Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokto koktáš jako vždy... Ta Astra OPC má 207 kW a ano, Bi-Turbo je mnohem lepší než single a nahrazuje to právě tvůj NEefekt turba, protože to tahá od spoda až nahoru bez té prodlevy ve spodních otáčkách. A ten tvůj slavný atmosferický motor 3,6 v Superbu to už je jen přežitek zlaté éry, je to sice dobrý motor, ale dnes už je to prostě stařeček a budoucnost už nemá. Ale tím nechci říct, že je to špatný motor, jen už je prostě zastaralý a budoucnost je někde jinde, vlastně už přítomnost je někde jinde... Navíc oproti Astře a podobným hatchbackům je ten Superb slon a ani velký obsah mu nepomůže...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stringo ty meleš hovna jako vždycky. bi turbo v tom tvym oplu má 143 kw a ne žádných 207 kw. to má možná ten hatback. 

až se mě vyserou turba, tak nebudu platit za jedno 20 ale rovnou 40 :D a to se vyplatí oproti atmošce, která žádná turba nepotřebuje.

 

Nevím jestli si někdy v jel atmošce, ale ta taky tahá furt lineárně, čoveče divný co? místo radši USA mustangu, tak radši EU eco mustanga viď, když to nemá turbo TAK JE TO NAHOVNO ;) něco jako v autosalonu, že nafta je tižší než benzín :D mohl by si tam jít s nima dělat recenze ;)

Tak jasně že nemá budoucnost, protože je to moc spolehlivé a to ty nechceš jako výrobce ani jako ovce, jelikož auto budeš měnit po záruce ;) Hlavně aby to málo žralo, ale kolik stojí servis, to je jedno, hlavně že jezdím za 5 litru a dám za servis 50 hadru :D

 

proč porovnáváš velký auto vs pindík?

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, ty jsi asi nepochopil, co jsem napsal že? Když říkám že Astra OPC má 207kw tak je má, tak tu nepiš něco co nemáš ověřené... To Bi-Turbo je v klasice 2 litrovém nafťáku, ale to už není OPC!!!

 

To Bi-Turbo v tom nafťáku eliminuje právě zmiňovaný kopanec single turbo a tím je rozdíl v atmosférickým motoru stejný (v chování nárůstu výkonu) a tudíž nechápu, proč mě napadáš za něco co jsem ti potvrdil a v čem máš pravdu ???

 

A jinak nevím, kdo tu srovnává různá auta a motory, to Ty neustále opěvuješ ten tátův 3,6 Superb a stavíš na něm svět automobilů, jak říkám, já proti tomu motoru nic nemám, ale je 100let za opicema, jediné co je, tak je výkoný a spolehlivý, ale dneska v době emisí, spotřeby apod. je ten motor už před smrtí, co na tom, že ho budeš mít, když ho lidi nebudou chtít provozovat a stejně výkonné auto jiné značky budou provozovat za poloviční náklady?

 

Jinak superb není sportovní auto, proto jsem ho ani nesrovnával s Astrou, ale tys tam ten motor opět nacpal, jako to děláš pokaždé, když přijde na výkon motorů... Já tu taky necpu 6-ti válec z Porsche GT3 nebo 10-ti válec z Galarda ve kterých se občas svezu na letišti u nás v Líních... Tohle jsou pořádné atmosféry a ne nějaký superb se 150kw když už teda chceš machrovat pořád s tou slabounkou atmosférou v tanku na 4 kolech...

 

A co potom kdyby ses svezl v Arielu Atom který má tedy "jen" 4 válec z Hondy naladěný na 200kw ale z 0-100 to má za 2,6s a to je potom svezeníčko, jenže to je přesně to co nechci dělat = srovnávat nesrovnatelné, což Ty hodně rád děláš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když myslíš tak myslíš..  ano poloviční náklady a kolik bude stát servis? to už je jedno i tobě koukám, už ses taky přidal do skupiny co čumí jenom kolik to žere? jak ti ožralí bohatší lidé, hlavně že mám S5 v TDI :D co jede hůř než vylepšená OCT II RS a když je předjedeš po dálnici, tak začnou honit nad 200 a pak zjistí, že už jim to opět nejede :D

 

kde si pučuješ ty sportovní vozy,tak tam jsou nějaký zatáčky nebo tak?

