Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

To ja vim co stoji dily, ale otazka je co bude stat jeste to ostatni. AS si korunky utect nenecha. A nechce se mi verit ze by to stalo komplet v AS treba do 5-6ti tisic. By bylo levnejsi nez vymena rozvodoveho remene. No zase nevim jak je to s vodni pumpou jestli je dobre ji menit pak take ci nikoliv. Treba ve 100tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem zachytil, tak s ní občas bývají problémy. Vyměnil bych ji také. Co ti brání se v AS zeptat na cenu výměny? Ještě lepší by možná bylo si nechat poslat cenovou nabídku a pak obeslat víc servisů. Ceny se mohou značně lišit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja si to myslel. Tak ja jsem zvedavy jen ze zvedavosti. Pro me to neni zatim aktualni. Ale neboj se ze az bude ze bych platil vice nez musim.

A ta pumpa stoji kolik? Jestli jako u motose 4 litry tak potez koste.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tomto profilu temer navrhuji kanalizacni pripojky. [emoji1] Vsak Stringo ma podobny ovsem ohnuty k zemi, protoze ma dehta. Kdyby to me nahoru tak je to jak komin parni lokomotivy - dokonce i zvuk by byl podobny.

Motosi: jak je videt tak i ta vrtulka z lega jak pises stoji do 1.2 TSI 3500 kc, tedy Tvuj vypocet pomoci trojclenky a prime umery je nespravny. Tady plati neprima umera s limity a integraly. Pokud nevis poradi Ti Pawouk ten ma matiku ted v maliku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen si dělejte prdel chlapci... Tady končí legrace... Pancho, ty to máš v TP?

To u Vás neexistuje Pán,který projde technickou s každým vrakem?

Celý ten cirkus je jen jedno velké BU BU BU,ve skutečnosti se nic zásadně nezmění,maximálně si za "bezproblémovou technickou" připlatíš o 500 víc,než si brali doteď.Takže nějaký chip,emise a úpravy by mě až tak moc netankovaly,kdyby na to přišlo.

Jinak mě docela zaráží upřímná radost některých z problémů,kterým teď můžou čelit ropáci,ale jo,jsme přece Češi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak ty si taky ten tuningar. Snizeny podvozek, placatej volant. [emoji23]

Sanku. Vyckejme casu. Urcite to tak horky nebude ale prisnejdi nez ted to urcite bude. Ale hold lidi si za to mohou sami. Kdyby se neojebavalo tak by se nemuseli vymyslet tyhle buzeracni predpisy.

A ano s coudicima dehtakama ( ale i benzinama) nemam slitovani i kdyby ho mela moje mama. Stejne jako nemam slitovani s kurakama co otravuji nam ostatnim zivot. Stejne jako ty co foma v kotlich pali petky a jine hnusy. Nejsem ecolog ani z Deti zeme, ale ceho je moc toho je prilis.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr: Právě proto jsem raději zmiňoval Stringa, pač on je takovej náš tuningista a je schopnej na tu oktávku dát uplně všechno :D

Jenže já mám na autě jen to, co je originál, nebo co má atest, nic nedovoleného, kromě LED nad SPZ a ve zpátečce nemám...

O tomto profilu temer navrhuji kanalizacni pripojky. [emoji1] Vsak Stringo ma podobny ovsem ohnuty k zemi, protoze ma dehta. Kdyby to me nahoru tak je to jak komin parni lokomotivy - dokonce i zvuk by byl podobny.

Motosi: jak je videt tak i ta vrtulka z lega jak pises stoji do 1.2 TSI 3500 kc, tedy Tvuj vypocet pomoci trojclenky a prime umery je nespravny. Tady plati neprima umera s limity a integraly. Pokud nevis poradi Ti Pawouk ten ma matiku ted v maliku.

Nemám nic ohnutého, mám originální rovné koncovky...

jj, jen ať smrdutým šunkám v dehtu pořádně zavaří. Nevidím jediný důvod, proč tady mají stále otravovat ovzduší.

