nejdříve postříkal lak Clinem na nádobí a vyleštil do sucha barevnými novinami. [emoji23]

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, tak nějak si to představuji...[emoji106]

Jinak včera jsem viděl brutální Panchovu noční můru. Ťaman si umýval auto. Nejdříve postříkal lak Clinem na nádobí a vyleštil do sucha barevnými novinami. [emoji23]

to jako sobe a nebo nekomu a jake auto,treba chtel matnej lak:) to je dnes moda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to já sem pak uplně měkkej, jako balón a ještě napůl vyfouklej, jezdím ještě na nižší otáčky, ale nijak mě to netrápí. Moje dlouhodobá spotřeba je nyní 5,6/100km a to jezdím dálnice, čili jsem o 2,2 litru níž než s 1,8 TSI. A to už je solidní úspora ;) Nikdy by mě bejvalo před tím nenapadlo, že jsem schopen jezdit s takovou krásnou spotřebou ....prostě luxus.

 

Heh, jenže kdybys s 1.8 TSI nelítal 150, tak by ses dostal taky na jiný čísla. :kol-138:  Tobě ten diesel úplně změnil myšlení. Otázka je, jestli k lepšímu, či k horšímu.  :kol-48:  Já na tohle ale ropák nepotřebuji, jezdím relativně úsporně, ale ne jako šnek. :p

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

te´d se Clint chvástal, že jezdí o 2,2 litry méně, ovšem zapomněl podotknout, což se nyní nepřímo přiznal, že s benzínem jezdil 140 a te´d jezdí 130. To ovšem samo o sobě udělá taky rozdíl. Tedy když porovnávat tak porovnatelné.

tak to je Clintova specialita porovnavat neporovnatelne a pak o tom demagogicky basnit  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proc bych mel bejt exot,ze jezdim za deset? Ja mam rs na svezeni tak nebudu resit spotrebu.Proste to tak je chces se svezt,musis dat napit. A kdyz budu resit spotrebu  tak si koupim naftu ok. Ale nebudu resit ze se to klepe a tak,proste to je nafta, a nebudu resit jetli jedu 130 nebo 120, pojedu treba i min  ale je mi to jedno. A jen tam mimochodem u benzinu je znat jestli jedes 120 nebo 130,hodne se ta zvetsuje odpor vzduchu. A  o3 neni Lambo placka co lezi na zemi. Zkus si treba  zaplastovat spodek a uvidis jak to bude znat na spotrebe,  A jeste za kolik jezdis  tak  s rotackou to budes mit  za 4l :Ty to furt  jen srovnavas jabka a hrusky

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, mám za to, žes dříve tvrdil, že jezdíš běžně 150 (viz například tzv. Clintův test na R6 a další) a najednou uvádíš jiná čísla. Tak jak to je?

 

http://forum.skodahome.cz/topic/103867-clintova-octavia-18tsi/page-6#entry1569659

 

http://forum.skodahome.cz/topic/103867-clintova-octavia-18tsi/page-8#entry1580129

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom si řikám, že by to chtělo trochu doplnit koně do stáje. Ne, že by to jezdilo nějak líně nebo pomalu, ale přece jen ta 1,8 byla svižnější a lépe šla ve vyšších rychlostech za plynem. Akorát nevím, komu bych to tak mohl zodpovědně svěřit, každej má jinej názor....Těch 135kW by mi stačilo.

Když to shrnu, potřebuju něco, co jezdí za 5 litrů a jede alespoň jako ta 1,8 TSI :D

Clinte,na co by ti byli další koně,když jim stejně nedáš nažrat?Na to co tu píšeš by ti stačila i ta 1,6Tdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...