Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

proč normální lidi? po městě vidím celkem dost jedničkových aj dvojkových oktávek v l@k.... ojetých jich je už taky dost na trhu......

to je na každém co si zvolí, ale chce si to spočítat a všechny okolní vlivy, který jsou hodně individuální... už to není jako dříve, že rotačka byla nesmrtelná, bez filtru, nafta byla levnější apod

 

další pohled třeba, když si firmy pučují auta na operační lízačku, tak benzíny vydou třeba o hodně lépe, ale pak jsou větší částky za PHM... je to dnes šiléné :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu Kokto, ale to je tím, že lidi kupujou ojeté právě po těch podnikatelích a ti kupujou právě hlavně TDi. Normální člověk si koupí dneska 1.2 TSi nebo 1.6 TDi v základu, protože na to nemaj, nebo koupí Hyundai apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pro mě třeba Yeti (pokud je to tedy SUV), ačkoliv se mi po FL líbí nemá žádný smysl. Malej kufr (pokud máš mít rezervu ještě menší), velkej odpor vzduchu (jezdím 90% dálnice) a težší auto. Čtyřkolka je mi k hovnu, nepotřebuji a je drahá.

RSo se mi líbí, ale asi bych ho také nevyžadoval, už je tam vyšší cena, vyšší pojistka, dražší kola atd....

TDI v eleganci je min. o 30 klacků dražší než 1,8 TSI, při mém km nájezdu jsem spočítal, že se investice vrátí po dva a půl roce, jenže nekoukám zase na dražší servis a vyšší pojistku. Takže když to sečtu komplexně, návratnost a nensmí se na ZDI nic posrat je určitě až po třech letech. To mi za to chrochtání prostě nestojí za to. Takže mi z toho vychází zase nejlépe Oktávka v eleganci s 1,8 TSI....

 

Celá úvaha je s možností koupit funglovku samozřejmě....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však stringo, když nové auto v téhle cenovce tak bych se hundaje nebál, se stačí podívat k Petrovi na rapida, řeší tam docela dost věcí...

 

clinte haldex je zbytečný celkem a automat pro nás taky, další navíc náklady... však yeti měl byt velikostně jako je santa fe od hundaje, nebo podobné modely od kie, když už tedy

 

však o RSU jsme se bavili, jak si říkal tak chceš zase nový. když budeš chtít haldu vybavy, tak už se vyplatí RSA, pokud nějaký základ eleganci zase 1.8 .. a u RS si prostě zaplatíš kola, což 16" si můžeš vzít na zimu z aktuální okty a koupit jenom pneu...

servis TSI a TDI je dle mého stejný, nebo se mýlím? 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych viděl finanční strop cca 600tis při nákupu nového auta a to už po slevách standart 9%. Čili nákupku tak kolem 650-660 tisKč, cž už u RS nedosáhnu, tam jsem kolem 700. Samozřejmě, záleží na slevě, co se podaří ukecat jednou....čert ví, co bude za necelé dva roky.

 

Myslel jsem si, že teď ty RS-a půjdou jak po drátku, ale prodejci tvrdili, že je stejně furt okrajová záležitost, lidi nemaj prachy. Nejvíce prej jdou 1,6 TDI a 1,2+1,4 TSI.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint:

To TDI pak ale prodáš lépe než to TSI...

Lidé se furt snaží řídit jakýmisi pravidly...na co?

Já nejsem podnikatel,nenajezdím 40 ani 30tisíc km ročně, možná 20tisíc,nepropočítával jsem si x-krát, kdy se mi co začne vracet,prostě jsem šel a koupil jsem si 2,0TDI,protože jsem ho chtěl a co?

Můj první diesel,možná i poslední, možná, ale jednou diesel-navždy diesel.

Lidi moc řeší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak olej bys měnil stejně i tak po 15000km, longlife je v autorizáku o 60-80 kč dražší?  tak řekněmě u TDI dražší olej po 15000km o cca 500kč, kdybys jel na longlife tak to vyjde na stejno jako u TSI.... a servisní ukony tam jsou přeci stejné... 

 

třeba slevu ukecáš ještě výše no...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pravě sanku lidi neřeší různé pravidla, auto podtáčejí, po městě jezdí s Dpfkem, neprohřejou motor a pak se diví... je taky rozdíl když auto koupíš nové a po záruce ho pošleš dál, ale to stojí taky dost chechtáků, tohle je ovšem hodně individuální a těžko znám tvoje podmínky, u klinta už jo....

TDI chrochtá, vibrace, větší hluk, ještě u OCT 3 vlečná náprava, kde je klint zvyklej na multilink... Clint je náš závodník, takže by měl ještě pomalejší auto než má teď :)

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

panove, damy, kokto,

dneska jsem videl vedle sebe na parkovisti bileho, cerneho a blue storm rapida... klobouk dolu, cernej elegantni - az mafian, blue storm pridava okamzite punc kvality a nevedet co to je za auto, tak si reknu kvalitka a pak bilej, no bilej

nabijecky:

az najdete recept na nabijecku ktera dava kazdy den, tak ji chci taky

auto:

ja bych do dieslu sel hned, v patek me vezl soused 03 kombi 2.0tdi a je to tichy, krasne jede, spokojenost. Dneska jsem jel moji sluzebni diesel fabcou a po tom patku zklamani, ale takto to skoda chce... ale jinak fabca taky dobra... kdybych najel vic jak 30tis rocne, je diesel znovu jasna volba a znovu se opakuji, o1 jsem nemel nikdy prodat, diamantovy auto

Editováno: , autor: Radius
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřekl bych, podle zadních odrazek a světel to je stejné jako naše, jen je ta rezerva na dveřích a víc chromu a interier bude taky buď imitace dřeva nebo chromu, v Číně jsou na to ulítnutý...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...