Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouk:tomuto stejně taky moc nerozumím-slyšet? Já slyším v autě hudbu.

Sem tam, když se jedu jen tak projet a nakládám tomu,tak si umím vypnout rádio a poslouchám zvuk motoru a hle, žádné nehezké zvuky se nekonají, prostě jiné než benzín,ale také poslouchatelné.

Ano slyšet, každý holt pořád nejezdí se zapnutým rádiem/CD/MP3. Když se chci projet, a začnu tomu nakládat, tak samozřejmě i TSI má svůj specifický sound. Ale já mluvím o běžném ježdění. A tam mě prostě svým zvukovým projevem 1.6 TDI CR nepřesvědčila - je to prostě nafťák, no. Nehledě k tomu, že k chrochtání se přidává někdy i dunění, hlavně v nižších otáčkách.

A něco pro Koktu: Příští Audi RS 4 přejde na 3.0 V6 s biturbem

S atmosférama je to hodně nahnuté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukam tema plne polopravd...

 

Petrr:

mel jsi oktu rozbitou - respektive zadreny turbo. Ja mel 66KW a zadnou diru jsem nemel. U 1950 te poslala ruka medveda dopredu (PS pod 1900 se stejne s tim motorem jet nedalo, uz drncel a ja nejsem rasista) a tahlo to az do 3tis, kde te pak zas ta sama ruka postrcila, tentokrat ale zepredu a na mem rally kopecku smrti jsem nikdy nemel motor vytocenej na vic jak 3500, protoze to nebylo nikdo potreba... jednou na rovince jsem to poslal do 4tis a ten zvuk byl jak u benzinu a to me vydesilo k smrti a od ty doby jsem tam uz nikdy nebyl a nikdy ani nebylo potreba, vzdy stacily ty 3tis, max 3200... ostatne spotreba nad 3tis = spotreba benzinu a je to uplne k nicemu. Ten trapnej obrazek co sem nekdo daval - kde diesel konci, benzin zacina, tak to delal clovek, co o motorech nema ani paru. Asi jako psat, kde parni stroj konci, tak elektrokolo zacina... je to stejne trapne a usmevne.

 

Stingo:

K tvemu dotazu, vsechno jsi si napsal sam, tak co chces slyset?

Kdyz zaslapnes diesel 1.6 TDI na 5tku, tak te posle dopredu, Kdyz zaslapnes ve stejne rychlosti 1.4 TSI na 6tku, tak se proste krouti a nechce, pomalu to leze a kdyz se dostanes na 2500ot (mozna krapet min, beru v potaz 1.4TSI), tak to vystreli, ale pomalejs nez diesel... nema kroutak.

Ja osobne jezdil s O1 TDI tech 1950 - 2100ot... kdyz bylo potreba predjet, jen jsem to ve 100km/h zaslap na petce a behem vteriny jsem vsechny predlitaval ve 120km/h... na kopecku jsem to posilal na 4 do 3tis a to same... no problemo... tohle bych si asi mohl dovolit az tak s 1.8TSI. S 1.4 TSI bych videl podrazovani na 3jku a posilani nekam ke 4tis (mozna i vic?)...

U benzinu taky furt musis kvrdlat saltrpakou... neni to hold automat dieslu, kde mimo mesto jezdis jen na 5tku, ci dnes 6tku... a ve meste na 4tku a pokud chces dodrzet limity, tak na 3jku.

Ja totiz beru v potaz to, ze vetsina z nas jezdi na optimalni otacky motoru a to v 80-90% doby jizdy, to jsou u modernich TDI lehce nad 1500ot a TSI dejme tomu taky.... normalni clovek pote bezne toci do 2tis ot... kdyz je potreba predjet, nema smysl diesl tocit vic nez 2500ot a benzin nez 3500ot. Kdyz si chci zaspasovat, tak diesel stejne podrzim na 3tis... a benzin si klidne poslu do 5ti....

Neverim tomu Stringo, ze jezdis s dieslem na 3tis a Clint pod 5tis ma otackomer pouze pri nastartovani... dejte si ruku na srdce a priznejte si to.

 

Arlo

hele kdyz mas 2 stejne vykony motory, tak mi prosimte vysvetli, jak je mozne ze benzin diesel dostihne... trocha teorie... nafta ujede, benzin bude postupne dotahovat, ale jen do ty doby, nez se diesel dostane na maximalni rychlost... pak se dostane i benzin (jo v realu je asi o par km vyssi), takze se dotahovani zpomali a myslim si ze celkova trasa, kdy by benzin naftu predjel by byla tak dlouha, ze by spis driv doslo palivo a benzin by chcipnul uplne... to si myslim ja... spis sis to vztahnul na realitu, kdy pri stejnem objemu ma benzin vyssi vykon a tam by to pak platilo

 

Vibrace:

psal jsem to tisickrat... radio jsem zacal poslouchat az od te doby, co jsem presedlal na benzin... ted je otazka, co kdo mysli tema vibracema... kdyz si vezmu Feldu, tak ta vibruje cela, zde nema smysl vest debatu.. kdyz moji Octu 2, tak ta vibruje minimalne stejne, jako stara Octa v dieslu... a to mluvim o volantu, vibrace kastle, ktere citim i na sedacce... mozna nevibruje saltrpaka, ta u O1 vibrovala (ale to poresil dvouhmotovej setrvacnik, takze u O2 je v klidu taky).

