Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

jojo stringo nechápu, blil bych. tak hold se stavím v obéčkách a investuji do toho znova 40kč nebo kolik to stojí.

to byla dírka a nějaky kus železa, nějak jsem byl línej měnit kolo, tak to hold 2 km přežilo do pneu servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Probíhá celková rekonstrukce el. Prunéřov (našich původních turbin, měly by tam bít ještě nějaké menší od jiného výrobce, ale to jsem zatim nezjistil, odjíždím tam dneska teprve, takže moc informací jak to tam vypadá zatím nemám, doteď jen bourali a stavěli základy a stolici pro turbíny a generátory...

 

jinak na podzim jsme dokončili 5-ti letou rekonstrukci Tušimic a byl jsem minulý rok i na výstavbě el. Počerady... To jen pro představu jestli to tam v okolí znáš :kol-28: kolem Prahy jsem byl zase v Kladně teď na podzim na rekonstrukci el.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi od Kadaně?  :kol-31:  Neboj se, zatím to je rozebrané, počkejte, až najedeme někdy z jara na otáčky  :kol-98:   

Kdepáák, ale to neznamená, že by mi nevadilo kdyby to někde vylítlo do luftu. My tu máme v okolí tu největší jen Tisovou. Jo turbíny atd. o to jsem se vždy zajímal. Bohužel dělám v jiném oboru, kde se občas maximálně setkám taky s turbínou, ale vodní u MVE. Tedy nejspíš budeš strojař a většiny zakázek děláš pro náš "krásný, levný" ČEZ.  :kol-48:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj jsem strojař v oporu parních turbin - Škoda Power Doosan company (bývalá Škoda Turbiny). Já osobně jezdím po Čechách kvůli rodině a malým prckům, takže převážně ČEZ nebo malé soukromé elektrárny (viz. třeba Kladno, kde je vlastník německá firma). Jinak se od nás jezdí do celého světa, jak Evropa, tak USA ia teď hodně Asijské země. :kol-31:

 

Na Tisové jsem byl pře cca 5-ti lety při odstávce a revizi generátoru... Tam jsem se v jedné malebné hospůdce dostal do rozmluvy s hostinským, který studoval v Plzni před hoooodně lety a ožral jsem se tak, že jsem netrefil ani do penzionu a spal v nějaké zahradě pod jabloní :kol-98:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem se dočetl, že Citroen bude do svých C4 nyní montovat nový motor 1,2 e-HTP tříválec 96kw, 230N.m, je toto vůbec možné, to už je hustej nášlech. Mazda zase chce ty svoje skyactiv do budoucna vyrábět s kompresním poměrem 18:1, už nyní mají 14:1. JJ, jak je to pořekadlo s tím objemem :kol-28:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz jsem to cetl, hodne podobny clanek vysel tedko ve svete motoru.

 

jinak ja prez ne mel zlatou, ale nasel jsem si ji sam v nemecku, a jen mi ji dovazeli. A dle overene servisni historie v Nemecku i ve Skode stocena nebyla. Ale mozna to bylo jen proto, ze jsem si daval docela dost zalezet na vyberu... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, je to spatny, clovek zta chvilku bude moct verit jen nejblizsi rodine a max rocnim vozum primo u dealera :(

 

jinak tedko vim o jednom aute co pretahuje operativni leasing v km a vypada to na reseni stocenim a jednim neautorizovanym servisem - s ohledem na cenu km navic :kol-143:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

„V rámci programu Škoda Plus nabízejí naši prodejci vyzkoušené ojeté vozy a mají přístup k veškerým informacím o jejich servisní historii.“

:D to píše aaaauto taky na svym portále :D
 

Nepřekvapí, že Zich doporučuje přizvat si k výběru ojetiny profesionála.

další blábol, někdy není možné poznat. mechanik co tahá občas z německa něco pro lidi, tak mu zbyla jedna O2 se serviskou se všemi fakturami z německého škoda servisu. než sem došel k tachometru a auto viděl zespoda, tak jsem za boha nepoznal že to auto bylo 4 roky staré(2008) a nalítáno 250 000km(2.0 TDI PD). interiér velmi za chovalý a tlumiče a dorazy byly asi v 210 000km měněni i brzdy... prostě to nepozná ani ten co se s tím zabývá každý den.
Více na: http://www.autorevue.cz/v-cr-se-prodavaji-zanovni-skodovky-s-tachometrem-stocenym-o100000km#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...