 

mě se ale tyhle stroje nelíbí, někomu třebas jo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to říká člověk, co si koupí Octavii s TSi ???  Opět si protiřečíš. Doba je prostě taková, normy jsou neúprosné a tak to prostě je... Když už i Japonci musejí kvůli emisím odstoupit od atmosféry a zařadit do svých V-TEC turbo, tak to je prostě konec s klasickými motory a i Ty se s tím musíš prostě smířit...

 

Já si je nepůjčuju že bych s nima jezdil po silnici. Kamarád dělá instruktora v půjčovně těchto aut a když je jde překontrolovat, tak se tam stavím a projedu se po letišti... Majiteli se to moc nelíbí, když tam někdo leze jen tak, takže využiju jen to, co zrovna má překontrolovat v rámci údržby, ale kdybych si to zaplatil, tak mají okruh kolem líní po silnici (kromě toho Atomu, kterej teda je normálně do provozu, ale když člověk sedně 15cm nad zem, tak to by byl magor aby v tom vjel do provozu)...

 

Já osobně bych v tom jezdit nechtěl, už proto, že si nedokážu představit že bych měl na to auto a potom na provoz, ale když si do toho sedneš, nastartuješ a sešlápneš pedál, tak je to něco neskutečnýho, nemusíš ani jet a už z toho auta jde respekt jako kráva... Jinak ten Atom to je mega obluda všech oblud, takovej kurevskej nákop když pustíš spojku, to je prostě brutální a to že jsem zvyklej jezdit na motorce, tak tohle je proti tomu střela, poslat tam 200km/h za 6s 15cm nad asfaltem bez všech těch "pomocníků" a žádnej plech kolem sebe... nic adrenalinovějšího jsem nezažil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt lépe jde vyměnit jedno turbo než dvě... Uvidíme jak to bude jezdit po úpravě mapy a co to vydrží...  mě se s tím moc smiřovat nechce, takový krásný 1.4 mpi.....

 

hm to je taky pěkný no, já si zkoušel za malyho provozu tu R8 a moc se mě to líbilo, to samý do zatáček apod, jenom ty keramiky dělají slušný bordel, když se za ně vezme no ;)

ten atom je zajímavej no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

R8 nemají, škoda, ta se mi celkem líbí. Pořád to vypadá uvnitř jako auto. To Galardo je hrozně neosobní uvnitř, ale kdo si to koupí, tak mu o to asi moc nejde, určitě má na normální ježdění něco hezčího... Ty máš noční jako já, nebo nemůžeš spát?   :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, to už je úchylný, ta tvoje mánie 3.6 Superbem. Podprůměrně výkonný motor v průměrném autě za zenitem, vhodném tak na dálnice, bych tedy za vzor nedával... A ještě jsi nic nenapsal o čipu, aby to bylo kompletní a mohli jsme stanovit tvoji diagnozu. :kol-46::D :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

náhodou v R36 to jede hezky a na motor před smrtí mi to rozhodně nepřijde. Bohužel v SII to nějak nesmyslně uškrtili a je to hodně znát. Ale jinak, komu se to jako atmosféra nelíbí, může tam to turbo nějak nacpat. Pak už by to byla zábava. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když si vezmu ten motor jako takový, tak je to super motor, pokud by ho v Superbu nechali tak, jak má fungovat. Vem si, že Porsche 911 carrera má ten samý motor 3,6 V6 a díky turbu má teď nějakých  (teď možná budu trochu kecat) 350 kW?!

 

Myslím, že i za tu cenu výměny turba po 150t km by to za tu srandu stálo a žral by ten motor podstatně méně, resp. kdyby ho vyladili na "pouhých" 200-250 kW tak by to byl naprosto parádní výkon pro těžkého Superba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v sekci Superb II jeden kolega zcela vážně uvažuje o "těžký" přestavbě motoru 3,6 s tím, že oturbení bude jen jeden, z několika zásahů. Ve vrcholný verzi i s podvozkem, jak psal, lze docílit snad až 750 koní. Cena úprav ovšem, přesahuje tuším hodnotu zánovního Supa. Ale jde to.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvidíme jak pokročí a moc mě to zajímá s tím vylepšení 3.6 ;)

ale z více produ informací koncern vyvyjí nový 3.2 turbo, tak doufám že to vyjde, ale stejně v Supu 3 skončí 2.0 TSI na 200kw ;) tfuuj :(

