Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To jo, to je nejvyšší kvalita, ale poradím ti, jak dosáhneš ještě vyšší, stačí usušit lógr a zalejt studenou vodou. Zamíchat a ohřát v mikrovlnce. To si pak ten čtvrtkilový Standart za dvacku vychutnáš hnedle dvakrát za jednu cenu [emoji23]


  • Pozitivní 3
Vloženo

Tak po týdnu doma a nestačím koukat. Všechny ulice jinak a samé čmáranice na silnici. Alespoň, že ty jednosměrky dali dohromady..
Jen jedna otázka pro znalce. Kde soudruzi udělali chybu?uploadfromtaptalk1471192172205.thumb.jpguploadfromtaptalk1471192184497.thumb.jpguploadfromtaptalk1471192191319.thumb.jpg

Vloženo

Chyba je v te modre care. Ja kdyz prijedu o vikendu za pribuznymi do Prahy, je vsude na mosre volno, protoze Prazaci okupuji zbytek republiky a ja tam nikde nemuzu zaparkovat. Specialne pro Prazaky bych zavedl vsude po republice cervene zony kde nemuzou parkovat Prazaci. A v patek a v nedeli zavedl dalnicni priplatek pro Prazaky a zavedl poplatek pro Prazaky i na silnice 1. A 2. Tridy. A proc? Protoze v tyto dny Prazaci ucpou silnice po cele zemi.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Já se dneska taky divil, koukám na umyté auto a od víka nádrže široká mastná stopa nafty až k nárazníku. Když jsem to otevřel, tak to šlo zřejmě z toho odvzdušňováku, pokud to tedy je odvzdušňovák a ne jen díra na vycmrndané palivo. Přitom mi pistole nevystříkla a plnou jsem samozřejmě nedával, jak je mým zvykem. Bylo tam tak 3/4 nádrže myslím. Pravda, řezal sem po natankování trochu zatáčky, ale to se mi zdá blbost.

Nějaký nápad?

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Moc to natřásáš. :kol-48:   Nevím, tohle jsem psal u bývalé služební FII TDI: "Další věc je, že mám od nafty "mastné" víčko od nádrže. To tam nějak vzlíná, nebo co? Je tam vidět nějaká dírka nacházející se pod zátkou nádrže - to je odvzdušnění? Když jsem to auto dostal, tak jsem si myslel, že to předchozí řidič pocintal při tankování a ono to tak není."

Vloženo

No já nevím, ale ale u OII je ta dírka jen odvodnění víčka a jinak tohle se mi neděje ani když dám fakt plnou a jedu ostře zatáčky. Mě když se to natlakuje, tak po otevření víčka je slyšet zasyčení, to by u OIII musel být řešený ve víčku nějaký přetlakový ventil a tím to vycmrndávat ven...

Vloženo

Jo ta dirka je prepad kdyz precmrdnes a nafta ( benzin) pri tankovani pretetece hrdlo. Tak tudy by to melo odtect a odteka to nekudy pod podbehem na zem. Uz to tak bylo u O1. Ovsem stejne jako u O1 se ta dirka rychle ucpe jemnym prachem, pak to stejne neodteka a je rychlejsi to utrit papirovym ubrouskem co maji u kazdeho stojanu. Kdyz to ale propichnes treba spejli tak to zas nejakou dobu funguje. Vyzkouset to muzes vodou pri zavrenem vicku samozrejme. A jak ti mohla vytect nafta pri 3/4 nadrze fakt nevim. Ja Rapida tankuji vzdy do plna ( 3x musi vypnout pistole) a nikdy se mi to nestalo. Tvoje auto neni zvykle hold. Ta kujes furt jak do sekacky po 20 litrech a kdyz tam jednou natankujes 40, tak auto blinka. [emoji3]

  • Pozitivní 2
Vloženo

Ptal jsem se v autorizaku, není to odpad a přepad, je to prej odvzdušnění nádrže


Ještě to chce ale ověřit jinde, i technik u Klokočky může vědět hovno [emoji6]
Vloženo

Tak potvrzeno. Volal jsem známému servisákovi, říkal, že u trojky je to přímo odvzdušnění nádrže, pokud by tam šla naopak voda obráceně, je tam prej nějaký ventil, co to nepustí do nádrže. Prej mohla být plná nádrž i před tím a dostalo se to tam a teď teprve to tlak vytlačil ven. Pravda je, že před tím jsem plnou bral až do cvaknuti pistole.

Vloženo

Nějak mi nefunguje vyhledávání na fóru a bylo tu zajímavé téma ohledně motorových olejů pro CR motory (i z hlediska Long Life intervalů, popř. normy 507.00). Nemáte někdo náhodou odkaz na to téma? Řeším výběr oleje pro 2.0 TDI 103kW CR (měním po 15tkm, zatím vždy Castrol EDGE 507.00) a chtěl jsem si oživit informace. Máte popř. nějaké doporučení na něco jiného než ten Castrol? Předem díky.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...