Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To ja zjistil ze mi mozna blbe odvzdusnili brzdy. Se mi uz dvakrat stalo rano pri odjezdu a odpoledne z prace pri odjezdu ze prvni brzdeni jak kdyby to brzdilo na 50%. Sem se az lekl. Musel jsem opetovne slapnout na pedal. Navic mi prijde ze ten pedal je obcas perovaci brzdovej

Se z tech AS poseru. Nejdriv neumi opravit sterac. Pak vymazat servisni interval - dnes mi volal ze to bylo u nich. Nejaka chyba v jejich softu. Ze krom Octavek jim neslo mazat u zadnych aut. A ted ty brzdy. Zase se s nima budu dohadovat a poslouchat pohadky o odvzdusnovani brzd pri vymene brzdovky. Posledni ma navsteva v AS. Koukal jsem na kamere a delaji tam sami div ne pubertaci. Asi jim to za ty prachy nikdo jinej nechce delat. Pak to tak dopada.

Vloženo

Hlavne ze delaji zkusebni jizdy a placaji mi benzin. Minule mi auto delal starsi chlap ted kluk co mu mohlo byt sotva 20. Jinak jak to popisuji muze to tak byt a nebo se mi to jen zda ty brzdy.

Vloženo (editace)

Tak a je to venku... Petr se nasral a propíchal v KV pneumatiky na autech... Na většině záběrů byly Škodovky, takže to je jasné. Za 1.ho sere, že nemá pořádné auto a za 2.ho nasrali v ŠA...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 4
Vloženo (editace)

To ja zjistil ze mi mozna blbe odvzdusnili brzdy. Se mi uz dvakrat stalo rano pri odjezdu a odpoledne z prace pri odjezdu ze prvni brzdeni jak kdyby to brzdilo na 50%. Sem se az lekl. Musel jsem opetovne slapnout na pedal. Navic mi prijde ze ten pedal je obcas perovaci brzdovej

Se z tech AS poseru. Nejdriv neumi opravit sterac. Pak vymazat servisni interval - dnes mi volal ze to bylo u nich. Nejaka chyba v jejich softu. Ze krom Octavek jim neslo mazat u zadnych aut. A ted ty brzdy. Zase se s nima budu dohadovat a poslouchat pohadky o odvzdusnovani brzd pri vymene brzdovky. Posledni ma navsteva v AS. Koukal jsem na kamere a delaji tam sami div ne pubertaci. Asi jim to za ty prachy nikdo jinej nechce delat. Pak to tak dopada.

 

Ale hovno ty patlale :D :D ty už nevíš, co bys na ty autorizáky taky svedl :D

 

Ty brzdy, to je teď normální, to mám každé ráno. Myslím vždycky, že to nebrzdí, poprvé jsem se až lekl. Musím na to šlápnout o 100% víc. Dělá to ta sůl....

 

Když se mi to stalo tenkrát na dvojce, volal sem známému, že mám něco s brzdama a uklidnil mě, že to má taky.... :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Tak jsem byl dneska v tom servisu s tím servisákem sám, ostatní měli padla, bylo po 16té hodině a jak vymeteno. Takže jsem očumoval u auta a dával mu otázky, co se aut týká....

 

Aniž bych něco naznačil, začal o 1,8 TSI, jaké to jsou sračky, jak žerou olej a jaké jsou s nimi problémy. Pak říkal, že u toho motoru, co mám já, že kolem 130-140tis  se začínají sypat EGR ventily, jsou zasrané. není to u každého motoru, ale je to častější. Co se týče ostatního, říkal že nic, že tyhle dvoulitry jsou bez problémů. Ptal jsem se na DPF a prej s tím problémy nemají. Takže jediná věc náchylná je to EGRko....což potvrzuji, měnil jsem ho i na původní 1,9 TDI na Supovi.

Vloženo

To nějak nechápu, co by měla ta sůl jako dělat? Jako že jsou kotouče kluzké? Já to nějak extra nepociťuji...

 

No ta sračka, sůl a voda. zaschne to, vyrezne a sůl udělá takovej blbej povlak....

Vloženo

Co furt mají s těma Monte Kájama???  Do každé mouchy nacpou pruhy a černá kola a mají sportovní speciál :D A lidi se předhánějí, kdo to koupí

  • Pozitivní 1
Vloženo

Bude jezdit po náměstí ve Varech s rukou vystrčenou z okna a samice mu budou skákat samy na kapotu....(na přechodu pro chodce) :D

Vloženo

:smich: :smich: :smich:

 

 

EGR zlobí i na těch nových dieselech v OIII? Vím, že to běžně mění v OII TDI CR, včetně chladiče spalin, který se propaluje.

Vloženo (editace)

Jojo, servisák právě říkal, že to je jediné slabé místo toho dvoulitru TDI....Jinak že problémy s nimi nejsou.

 

Ještě se směju teď nad tím obrázkem s tím zajícem :D :D :D

Editováno: , autor: Clint
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...