kokta7 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) proč normální lidi? po městě vidím celkem dost jedničkových aj dvojkových oktávek v l@k.... ojetých jich je už taky dost na trhu...... to je na každém co si zvolí, ale chce si to spočítat a všechny okolní vlivy, který jsou hodně individuální... už to není jako dříve, že rotačka byla nesmrtelná, bez filtru, nafta byla levnější apod další pohled třeba, když si firmy pučují auta na operační lízačku, tak benzíny vydou třeba o hodně lépe, ale pak jsou větší částky za PHM... je to dnes šiléné Editováno: 10. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 To máš pravdu Kokto, ale to je tím, že lidi kupujou ojeté právě po těch podnikatelích a ti kupujou právě hlavně TDi. Normální člověk si koupí dneska 1.2 TSi nebo 1.6 TDi v základu, protože na to nemaj, nebo koupí Hyundai apod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) No pro mě třeba Yeti (pokud je to tedy SUV), ačkoliv se mi po FL líbí nemá žádný smysl. Malej kufr (pokud máš mít rezervu ještě menší), velkej odpor vzduchu (jezdím 90% dálnice) a težší auto. Čtyřkolka je mi k hovnu, nepotřebuji a je drahá. RSo se mi líbí, ale asi bych ho také nevyžadoval, už je tam vyšší cena, vyšší pojistka, dražší kola atd.... TDI v eleganci je min. o 30 klacků dražší než 1,8 TSI, při mém km nájezdu jsem spočítal, že se investice vrátí po dva a půl roce, jenže nekoukám zase na dražší servis a vyšší pojistku. Takže když to sečtu komplexně, návratnost a nensmí se na ZDI nic posrat je určitě až po třech letech. To mi za to chrochtání prostě nestojí za to. Takže mi z toho vychází zase nejlépe Oktávka v eleganci s 1,8 TSI.... Celá úvaha je s možností koupit funglovku samozřejmě.... Editováno: 10. Únor 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) však stringo, když nové auto v téhle cenovce tak bych se hundaje nebál, se stačí podívat k Petrovi na rapida, řeší tam docela dost věcí... clinte haldex je zbytečný celkem a automat pro nás taky, další navíc náklady... však yeti měl byt velikostně jako je santa fe od hundaje, nebo podobné modely od kie, když už tedy však o RSU jsme se bavili, jak si říkal tak chceš zase nový. když budeš chtít haldu vybavy, tak už se vyplatí RSA, pokud nějaký základ eleganci zase 1.8 .. a u RS si prostě zaplatíš kola, což 16" si můžeš vzít na zimu z aktuální okty a koupit jenom pneu... servis TSI a TDI je dle mého stejný, nebo se mýlím? Editováno: 10. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 No servis prej stejný není mi řikali dnes prodejci, také jsem jim to říkal, že to vidím na stejno a oni tvrdili, že se hodně pletu, mluvili něco o více filtrů atp... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) Já bych viděl finanční strop cca 600tis při nákupu nového auta a to už po slevách standart 9%. Čili nákupku tak kolem 650-660 tisKč, cž už u RS nedosáhnu, tam jsem kolem 700. Samozřejmě, záleží na slevě, co se podaří ukecat jednou....čert ví, co bude za necelé dva roky. Myslel jsem si, že teď ty RS-a půjdou jak po drátku, ale prodejci tvrdili, že je stejně furt okrajová záležitost, lidi nemaj prachy. Nejvíce prej jdou 1,6 TDI a 1,2+1,4 TSI. Editováno: 10. Únor 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Clint: To TDI pak ale prodáš lépe než to TSI... Lidé se furt snaží řídit jakýmisi pravidly...na co? Já nejsem podnikatel,nenajezdím 40 ani 30tisíc km ročně, možná 20tisíc,nepropočítával jsem si x-krát, kdy se mi co začne vracet,prostě jsem šel a koupil jsem si 2,0TDI,protože jsem ho chtěl a co? Můj první diesel,možná i poslední, možná, ale jednou diesel-navždy diesel. Lidi moc řeší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) tak olej bys měnil stejně i tak po 15000km, longlife je v autorizáku o 60-80 kč dražší? tak řekněmě u TDI dražší olej po 15000km o cca 500kč, kdybys jel na longlife tak to vyjde na stejno jako u TSI.... a servisní ukony tam jsou přeci stejné... třeba slevu ukecáš ještě výše no... Editováno: 10. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Po pravdě řečeno Sanku81, s timhle benzínem se mi prostě jezdí lépe jak s TDI. TDI bych uvažoval pouze z ekonomického hlediska, což je u mě prakticky pasé... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) pravě sanku lidi neřeší různé pravidla, auto podtáčejí, po městě jezdí s Dpfkem, neprohřejou motor a pak se diví... je taky rozdíl když auto koupíš nové a po záruce ho pošleš dál, ale to stojí taky dost chechtáků, tohle je ovšem hodně individuální a těžko znám tvoje podmínky, u klinta už jo.... TDI chrochtá, vibrace, větší hluk, ještě u OCT 3 vlečná náprava, kde je klint zvyklej na multilink... Clint je náš závodník, takže by měl ještě pomalejší auto než má teď Editováno: 10. Únor 2014, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) jinak ta 1.8 v okt3 je fakt silná, nevím jestli tohle je nějaký super povodeny auto, ale ten vykon tam prostě je... http://postimg.org/image/pvf5nv2ld/ v té 1.8 nové už je řemen ne? edit zase řetěz.... mě naměřili u OCT2 seriovky 120kw, vyrobce udává 118... Editováno: 10. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) panove, damy, kokto, dneska jsem videl vedle sebe na parkovisti bileho, cerneho a blue storm rapida... klobouk dolu, cernej elegantni - az mafian, blue storm pridava okamzite punc kvality a nevedet co to je za auto, tak si reknu kvalitka a pak bilej, no bilej nabijecky: az najdete recept na nabijecku ktera dava kazdy den, tak ji chci taky auto: ja bych do dieslu sel hned, v patek me vezl soused 03 kombi 2.0tdi a je to tichy, krasne jede, spokojenost. Dneska jsem jel moji sluzebni diesel fabcou a po tom patku zklamani, ale takto to skoda chce... ale jinak fabca taky dobra... kdybych najel vic jak 30tis rocne, je diesel znovu jasna volba a znovu se opakuji, o1 jsem nemel nikdy prodat, diamantovy auto Editováno: 10. Únor 2014, autor: Radius 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Pánové,když už jste tu řešili Yetiho. Je to moje srdcovka.... A kdyby se prodávala čínská verze u nás,Octu bych určitě neměl !! 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Má navíc akorát to kolo na kufru ne? Nicméně dobré řešení, když si vezmu kolik místa ta rezerva v Yetim zabere v kufru.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 taky si myslím, ale vypadá to více dospělácky v rodině SUV a stylově... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 pěkný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Není tp náhodou yeti long, tedy ta prodloužena verze pro cinu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) Neřekl bych, podle zadních odrazek a světel to je stejné jako naše, jen je ta rezerva na dveřích a víc chromu a interier bude taky buď imitace dřeva nebo chromu, v Číně jsou na to ulítnutý... Editováno: 11. Únor 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Není tp náhodou yeti long, tedy ta prodloužena verze pro cinu? je jinak zadní kufr na rezervu v Evropě nebude; u Číňanů to je i z důvodu toho, že oni by rezervu nevyndali z kufru. A navíc si potrpí na "design" a pozérství Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Tak to by mě zajímalo, kde toho Yetiho "nátahnuli"... podle fotek mi to přijde úplně stejné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 par centaku na poslednim okne, pokud to udelali stejne jako minule Honzo: diky za potvrzeni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 fotky z těchto úhlů zkreslujou; ale je prodloužený rozvor o zhruba 6cm a karoserie je prodloužená o 5cm a pár mm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 No tak to mě poser... ve škodovce udělají 5cm v kufru navíc a je to hned Long version... Long říkám tak půl metru jako třeba to mají VW Multivan long, nebo Mercedes Vito long,...to jsou prodloužené verze a ne tohle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) ale tak je to pěkný, chválím za nápisy na volantě plus šajtr páce, konečně je to napadlo, že by to mohli trošku odlišit... http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-scout-2014-novy-skaut-odhalen-s-o-33-mm-vetsi-svetlou-vyskou/ Editováno: 11. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 No ten je nádhernej, sice nechápu proč na představení vybrali tuhle absolutně nevhodnou barvu, ale je to pěkný. V černé, nebo hnědé barvě to bude krásný mazel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky