Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Dehet is death. Benzin is a future.
Proc dehet. Kdyz Pawouk se svou 1.4TSI se srovnatelnym vykonem dehtoveho 2litru s tim jezdi za 5-5.5 litru. Zadny DPF, zadny chcanky, zadnej klapot, vibrace apod. Pokud nekdo nejezdi opravdu hoooodne km, tak dehet dnes uz jen do velkych aut typu SUV, OR a pracovnich stroju.

  • Líbí se mi 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je opravdu hodně km? Mám roční nájezd 20000+/- je to hodně nebo málo? Pawouk jezdí za 5,5 já budu jezdit jinde se stejným autem za 7,5. Bavíš se o koupi nového auta, nebo staršího... Atd.atd... do toho zda koupit či nekoupit diesela vstupuje tolik proměnných, že je takhle lehce odsoudit nelze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Stringo napsal:

Co je opravdu hodně km? Mám roční nájezd 20000+/- je to hodně nebo málo? Pawouk jezdí za 5,5 já budu jezdit jinde se stejným autem za 7,5. Bavíš se o koupi nového auta, nebo staršího... Atd.atd... do toho zda koupit či nekoupit diesela vstupuje tolik proměnných, že je takhle lehce odsoudit nelze.

jak auto nežere min 10 litrů, tak mě to přijde divný :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodne je vic nez 30tis rocne ( aby to ospravednovalo vyssi porizovaci naklady. Mluvim o novem aute. Protoze koupit dnesni dehet 5 let stary se 150-200tis je riziko ze se za opravy nedoplatis. To ze dnesni benziny dosahuji velmi dobrych hodnot spotreby u beznych aut je proste fakt. Muj nazor je takovy, ze navzdory fandu TDI co s tim jezdi 10tis rocne proste cim dal vic postradaji dieslova auta smysl a rada lidi si je kupuje jen ze zvyku aniz by to melo nejake ekonomicke ci jine opodstatneni.
Ale zase chapu ze proste u koupe auta ne vzdy vitezi jen rozum a ekonomicka stranka veci. Jen takove konstatovani. Nic vylozene proti. Sam bych si uz diesel nekoupil a to jezdim taky ke 20tis rocne, ted uz tedy spis 17.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když si koupím 1,0 nebo 1,4 TSi tak budu jezdit za nějakých 7l /100km a když vezmu v potaz, že ta trasa co denně jezdím do práce je samý kopec a serpentiny (v podstatě skoro žádná rovinka) tak je pro mě i z pohodlí jízdy přívětivější diesel, ale nemám možnost si na delší čas vyzkoušet jezdit s TSi, abych to mohl skutečně porovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele a smaž si ten nenávistnej a xenofobní podpis. Bo na tebe pošlu Pawouka a ten s tebou zatočí  :D .  Ale jo dehet je taky dobrej, jen kdyby nebyl čím dál víc složitější a náročnější a tím pádem náchylnější na sraní, obzvlášť pokud je to od lidové slepice group. 

Však Stan má te´d našlápnuté dělo, tě natře i se zavřenýma očima až ti budou saze lítat. V Chorvatsku spolu se Stanem teď dáme závody do vrchu na Biokovo. To bude Stan čumět jenom na karlovarskou značku před sebou. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když vezmu mojí aktuální spotřebu Sorenta a dnes jsem doplnil na plnou nádrž 31,75 l nafty a na to jsem ujel 430,6 km, tak vychází průměrná spotřeba na 7,37 l na sto a to po městě, okolí a dálnici. U tak těžkýho auta a permanentní 4x4 je to super výsledek a proto nevidím důvod kupovat jiný nový auto, který ani nedosáhne tyto hodnoty. A nad dosahovanýma spotřebama dnešních malých aut kroutím hlavou, ty se z mého pohledu nikdy nevyplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ Sorento je opravdu super, stejně jako moje Pajero. Obě auta díky velkému obsahu mají velice rozumnou spotřebu a dokáží utáhnout velké vleky s velkým nákladem. Pro mě jsou naprosto skvělý a bez vleku jezdí se super spotřebou a s vlekem kolem 10 litrů. Ale jízdní souprava může vážit až 6400 kg. Proto jsem tak spokojenej, zejména když 10 let slouží bez starostí:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Charekteristika toho, kdo používá Hopla

Opel

 

Opel prý ukazuje na finanční problém, který buduje skromnost a serióznost současně. Řidiči se vyznačují neatraktivním vzhledem s fádním vystupováním. Že by podobnost s pozicí na trhu?

 

A Dáčka by se taky našla

Dacia

 

Peníze zde nehrají roli, nikdo nevydělává méně než lidé s Dacií. Má to svoje výhody - takoví lidé si podle ostatních váží života a jsou skromní, v jiných věcech průměrní. Možná to odpovídá společenskému nátlaku.

 

A kdo jezdí s Hnojem

Hyundai

 

Společnost Progenium říká, že kdo řídí Hyundai, je nejméně atraktivní a stejně málo sportovně založený. Hodnocení nevyznělo dobře. Ani příjmy a pracovní pozice nevykazuje nic pořádného, protože jsou údajně pod obecným průměrem.

Editováno: , autor: PavkaKorčagin
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdo jezdí se Škodou?

Člověk, který si vůbec neváží hodnoty peněz, ten co je vyhazuje z okna a co chce to, co mají ostatní aby zapadl v šedi všedního života. Poměr cena-výkon mu nic neříkají a rád si zaplatí za prázdné pozlátko aby byl In a nevybočoval ze stáda. 

To jsem našel třeba já.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K té Dácii - třeba co jsem za ty dva dny na východoněmeckých silnicích zpozoroval, tak je jich tam opravdu hodně - hlavně Dustery a Sandera Steppway - v poměru k našim modlám Karoq a Kodiaq 100 ku 0 !! Potom nějaké ty Fabie a Octavie.

Ano je to východní Německo a tam je kupní síla také o něčem jiném, ale když Němci věří Rumunům....

Zato v Polsku je to jiná - samé Audi (ovšem většina tak minimálně 10 let staré) :D.

  • Líbí se mi 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...