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je takový, že ten 3,6 prostě moc žere. Kdo si může dovolit vyhodit další tisícovky měsíčně jen kvůli tomu, že má atmosféru a solidnější zvuk?  Pokaždé, když jsem jezdil s japonskejma předváděčkama, tak jsem litoval, že to jsou jenom atmosféry. Co na tom, že to byla 1,8, když ta Toyota s timhle motorem prostě nejela. Když vezmu mojí 1,8 TSI, je to proti tomu raketa. Prostě tomu chybělo přeplňování a tím pádem i šťáva. Byl to takovej nevýraznej línej motor. Pokud chceš u atmosféry výkon, musíš zvednout obsah, dvoulitr je málo. To ovšem sebou nese vysokou spotřebu...Je doba přeplňovaných motorů a cpou to i do nízkých obsahů. Když si vezmu jak jezdilo moje 1,6 MPI a já se pak svezl přeplňovanou 1,2 TSI, byl jsem uchvácen výkonem ;)  A to lidi chtějí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak, koukali jste dnes na autosalon? Bentley Continental flying spur w12 mulliner. Kuuuurva to je vozejtko, preplnovany 6 litr v 12. Tedy obsah splnen a turbo to ma taky. Tak muze byt kokta i clint spokojen. Jezisku prosim prosim :-). Vymenim za Rapida :-):-):-)

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však oni to TSi za 5 let budou mít vychytané, nehledě na to, že ceny aut s malým obsahem jsou celkem levné oproti předchozím letům a ty silnější na to tolik trpět nebudou. A to, že dneska se všechno dělá tak, aby to vydrželo záruční dobu, nebo pár let po záruce a potom se to vysralo abys musel koupit nové, to tak prostě je a aut se to týká také. Doba kdy se vyrábělo, aby to lidem sloužilo je ta tam a nikdo s tím nic neuděláme. Ale jak už jsem psal, když už i Japonci museli přidat do svých vynikajících atmosfér přeplňování, kvůli emisím, tak to je definitivní konec atmosférických motorů... Alespoň v době, kdy platí emisní normy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, ja se tu jen smeju pod vousy :D

 

Nejdrive vam 1.4 MPI nevoni a nahle jsou atmosfery vyzdvyhovany do vysin, kde ani buh jeste nebyl! Doufam tedy, ze na srazech (at prazskejch nebo jinejch) mi vsichni budou rikat o velmocny nebo pane krali, ci pane tovarni, rediteli atd... Mimochodem nabizim kvalitni motor s retezem 1.3MPI (neni nutne delat rozvody, retez je dozivotni - ano dozivotni!), najeto 135tis KM (ano opravdu 135 000 KM bez poruchy a zrani oleje a nevim ceho vseho)! Cekam na nabidky atakujici alespon 50tis Kc!

 

Jinak proc by atmosfera nemohla plnit euro 6? Octavia 2 v MPI plni bez problemu euro 5, euro 6 neni problem, ale skodovka nechce, aby lidi kupovaly jednoduchy motory. A ze na to slysej, 1.2 s turbem je vykonejsi a zere min nez 1.4 bez turba, po cem lidi sahnout? No preci turbo.

 

Kazdopadne ja bych auto bez turba nechtel a kdyz, tak jedine diesel, ten ma aspon kroutak a auto jede, benziny bez turba jsou pro sebevrahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já myslím, že právě nechtějí aby to měli vychytané ;)

ten kolumb ne že se jenom krade, ale po roce a půl odejde mechanika, fakt.............

 

s tou feldou máš radiusi pravdu ;) opravy stojí pár stovek kč ;)  taky v tom nevidím problém, určitě by to šlo... jestli 3.6 umí s těmi katáky splnovat euro 5, proč by to nemohli ještě poupravit a určitě by to zvládlo....

ovšem jak píšeš, lepší sou přeci turbo motory :D taky mě štve, že do rapidu už nedávají 1.4 mpi těch 63kw jako dávali do roomstru, super motor...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...