Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Chip by s readlines kodem nemel nic delat. Chip je prece jen uprava mapy pro vstrikovani paliva a tlak v sani. Readlines urcite nekontroluje, jestli nemas zmenenou mapu... :kol-47:

Vloženo

Jj. Ale pak jsem tam četl o kontrole kontrolního součtu softu a porovnání s výrobcem, nebo tak něco. Nicméně, když se to udělá pořádně, tak bych byl v klidu.

Vloženo

Ale taky tam je myslim neco takoveho, ze jim to ti vyrobci stejne davat nebudou. A pochybuju, ze by to delali. To uz je prece jen slozitejsi nez pouhe precteni readlines...

Vloženo

Jo to je to co jsem psal ja u varianty upravy stavajiciho softu. A vhledem k zomu zr vetsinou vyrobce tento udaj neudava, pokud bude vse ok nemaji moznost jak ti ten chip dokazat nebo zjistit.

U varianty prehrani komplet softu novym. Tam je to jina a tam uz SME nejake moznosti maji. Nebudou totiz souhlasit nejake udaje ci co.

Vloženo

Uvidíme. Ze začátku to bude chaos, než se to ustálí. Loni jsem byl na emisích a ten člověk neměl ani ponětí o nějakých řj a chybových kódech.

Vloženo

Ano, píše se tam o kontrolním součtu, jenže zároveň tam je, že to prakticky žádný výrobce neuvádí. Takže oni tu hodnotu neznají. A mám takový dojem, že se o tomto na foru už debatovalo (ale v jiných souvislostech) dříve v některém čipovacím tématu, kde psali, že jim ty součty sedí. Ale to by měl lépe vědět třeba Motorpower.

Vloženo (editace)

No mě hned každej na emisích řekl, jestli vím že mám chipnuté auto a to dělali jen a pouze kouřivost, takže asi oni poznají už jen hodnotama z kouřivosti že to je upravené (nebo že jsou v háji vstřiky) a taky o tom všude mluví, že jednou z hlavních příčin kdy auto neprojde je chip motoru (už se nepíše z jakého důvodu, nebo za jakých podmínek). Jako já mám na autě všechno v cajku, DPF nemám z výroby, EGR je v pohodě, vstřiky teď budu řešit, když Kokta vyčetl nějaké divné hodnoty na tom jednom vstřiku... já nevím, katik je OK s celým výfukem, jediné co mám v háji, je mezichladič zpětných výfukových plynů a mám to překlenuté hadicí, to je jediná věc co mám jakoby neopravené, jinak všechno opravuji, ale ten chip mi nahání hrůzu, sralo by mě, kdybych kvůli tomu měl problém... Ještě že jsem dělal STK na podzim a mám čas teď 2roky pozorovat jak se to bude vyvíjet. Jinak celkem zajímavá informace, že může PČR na místě při kontrole napíchnout auto a vyčíst si to při běžné kontrole, to je celkem zajímavé, pikud to není jen nějaký fake...

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo (editace)

tak od škodovky by ji mohli teoreticky dostat :) akorát když vyjde update, tak zase nebudou mít změnu  :D takže by museli od vyrobcu dostat tabulky, jakej motor má tolik softwaru a k tomu vždy hodnoty.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Tak nějak není. Když pominu jejich odbornost a technické možnosti, existuje vyhláška(předpis) o silniční technické kontrole. Zkusím dohledat.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Stringo, emisní kontrola začíná pohledovou kontrolou motoru a dalších částí, jestli ti na tvůj bypas nepřijdou, tak je to OK. Ad čip - pokud neprojdeš kouřivostí, tak máš holt špatně udělaný čip. Oni nebudou zjišťovat proč ti to kouří - je jim to fuk. Prostě tě vyhodí. Kontrolní součty nemají. Co se kde píše, nebo kecá, není relevantní. Novináři jsou blbci, viz TV Nova. Metodiku zde máš, ta je jediná směrodatná a ne žvásty nějakých nedovzdělaných pisálků.

Vloženo

Řízky s kaší, vavřince a pivko.

Kluci neuděláme ski/boby sraz?

Koukal jsem Monínec u Prčic, ale nebráním se něčemu jinému. Ale rychle, než vystřízlivím. Teď mi to přijde jako dobrej nápad. ;-)

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...