Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Má představa o autě je délka kolem 5m a přiměřeně k tomu šířka. Motor min 2.0 nejlépe bez turba. Klasický automat a buď 4x4, nebo zadek.

http://www.tipcars.com/bmw-m5/bmw-m5-34577109.html

 

nemusíš mě posílat děkovací dopisi  :D jenom tenhle motor bych nechtěl, chce to repas po určitych km kterej dost stojí :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhodou teď potěším amerikofila Petrrra....ten volant jsem testoval na kinderkárce s 1,2 TSI a musím říci, že se s tím nejelo špatně. Úprava Monte Carlo, skleněná střecha a další vychytávky. Co mě překvapilo, byla lehkost řazení.

 

Jo volant se mi držel lépe jak ten můj kulatej a zkoušel jsem zatáčení, neviděl jsem problém, že by nebyl na správném místě a já musel šahat do vzduchoprázdna. I spodní držení uplně v pohodě. Perforace je rozhodně příjemná a vzhledově dávám 100% :)

 

Teď nechci do někoho osobně rejpat, ale najdou se tu tací, co by ho chtěli, ale prostě nepřekousnou jeho cenu, tak ho pomluví (tím nemyslím Stringa). Tak je to tu se vším. To už jsem si zvykl.

 

 

Zrovna tak přemejšlím i nad tím, že je spousta for s auty různých značek, které sdružuje jejich přístup a obliba právě té specifické značky. Lidé ty auta mají rádi a rádi o nich mluví, řeší problémy atp. Ale tady je to přesně obráceně, někteří neumí nic než pomluvy, nic nefunguje, všechno je na hovno, špatná kvalita, nejraději byste měli jiné auto. To nějak nechápu. Já taky řeším servis, problémy, poruchy, ale auto se mi líbí, jsem za něj rád a jiné bych nechtěl. Možná je to způsobené i tím, že řada z vás auto prostě dostala jako služebák a tak k němu nemá vztah, rasuje ho a vlastně stojí všechno za hovno, resp. musí se obětovat a jezdit s ním....

Clinte, teď sis naběhnul - někteří, co kritizují, alespoň mají léta konzistentní názory a nemění je, jako někdo podle toho, co se zrovna hodí, či spíše, podle toho, co si dotyčný právě koupil. A to nebudu mluvit o tom, že někdo na to má cash a někdo kdo splácí, nemá skoro na zimáky a pak tady operuje s různými doplňky stylem, že to zas tak moc peněz nestojí. Fakt bys měl občas popřemýšlet nad tím, cos psal horem dolem po celém foru relativně nedávno (a jakým stylem jsi to psal) a co tvrdíš dnes (opět jakým stylem). Musím se tomu smát.

 

Že jsou na foru nekritičtí fanatici, ještě neznamená, že jsme jimi všichni. To, že mám škodovku, ještě neznamená, že ji budu vynášet do nebes. Chce to  trochu odstup a kritické myšlení nezastřené bezbřehým obdivem. To že kvalita nových aut jde směrem dolů, je realita, bohužel. A ono je to vidět na první pohled. Ovšem tací, co mají pořád nějaký problém a příště si stejně nakonec koupí auto stejné značky a ani moc nenadávají, to je ideál pro automobilky. Tudíž mohou slevit z kvality, protože nějaký BFU to stejně koupí - většina z nich tomu stejně ani za mák nerozumí. A dělají to tak všichni, takže výběr v tomto směru je nulový.

 

Ad 4x4 - nastuduj si, jak ten systém u škodovek vlastně funguje, ono to není jen o jízdě za zhoršených adhezních podmínek. Když to napíšu logikou tvých posledních příspěvků, tak je to o tom, že někdo na to má a někdo ne, a ten pak píše, že to vlastně k ničemu kloudnému není, či jen jízdě na horách. Ale tak to není. Zkušený řidič toho dokáže využít v daleko více běžných situacích. ;)

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a co? o tom to je radost řídit. a ne že to jednoduše vyjedeš. pokud je řidič idiot a má na tom autě 25" kola,barumky, tak je jasný že nic nevyjede....

 

jinak španělé sou nejlepší a nejlevnější :D

A je v tom vůbec nějaká výbava? Třeba kulatý volant? :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhodou teď potěším amerikofila Petrrra....ten volant jsem testoval na kinderkárce s 1,2 TSI a musím říci, že se s tím nejelo špatně. Úprava Monte Carlo, skleněná střecha a další vychytávky. Co mě překvapilo, byla lehkost řazení.

 

Jo volant se mi držel lépe jak ten můj kulatej a zkoušel jsem zatáčení, neviděl jsem problém, že by nebyl na správném místě a já musel šahat do vzduchoprázdna. I spodní držení uplně v pohodě. Perforace je rozhodně příjemná a vzhledově dávám 100% :)

 

Teď nechci do někoho osobně rejpat, ale najdou se tu tací, co by ho chtěli, ale prostě nepřekousnou jeho cenu, tak ho pomluví (tím nemyslím Stringa). Tak je to tu se vším. To už jsem si zvykl.

 

 

Zrovna tak přemejšlím i nad tím, že je spousta for s auty různých značek, které sdružuje jejich přístup a obliba právě té specifické značky. Lidé ty auta mají rádi a rádi o nich mluví, řeší problémy atp. Ale tady je to přesně obráceně, někteří neumí nic než pomluvy, nic nefunguje, všechno je na hovno, špatná kvalita, nejraději byste měli jiné auto. To nějak nechápu. Já taky řeším servis, problémy, poruchy, ale auto se mi líbí, jsem za něj rád a jiné bych nechtěl. Možná je to způsobené i tím, že řada z vás auto prostě dostala jako služebák a tak k němu nemá vztah, rasuje ho a vlastně stojí všechno za hovno, resp. musí se obětovat a jezdit s ním....

Ad volant, ano horni cast je lepsi nez to co si mel ty. Je to proste volant z RS a tim je to dane, ma to silnejsi biceps a pod. Ano pod plochou hranou se lepe nastupuje. Spodni uchop ano, je to trochu pohodlnejsi, nicmene k jinemu usazeni dveri a stredove konzole jsem zatim nenasel pohodlnou pozici jak drzet volant dole, narozdil od O2.

Volant je nahovno jakmile jedes serpentiny a nebo ruckujes, na to je proste neprijemnej.

Ja osobne sem spokojen s volantem z RS, mam rad to tri raminko, nemit multifunkci a mit volant kulaty - ano proste vyhovuje mi to, jsem na to zvyklej a sve zvyky nerad menim.

 

Vidíš to, to říkám pořád, že tu panují předsudky na Kindercar a jedinej kdo to zatím pochopil byl Motosman, říkal, že s tímhle podvozkem atd. by mu to v pohodě stačilo a až mu odejde O2 do věčných lovišť pak si ho taky koupí a k čertu prý s 4x4, že je to stejně debilita a zbytečnost do Prahy. Že už konečně chce taky jezdit za normální spotřeby.

Petre, vsak ja sem taky rikal, ze je to dobry auto i motor - ocekavam omluvu ;)

 

Jo Ozi říkal, že 4x4 využije nejlépe na rozjezdu ze semaforu, to si myslím že je dobrej důvod si ho kupovat :D Nebo se pletu? (Ozi ví, že vím, že ho nekupoval, ale dostal) Dělá mu to dobře Kozákovi, když odpálí na zelenou jako první s levou rukou vystrčenou z okénka a brejlema ve vlasech :kol-46:

Clinte, ano 4x4 citis nejvic na rozjezdu. Mezitim co jsme se bavili jsem mel moznost jet i v silnem desti, kde je citit jak se haldex pripojuje a vuz je takovej klidnejsi.

A ted jsem navic jezdil celej den s obyc 2.0 TDI a tak jak jsem nadaval, ze s 4x4 nejde riznout zatacku, ze se trha, tak proti ne-multilink naprave je to jeste zlate a zacinam chapat proc si ji kolega vybral.

Ano to uz jsme resili, chapu, ze ti vadi, ze mam dlouhe vlasy. Chapu, ze ti vadi, ze v nich nosim brejle. Co ale fakt nechapu je proc to porad vytahujes!!!

 

Z krizovatky se rozjizdim tak jak chci aby se rozjeli i ostatni, tedy na zacatku zelene a rychle, aby ty semafory projeli treba i tri auta a ne jen ten deda predemnou a ja. A stejne tak ocekavam, ze na tu cervenou auta proti budou stat. Je to mozna naivni, ale proste ja si myslim, ze by se takhle melo jezdit. Jestli se chces rozjizdet jako duchodce tak prosim, je to tvuj boj, jen se pak nediv, ze na tebe lidi jako ja troubej.

 

Clinte, teď sis naběhnul - někteří, co kritizují, alespoň mají léta konzistentní názory a nemění je, jako někdo podle toho, co se zrovna hodí, či spíše, podle toho, co si dotyčný právě koupil. A to nebudu mluvit o tom, že někdo na to má cash a někdo kdo splácí, nemá skoro na zimáky a pak tady operuje s různými doplňky stylem, že to zas tak moc peněz nestojí. Fakt bys měl občas popřemýšlet nad tím, cos psal horem dolem po celém foru relativně nedávno (a jakým stylem jsi to psal) a co tvrdíš dnes (opět jakým stylem). Musím se tomu smát.

 

Že jsou na foru nekritičtí fanatici, ještě neznamená, že jsme jimi všichni. To, že mám škodovku, ještě neznamená, že ji budu vynášet do nebes. Chce to  trochu odstup a kritické myšlení nezastřené bezbřehým obdivem. To že kvalita nových aut jde směrem dolů, je realita, bohužel. A ono je to vidět na první pohled. Ovšem tací, co mají pořád nějaký problém a příště si stejně nakonec koupí auto stejné značky a ani moc nenadávají, to je ideál pro automobilky. Tudíž mohou slevit z kvality, protože nějaký BFU to stejně koupí - většina z nich tomu stejně ani za mák nerozumí. A dělají to tak všichni, takže výběr v tomto směru je nulový.

 

Ad 4x4 - nastuduj si, jak ten systém u škodovek vlastně funguje, ono to není jen o jízdě za zhoršených adhezních podmínek. Když to napíšu logikou tvých posledních příspěvků, tak je to o tom, že někdo na to má a někdo ne, a ten pak píše, že to vlastně k ničemu kloudnému není, či jen jízdě na horách. Ale tak to není. Zkušený řidič toho dokáže využít v daleko více běžných situacích. ;)

Pawouku, naprosty souhlas, lepe ybych to nenapsal. A ad posledni bod, uz se na tom pracuje ;)

 

 

Posledni vec, chapu Clintovo demagogickou propagandu, ostatne neni to poprve co tu neco takoveho vidime  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sanku dobrý, však jsem mezi zarytejma benzíňákama, takže je beru s rezervou. Musej si honit trika. Jinak ano, nadávají na kvalitu a odsuzují škodovky, nic se nezměnilo, ale sranda tu je, obzvlášť když Ozi vytáhne brejle, nebo Pancho leštěnku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...