Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 A kolik to koštuje? 20 táců? U OII jde při tom obvykle dolů přední náprava... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) EGRko říkal deset klacků.....Lidi se prej bojí hlavně DPF, ale zatím tam prej neřešili jedinej případ, že by ho měnili. Tak ona je to poměrně nová záležitost.... Editováno: 25. leden 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) ja se nedivím že se bojej DPF, když s tím dost lidí jezdí kolem komína a maj mini nájezd.... něco jako vysvětlit, že TSI nejsou dobré na skákání po městě..... Editováno: 25. leden 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 No jo, když jsme v čechystánu, hlavně že je to dýzl woe a táhne vocpodu a málo žere. Pokud někdo jezdí normálně (myšleno ne kolem komína), nemusí se DPF bát víc, než jakékoli jiné součásti motoru. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 na to ježdění kolem komína není už co dnes koupit.... každej nadává na 1.4 MPI, 1.6 MPI apod, ale tyhle motory to zvládají hravě... jenom tu sem vyměníš olej a po 5 letech třeba svíčky či pak rozvody Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 1.0 MPI anebo jít od koncernu jinam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 to není motor, to je sekačka jj třeba mazda no... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 EGR stojí tolik jo? Vždyť je to malé nic [emoji2] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) no kyselinka z oc fora ho měnil při 120 000km, sice pěkny že jezdí za 5 litru ale pak vyplázl za tuhle kravinu tolik peněz na O2 stojí tolik, ale v autorizáku asi o dost více nebo v servisu http://www.cc-autodily.cz/chladic-pro-zpetne-1 a pokud to nevyměníš včas, tak se ti pak může podělat DPF... Editováno: 25. leden 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 A na OII je samotnej EGR samotnej chladič? Já mám EGR před motorem a ten chladič za motorem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 My se bavíme o TDI CR. PD je něco jiného. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) no kyselinka z oc fora ho měnil při 120 000km, sice pěkny že jezdí za 5 litru ale pak vyplázl za tuhle kravinu tolik peněz No firmy se aut zbaví dříve, než se tohle začne vysírat. Pak to koupí nějakej nadženej čecháček s vidinou, že bude mít diesla, co jede a nežere a začne do auta sypat.... S tím EGR je potíž. Vím, že jsem do Supa scháněl prvovýrobu, Německo za 5500Kč. A úspora za naftu byla v prdeli Ale co je to proti mému TSI :D a jeho spotřebě oleje litr na tisíc.... Editováno: 25. leden 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Však tyhle investice jsou howno oproti ztrátě hodnoty vozu po 3 letech provozu...i moje opravy se stále vyplácí, když si vezmu, že po 10-ti letech jsem investoval cca 50 000,- do oprav (neberu opravy po nehodách), tak je to pakatel oproti případné ztrátě při koupi nového vozu, který v té době stál cca 700 000,-...takže lidi brečí nad deseti tisíci, ale kdyby měli koupit nové auto za statisíce, to by se divili... A stejně by po 4.letech řešili opravy taky...tak co... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Jooo, Stringo kéž by až po 4 letech. Kdyby si koupili Škodu, tak jsou už v záruce v servisu pečený, vařený. Clint si může říkat na svém vlákně co chce, jak je spokojený atd., ale ty závady co měl nebo má ( pazvuky) to prostě nemůže u nového vozu existovat, obzvláště u auta z cenovkou skoro 700tis. A teď musím uznat a to s velkým sebezapřením a odříkáním, že Clint měl pravdu ve smyslu mých brzd v AS. Zdálo se mi totiž, že to auto i svítí nějak nízko, oproti před servisem a protože vím, že je docela festovně seřizovali - docela dlouho je seřizovali v AS ( vím z kamery) tak jsem měl i podezření na nekvalitní práci stejně jako u brzd ( podezření na zavzdušněné brzdy při výměně brzdové kapaliny. No jel jsem, přeměřit světla na STK, tam se mě ujal velmi ochotný pán z Emisí a když jsem se mu svěřil s mými obavami ohledně brzd, řekl, že to prý bude nejlepší změřit, že tak se to hned pozná. Říkám ok, ale že to tady budu muset zase čekat, že za mnou už jsou