Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak jsem se ptal svého dvorního ladiče - pijana a už vím proč Koktovi odpadává ten lak. Jóóó chipování není jen tak. Základ je praxe, brzda a hlavně nový vysoce odolný lak (nebo fólii) na přední část vozu. Chipováním se natolik zvedne výkon, že lak nevydrží tak razantní odpor vzduchu. ;-)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná za to můžou ty vysokofrekvenční kmity čipovaného motoru a lak se prostě neudrží a vydrolí. Známej mi to potvrdil, začíná to na nárazníku u SPZ, pak blatníky, dveře a střecha. Končí to vzadu na nárazníku, případně upadnutím tlumiče vejfuku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://forum.skodahome.cz/topic/125747-zvýšení-výkonu-chip/?p=1866007

 

defaultní uprava špatenka, špatně nastavená lambda viz hrbol v grafu. před zvýšením cca 120kw, čekal sem víc že naměří Maha...

jinak motor je skvělej kromě:(při provozní teplotě to zní zvenku jak šicí stroj, a startování studeného motoru cukání), ale chce s tím umět zacházet a ne jak prase, podtáčení, turování, nenechávat stát auto a jezditk, dochlazování, umět alespon trošku řadit apod... ale to plno lidí nepochopí jako klint viz :

Sem přeci ovečka, nechám cvakat motor na studeno a jdu škrábat okno škrabkou, to fakt hodně pomůže :)

všechno ovšem ukáže čas, doufám že nepřijde více závad, taková elektrika, to bych to pak musel dávat do kupy s rolbařem, který tomu rozumí...

 

http://forum.skodahome.cz/topic/126402-black-magic-oiii-rs-combi/?p=1869798

A BEZ TOHOHLE BYCH NEMOHL BÝT, ZAPOJÍM SI PŘÍVES A VŮBEC TO NEPOCÍTÍM A POLETÍM PO DÁLNICI 140...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl a dokonce i viděl v televizi, že u oktávky je použitá slabší převodovka, která větší výkon špatně snáší. Proto údajně má O3 v 1,8 TSI jen 132KW a ne více, jako má Audi. Já se osobně domnívám, že všechno je na tom autě tak nějak sladěné k udávanému výkonu vozu, proto se jeho razantní zvýšení může později negativně projevit. Podle mého názoru nemá výrobce žádný úmysl záměrně snižovat výkon u svého motoru, vždyť spousta lidí šáhne po výkonějším motoru oproti slabému. Je v tom prostě ušetření finančních prostředků na jiných místech, spojka, převodovka, brzdy atp. Pokud by použili lepší, zvedla by se cena vozu. Pak přijde nějakej vlk Kokta, navalí tam 100KW, jezdí jak baron a později se diví, co se mu vysype a proč mu na to škodovka neuzná záruku že....

 

Marku nic ve zlém, jsme přece kámoši, ale v tomhle se prostě nikdy neshodneme ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt nerozumíš jedné věci, já sem si tam nic nevalil, dělal to profík a ne rozhodně lajk v oboru jako já nebo TY. 

Však si dělej s autem co chceš, proto sem to ani nepsal, protože mě nebaví číst tyhle kraviny.Honza má s čipem najeto 80000km?, arlo přes 100000km jiné z fora neznám a další známý...
rozhodně autorizák není nejlepší, jenom je nejdražší... a po záruce škodovka vytře s tebou podlahu, jak budou nejlépe umět, jako to zkoušeli se mnou s potahy, popřípadě ti dají nevýhodnou kulanci, tak to bývá... Plno lidí se zeptá na kulanci a radši si to udělají sami.

Když se to má VYSRA., tak se to prostě podělá., kvalitní zvýšení vykonu to max urychlí... je vidět že záruce nerozumíš, řikám že si v tomhle ještě větší lajk než já.

 

to je jako když tvoje slavné škoda servisy s ŠA hlásají, že převodový olej je doživotní, chladící kapalina, LONGLIFE je nejlepší(i mě to říkali) filtr 90000km, svíce 90000km a další spotřební věci, na čem neušetříš, max jako že se to většinou něco podělá, tak na tom akorát tratíš...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

118 kW / 250 Nm vs 164 kW / 315 Nm
Kokto, myslíš, že tvoje převodovka/spojka dimenzovaná na 250 Nm (ač tam jistě je nějaká rezerva, ale kdo ví, jaká vlastně je?) dlouhodobě (třeba 100 - 150 000 km) toto zvládat, nebo počítáš, že najdeš pár desítek tisíc km a pak to prodáš? A tím pádem tě to nezajímá? A neber to jako rýpání - na konkrétní technickou otázku očekávám konkrétní odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW 120kw vs 164.
co já bych prodával? já bych nic nekupoval, kdyby mě umělec neudělal trvalou, to sám víš ne...

převodovka/spojka se ti stejně po těch tvých cca 200 000km podělá a nemusíš mít ani čip.  dva známý s 1.9 TDI PD s O2 rok 2005 vyroby a oprava byla celkem slušná(honza tuším měnil už taky)... hold pokud chceš auto mít déle, tak musíš počítat s tím že ti stejně umře někdy turbo,čepy,klouby,ložiska, tlumiče, péra, brzdové kompoenty atd...

 

třeba tvoje auto je v nebezpečí, že ti spadne tlak přes týden a řetěz může udělat skok, vždycky tam je nějaké riziko a nesmíš o tom přemýšlet.

jinak tam je ještě rezerva vykonu říkal motorpower, ale už by to bylo nebezpečné a klidně mě to mohl poslat ještě výše...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak až budeš mít chechtáky, tak si můžeš přímo objednat z MB, nebo přes nějakého zaměstnace(ale nesmíš chtít vystavit fakturu na odpočet daně, ale to tobě nehrozí ne)... jinak ojetý RS O3 TSI jsou o 120k ještě výše než 1.8 no, si myslím že to není moc adekvátní příplatek.......

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim o jakém Honzovi tady padá řeč, ale jestli o mě, tak já mam na chipu cca těch 80 000 najeto, ale převodovku jsem neměnil a zatím to na ni vůbec nevypadá, ale já chipoval Kokto ze 103kw na 130 a to už bylo podle maníka ten strop na kterej to chipuje aby se opravdu nic v autě mechanicky neničilo víc, než když to bylo nenachipovaný. Jinak klidně umí nachipovat na 200kw, ale to je to auto na pár desítek tisíc. Mě se osobně ze 118kw na 160kw (to tu někde padlo, jestli to máš nebo ne nevím), tak je to asi už dost si myslim. Ale jak říkáš je to každého věc o tom žádná a nikdo tě za to nemůže nadávat nebo soudit, každej si děláme s autem co se nám líbí. Vem si ale, že máš skoro stejný výkon jak Arlo, kterej měl v základu o 25kw víc než ty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak sháním kluci mikrofon k HF BT do stropní lampičky, nevíte někdo jaký to má číslo, nebo neválí se Vám to náhodou doma? Jsou 2 typy, jeden umí hlasové ovládání a jeden ne, já potřebuju ten s hlasovým ovládáním, kdyby měl někdo z Vás čas mi to najít, tu Etku jsem nerozchodil, končim hned ve 2.kroku, asi podělanej Symantec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o honzovi se šedym kombajnem. ten tuším to měnil už...

jo ale ty máš 2.0 PD TDI, tam to je fakt limitující. A TDI toho snesou i špatnou SW upravu.... i motorpower mě vysvětloval, že těch 125Kw je u 2.0 TDI PD např kod BMM bezpečné +-, hnát to na těch 140kw je téměř destruktivní

u 2.0 TDI CR 81,103,125kw je zase těch cca 145kw i u DSG.

je to z 120kw na 164... viz grafek: http://forum.skodahome.cz/topic/125747-zvýšení-výkonu-chip/?p=1866007

 

 

akorát Arlo má starší serii motoru TFSI, tyhle novy už mají lepší pumpu atd atd, zas tak do podrobna se v tom neorientuji.. jinak uprava na těch 160kw je běžná viz další grafy od ruznych opravcu... ono stačí trošku hledat!!!, najdeš i 2.0 TFSI...

daleko lepší vykon než od APR.

http://etuners.gr/en/index.php?s=13&t=205

http://www.supersprint.com/en/IT/prod-p-209-10363-8-audi_a3_8p_18_tfsi_160_hp__08_E28093E280BA_13.aspx

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...