Jenže tímto zatopili autům od roku cca 2003, které mají protokol OBD (nebo jak se tomu nadává), takže staré Mergly apod. Které právě znečišťují ovzduší nejvíc, ty tohle absolutně mine...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě že těch aut ještě jezdí mraky, vždyť průměr stáří vozového parku v ČR je 12let tak si vem, kolik jezdí aut nových o stáří do 3 let a kolik musí na ten průměr jezdit vraků starých cca 20 let... Tak tedy nevím, ale jezdit jich bude fakt mraky... Taky je to vidět, každej mladej hejsek jede v Bávu, Audi nebo Mercedesu, ale ty auta jsou ročníky 1996, ti trošku co víc investovali mají ročníky 2000 a to jsou všechno většinou auta s nájezdem kolem 300-400t km do kterých se roky neinvestovalo do pořádaných oprav. Stačí se podívat na cikány, to je jeden typ auta a to 6V Mergl s vylágrovaným motorem o spotřebě 10l/100km jezdící zpravidla pouze po městě na krátkých vzdálenostech. Stačí se jen podívat po parkovištích a podél cest ve městech a hned si uděláš obrázek co to je za šrotiště u nás. To já se svou stařičkou Octou jsem ještě Greenpeace man oproti těmhle autům... A proč? Protože se o auto starám a nic neomrdávám. Už jsem koukal po tom mezichladiči výfukových plynů, dá se sehnat za přijatelnou cenu, tak ho vyměním taky, i když bych údajně nemusel... O to víc mě mrzí, že bych měl mít problémy potom kvůli nějakejm vymyšlenejm kravinam...

A ano máš pravdu, že kdyby se STK dělala pořádně, tak u nás cca 30% aut už neodjede a v tom plně souhlasím, ale na druhou stranu u nás nejsou absolutně podmínky pro to, aby lidi mohli jít a koupit si tedy nové "ekologické" auto každých dejme tomu i kdyby 7 let... V tomhle jsme galakticky vzdálení ostatním západním zemím...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr:ono se to určitě zase nějak udělá ;-)

Jinak mě tento ekoteror není moc po vůli,všechny ty biče co se vymýšlejí v konečném důsledku dopadnou zase jen na ohnuté hřbety nás chudých,bohové v kravatách budou mít svoje pořád jisté.Oni tady furt vymýšlejí nějaké EURO normy a jejich kamarádi s miliardovými zisky kácejí deštné pralesy,další zavážejí oceany bordelem a tak dál a mě tady bude někdo jebat,že moje auto vypouští trochu saz.Je to směšné i smutné zároveň,jak jim to mnozí žerou.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sanku, ono někdy už je to opravdu extrémní, když se auto rozjede a není za ním vidět, tohle bych bez milosti na cestu nepustil, stejně tak, když v autě chybí něco, co tam být z výroby má (viz. DPF, katalizátor, EGR, atd.) s tím to auto lidé kupovali a mělo by to tak být, ale auto stárne a každé auto časem začne vypouštět víc všeho, to ale by neměl být důvod ti relativně mladé auto odstavit z provozu. Pokud auto splňuje technický stav a není na něm shledána žádná závada na systému resp. Že vše co tam má být tam je a funguje, tak by to neměl být důvod k nějaké buzeraci. Jo jiná je když tam fakt přijede vylágrovanej motor a po nastartování je za ním černá mlha, to asi fakt už je něco v nepořádku a většinou jsou to opravdu auta o která se člověk nestará a opravy bastlí, potom jsem absolutně za to, auto vyřadit z provozu... Jinak benzíňáci, těšíte tady saze, ale to co vypouštíte Vy z těch vašich TSi to je mnohem větší problém v konečném důsledku a už se na vás chystá reforma taky v podobě DPF atd... Takže taky nejste tak moc EKO... Petře teď zrovna narážím na tebe [emoji6]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...