Kdyz jsem jezdival po dalnici, motor nebyl temer slyset a to to byl diesel, nyni si radio musim zapnout a dat vic, jinak bych se z toho potentoval... stejne reaguje i pes, chuda cuba koukala, co se deje, nebyla na to vubec zvykla.

Co jsem zkusil Clinta oktu, tak je fakt ticha... ale zase nelze brat, ze benziny jsou tichy hned vsechny!!!!

Sluzebni okta 1.6TDI mi prijde velice ticha a motor slysim jen na volnobeh, kdyz stojim. Vibrace znovu jen na volnobeh a neni to nic, co by mne obtezovalo. Kdyz se na to nesoustredim, tak to nepostrehnu.

U 1.4TSI po nastartovani jsem se lekl, neco v motoru rechtalo, pak to zaclo divne bzucet a po chvili klid... i pritelkyne zbystrila a rikala co se deje... tak ji rikam ze nic, to jen volnej retez a napinak... takze jak hlucne by to bylo s funkcnim retezem nevim. Ale co vim, tak na volnobeh byl chod motoru chvilema nepravidelnej a auto se taky otrasalo... opet nic, ceho by si clovek vsiml... kdyz se na to clovek nezameri, tak to nepostrehne. Na volnobeh jsem ten motor taky lehce slysel a nedej boze, kdyz jsem to zaslapnul, to ta 1.4 i protivne bruci a toho jsem si vsimal idkyz jsem si toho vsimat nechtel. Predjizdet se s tim samozrejme dalo jen s podrazenim, hold to nebyl diesel, kdy jsem proste dal jen plyn. Ale abych nezral, tak tech 90KW je znat a faro frci pekne, bylo i znat, ze kde diesel zdechl, tam benzin pokracoval... to je moc pekny... ale taky se bavime o 77KW a 90KW, takze opet vec, ktera je dle ocekavani. Bohuzel 1.2 TSI jsem nemel kde zkusit.

 

Takze za mne jsou dostacujici oba motory, jak 1.6TDI, tak i 1.4TSI (a treba by stacil i 1.2TSI), ostatne co pisu potvrzuje i Maverick. Takze ja kdybych koukal po novem, tak bych se koukal jen po ekonomice provozu, kde u mne na prvnim miste bude stat na diesel bohuzel malej kilometrovej najezd, takze ackoliv se mi vic libi dynamika a charakteristika dieslu a potreba neradit, tak bych i presto sel do benzinu a neprohloupil bych.

 

Kdyz se budem bavit o nalozenym aute, tak jasne kvuli kroutaku se to mene pozna na dieslu. Kdybych precipoval 1.6TDI na 90KW a nalozil obe fara az po strechu, tak ti rikam ze ta 1.4 by nejela a funela... a 1.6 by si jela dustojne.

 

Kdyz se budem bavit o starych autech, tak jedine SDI... tyhle motory maj aspon kroutak a jedou dustojne, stejny protejsky v benzinu jsou tragy... Mel jsem 1.9 SDI Peugeota se 47KW a jezdil nasobne lip, nez aktualni Felicie 1.3MPI s 50KW... takze atmosfery maji smysl jen v dieslu a za tim si stojim, presvedci me jedine clovek, kterej pred sebe postavi napr. 2 Felicie, jedna bude 1.9 SDI 47KW a druha 1.3MPI 50 KW a predvede mi, ze ta benzinova jede lip.... samozrejme budu sedet s nim v aute a budeme jezdit bezne, zadny sprinty nebo zavody - to ja bezne nejezdim, ja bezne jezdim jako clovek, tj rychle a bezpecne.

 

Kdyz bych tu odbocil k fabiim, tak je to tragedie u dieslu i u benzinu... diesel je uz i na mne hlucnejsi (ale da se) a TSI taky neni zrovna 2x moc tichy....  to turbo rachta az do kabiny a ten zvuk je relativne neprijemnej - fakt jak kolovratek. HTP si ve FL vede uz dustojne, pred FL je to horsi tragedie nez diesel.

 

Tohle jsou vsechno veci, co jsem vypozoroval z vlastni zkusenosti s motorama, zadny nacteny zkusenosti. Proto mne celkem mrzi, ze nemohu posoudit 2litr diesel a 1.2TSI.