další na řadě. Protože já nehlásil že chci měřit brzdy při platbě předem u přepážky. No pán to tam hned začal přeorganizovávat, najel do vedlejší haly s STK, brzdy přednostně testnul, já mu zatím hlídal druhou halu co je určena na Emise. Pak se vrátil zpátky do emisní haly kde se měří taky světlomety a vše je prý v naprostém pořádku a co bych prý ohledně brzd chtěl, že lepší se tam vidí málo kdy. Světla taky good. Popřál mi hezkej den a za to měření brzd jsem ani neplatil, tedy mě to vše stálo 120kč a mám klid na duši ( přeci jen s tím jezdí i žena s dítětem) Tedy se tímto veřejně omlouvám AS a uznávám, že Clint měl vyjímečně pravdu a ten snížený účinek brzd při prvním brždění asi opravdu bylo zapříčiněno vodou nebo solí na kotoučích. Hold už mám k AS vypěstovanou takovou averzi, že jim prostě nevěřím a moje podvědomí jim jde vždy a za všech okolností po krku. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 No a protože zbylo chvilku času, hodil jsem s technikem řeč ohledně nových měření emisí. Říkal, že bude několik sad readness kódů, ale je prý zatím budou zajímat jen ty související s emisema a i když se jim bude zobrazovat i klimatizace (nebo i airbagy, pyropatrony v pásech atd.), tak ty se nebudou brát na zřetel - říkal zatím, protože říkal, že si myslí, že když už se tohle zavádí, že bude tlak na kontroly ne jen emisí, ale třeba i na všechny bezpečnostní prvky auta, což se dnes nekontroluje. Tedy říkal, že časem si myslí dojde i na ty airbagy apod. No a když jsem jen tak prohodil, že to asi odpadne hodně dieslů tak se jen tak uculil a pronesl, že prý konečně, měl na mysli hlavně ty vylágrované dehty apod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 (editace) Mezi námi, jak už psal Pawouk, to že jezdí auta za kterými není vidět, za to mohou samotní technici a teď do toho spadnou i lidé jako já, co budou o chlup přes toleranci (jinak za mnou se nezakouří, nesmrdí mi od vejfuku, neteče mi nic z motoru atd.atd.) tak na tom budu stejně jako ten kdo má motor už technicky mrtvej... Pokud nebudou žádné možnosti objektivity tak to bude nespravedlivé... Ale to se uvidí časem, jak to bude nakonec probíhat. Editováno: 26. leden 2016, autor: Stringo 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Jó kolo, to je famózní věc.... Zlatá Felicie, když potkáš fízli, tak mají diesely, ty Felicie.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Stringo nebreč, co má dělat Kokta, toho zase kontrolují, pač si klifové myslej, že ukrad auto tátovi, nebo Petrrr, toho stavěj pokaždé, když se klifům ukáže jeho drzej fousatej isilskej ksicht ve zpětném zrcátku [emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2016 (editace) Co se týče brzd, tak pokud pominu prvních pár zimních zabrždění nasolenych zrezlých kotoučů, tak mi to brzdí naopak nějak moc dobře. Až se někdy sám divím, šlápnu jen lehce a účinek je větší než očekávám. Takhle mi dvojka nikdy nebrzdila, ani když byla nová.. Divný, jakoby rychlejší nástup brzdneho účinku. Editováno: 26. leden 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 (editace) http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703 Stringo, je tam i o pískání. i když tobě houká ne? Editováno: 26. leden 2016, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Podle mě záleží ne destičkách... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2016 (editace) Aha, tak oni do O3 se sportovním packetem asi dávají i lepší keramické brzdy. Jenom to nesdělují veřejně. Aby nebyli zákazníci s Porschem nasraní, že je to stojí takovej balík... Editováno: 26. leden 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Jinak dneska jsem měl prekérku... Jedu, dojíždím do křižovatky, brzdím a klouzu se, ještě že skočila zelená a auta předem mnou se rozjeli... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2016 A zase jsi to mohl mít zbořený [emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 To jsou plechy, kvalida Dodge RAM se hold nezapře. http://www.autoforum.cz/bleskovky/takhle-vypada-auto-ktere-lezelo-16-let-pod-hladinou-zamrzleho-jezera/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky