Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

EGRko říkal deset klacků.....Lidi se prej bojí hlavně DPF, ale zatím tam prej neřešili jedinej případ, že by ho měnili. Tak ona je to poměrně nová záležitost....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kyselinka z oc fora ho měnil při 120 000km, sice pěkny že jezdí za 5 litru ale pak vyplázl za tuhle kravinu tolik peněz :D

 

na O2 stojí tolik, ale v autorizáku asi o dost více nebo v servisu :)

http://www.cc-autodily.cz/chladic-pro-zpetne-1

 

a pokud to nevyměníš včas, tak se ti pak může podělat DPF...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kyselinka z oc fora ho měnil při 120 000km, sice pěkny že jezdí za 5 litru ale pak vyplázl za tuhle kravinu tolik peněz :D

 

 

No firmy se aut zbaví dříve, než se tohle začne vysírat. Pak to koupí nějakej nadženej čecháček s vidinou, že bude mít diesla, co jede a nežere a začne do auta sypat....

 

S tím EGR je potíž. Vím, že jsem do Supa scháněl prvovýrobu, Německo za 5500Kč. A úspora za naftu byla v prdeli :D Ale co je to proti mému TSI :D :D a jeho spotřebě oleje litr na tisíc....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však tyhle investice jsou howno oproti ztrátě hodnoty vozu po 3 letech provozu...i moje opravy se stále vyplácí, když si vezmu, že po 10-ti letech jsem investoval cca 50 000,- do oprav (neberu opravy po nehodách), tak je to pakatel oproti případné ztrátě při koupi nového vozu, který v té době stál cca 700 000,-...takže lidi brečí nad deseti tisíci, ale kdyby měli koupit nové auto za statisíce, to by se divili... A stejně by po 4.letech řešili opravy taky...tak co...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jooo, Stringo kéž by až po 4 letech. Kdyby si koupili Škodu, tak jsou už v záruce v servisu pečený, vařený.  :kol-28:  Clint si může říkat na svém vlákně co chce, jak je spokojený atd., ale ty závady co měl nebo má ( pazvuky) to prostě nemůže u nového vozu existovat, obzvláště u auta z cenovkou skoro 700tis. 

 

A teď musím uznat a to s velkým sebezapřením a odříkáním, že Clint měl pravdu ve smyslu mých brzd v AS. Zdálo se mi totiž, že to auto i svítí nějak nízko, oproti před servisem a protože vím, že je docela festovně seřizovali - docela dlouho je seřizovali v AS ( vím z kamery) tak jsem měl i podezření na nekvalitní práci stejně jako u brzd ( podezření na zavzdušněné brzdy při výměně brzdové kapaliny. No jel jsem, přeměřit světla na STK, tam se mě ujal velmi ochotný pán z Emisí a když jsem se mu svěřil s mými obavami ohledně brzd, řekl, že to prý bude nejlepší změřit, že tak se to hned pozná. Říkám ok, ale že to tady budu muset zase čekat, že za mnou už jsou další na řadě. Protože já nehlásil že chci měřit brzdy při platbě předem u přepážky. No pán to tam hned začal přeorganizovávat, najel do vedlejší haly s STK,  brzdy přednostně testnul, já mu zatím hlídal druhou halu co je určena na Emise. Pak se vrátil zpátky do emisní haly kde se měří taky světlomety a vše je prý v naprostém pořádku a co bych prý ohledně brzd chtěl, že lepší se tam vidí málo kdy. Světla taky good. Popřál mi hezkej den a za to měření brzd jsem ani neplatil, tedy mě to vše stálo 120kč a mám klid na duši ( přeci jen s tím jezdí i žena s dítětem) Tedy se tímto veřejně omlouvám AS a uznávám, že Clint měl vyjímečně pravdu a ten snížený účinek brzd při prvním brždění asi opravdu bylo zapříčiněno vodou nebo solí na kotoučích. Hold už mám k AS vypěstovanou takovou averzi, že jim prostě nevěřím a moje podvědomí jim jde vždy a za všech okolností po krku.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a protože zbylo chvilku času, hodil jsem s technikem řeč ohledně nových měření emisí. Říkal, že bude několik sad readness kódů, ale je prý zatím budou zajímat jen ty související s emisema a i když se jim bude zobrazovat i klimatizace (nebo i airbagy, pyropatrony v pásech  atd.), tak ty se nebudou brát na zřetel - říkal zatím, protože říkal, že si myslí, že když už se tohle zavádí, že bude tlak na kontroly ne jen emisí, ale třeba i na všechny bezpečnostní prvky auta, což se dnes nekontroluje. Tedy říkal, že časem si myslí dojde i na ty airbagy apod. No a když jsem jen tak prohodil, že to asi odpadne hodně dieslů tak se jen tak uculil a pronesl, že prý konečně, měl na mysli hlavně ty vylágrované dehty apod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mezi námi, jak už psal Pawouk, to že jezdí auta za kterými není vidět, za to mohou samotní technici a teď do toho spadnou i lidé jako já, co budou o chlup přes toleranci (jinak za mnou se nezakouří, nesmrdí mi od vejfuku, neteče mi nic z motoru atd.atd.) tak na tom budu stejně jako ten kdo má motor už technicky mrtvej... Pokud nebudou žádné možnosti objektivity tak to bude nespravedlivé... Ale to se uvidí časem, jak to bude nakonec probíhat.

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo nebreč, co má dělat Kokta, toho zase kontrolují, pač si klifové myslej, že ukrad auto tátovi, nebo Petrrr, toho stavěj pokaždé, když se klifům ukáže jeho drzej fousatej isilskej ksicht ve zpětném zrcátku [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče brzd, tak pokud pominu prvních pár zimních zabrždění nasolenych zrezlých kotoučů, tak mi to brzdí naopak nějak moc dobře. Až se někdy sám divím, šlápnu jen lehce a účinek je větší než očekávám. Takhle mi dvojka nikdy nebrzdila, ani když byla nová..

Divný, jakoby rychlejší nástup brzdneho účinku.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak oni do O3 se sportovním packetem asi dávají i lepší keramické brzdy. Jenom to nesdělují veřejně. Aby nebyli zákazníci s Porschem nasraní, že je to stojí takovej balík...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...