 

Kazdopadne jsem ridil 2.0 TDI v O3 a ten motor mi prisel krasne tichouckej, vic mne obtezovaly tvrdy sedacky a citil jsem kazdej kaminek pod kolem. Jestli to byly vetsi kola, sportovni podvozek nebo jen typicka charakteristika O3 nevim. Vybava je Elegance.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radiusi je vidět že neumíš moc řídit(hold musíš řadit, když neumíš řadit kup si DSG), diesel opět pouštím pod červené otáčky takže točím 3500-4500 když potřebuji předjíždět, když jedu běžně město tak řadím lehce nad 2k otáček aby to nespadlo pod 1500 otáček.. že zaslápneš na podlahu 5-6 kvalt a předjíždíš, hrozná představa, hold honíme EMISE decilitr nafty.

tsi 1.8 ? tsi pouštím uplně do červenyho, u mě 7000 otáček omezovač a běžně řadím na 3000 otáček, takže mě to spadne na nějakych 2300-2500 otáček... proč bych měl podtáčet benzínáka, nevidím důvod. 1.6 75kw BSE když ji podtáčíš tak cuká, je to logický... 

 

 

1.6 tdi mě na pětku pošle dopředu? hmmm, je logický podřazovat, dělá to tak i DSG... s 2.0 PD či CR běžně předjíždím na 3 kvalt, jedu cca 70km/h za pomalýkama, nevidím důvod proč to nevytočit...

 

po startu se nahřívá stříkačka, logický u TSI. nějak když déle nejedeš a klesne teplota chladící kapaliny, hold to tak je :(

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Kdyz zaslapnes diesel 1.6 TDI na 5tku, tak te posle dopredu, Kdyz zaslapnes ve stejne rychlosti 1.4 TSI na 6tku, tak se proste krouti a nechce, pomalu to leze a kdyz se dostanes na 2500ot (mozna krapet min, beru v potaz 1.4TSI), tak to vystreli, ale pomalejs nez diesel... nema kroutak.

Twl, už to nehul. :D Absolutně nechápeš nic. Třeba zpřevodování ti nic neříká?

 

 

mel jsi oktu rozbitou - respektive zadreny turbo. Ja mel 66KW a zadnou diru jsem nemel. U 1950 te poslala ruka medveda dopredu

A co ty zbylé otáčky do 1950? To je co? To je turbodíra - tam motor prostě netáhne. :doh

A ty další bludy nemá s tebou smysl řešit.

 

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já najedu ročně 21500km jen do práce a to nepočítám víkendové občasné návštěvy nebo nějaký výlet (možná 7000km za rok)... Do práce jezdím sám, jinak plné auto včetně kufru. Jezdím serpentiny a samej kopec,sešup,kopec,sešup...

 

Jak říkám hrozně by mě benzín lákal, ale je to všechno o teorii... Kdybych si půjčil 1,8TSi na měsíc, možná bych zjistil, že bych nejezdil za 7-8 jako třeba Clint, ale tím že je to takováhle cesta, tak bych jezdil za 10 a to při nájezdu řekněme 30000km za rok už je dost velký rozdíl, ano neberu v potaz, co se týká servisu, ale turbo už mají obě auta a vstřiky taky, takže o co víc nákladnější můžou být opravy? Asi moc velký rozdíl to nebude, ale pokud budu mít auto zase na nějakých 8 let, tak si vem te, že nájezd u TDi 240 000km je oproti stejnému nájezdu u TSi zanedbatelný a TSi díky vyšším otáčkám bude o dost víc zhuntovanej...

 

 

Takže asi nakonec zase vyhraje TDi... a CR je mnohem tišší, než PD, takže to pro mě bude také polepšení...  S váhou motoru 1,8TSi a 2.0TDi si nejsem moc jistý, jestli je to těch 70kg co psal Petrrrr, zdá se mi to moc velký rozdíl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já jezdím ve spektru 1900-3500 ot/min, tam je motor opravdu efektivní točit, pod nejdu (opravdu i po chipu je zde ta ač malá prodleva než zabere turbo) a přes to taky nemá cenu, je lepší přeřadit a když člověk řadí jak má, tak mu klesnou otáčky (alespoň mě) na cca 2300 ot/min. a to turbo hned zase táhne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo - moc to řešíš, na co to zkoušet na měsíc? Přes víkend si projedeš svoje obvyklé trasy a musíš vědět na čem jsi. Tu tvoji Octu jsi také zkoušel měsíc? U moderního dieselu stojí vstřiky o dost víc, než u benzínu, kde se naví mění výjimečně. Navíc ti hrozí riziko potíží s DPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi si budu muset půjčit na ten víkend nějakou 1.8 TSi... už mě to sere, jak jsem závislej na Vaše dohadovací komentáře  :kol-98:

 

no dobře no, když už něco, tak ten nájezd můj roční je zralej na TDi, to by mě muselo TSi hodně překvapit spotřebou, schválně za kolik pojedu já  :kol-31:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku jasně, ale kdy takhle jezdíme? běžný jízdy držím otáčky 3000-2000 otáček...

Však to byla ironie. Sám jsi přece reagoval na toto "TSi díky vyšším otáčkám bude o dost víc zhuntovanej...", což je při běžném provozování nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...