Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

proto chce mít 3.6, která má krásný chladič oleje :) 

tak když je zima, tak se to lépe vše chladí a auto i lépe jede s tím seriovým nasáváním, proto třeba arlo tam dává ten tepelný štít...

 

ozík říkal, že až ti přijde 2.0 TSI, že už s tebou do auta nesedne :D

Vloženo

nerikal jsem ze sem se bal, neni to nic drastickeho, jen me zaujalo jak moc si podrazoval - mysleno o kolik a jake si pak mel otacky - s ohledem na TDI... ;)

 

navic kdyz clovek nevi jak ten druhy ridi tak bych to povazoval za pohodu, spis mi asi vadil ten prvozo kolem, nevadi mi jet pilu, kdyz jsem na to pripravenej a je to nekde kde te neohrozi ostatni dementi :)

jo a dverma napred se rad svezu, ale nekde kde na to bude prostor a vetsi klid, nez praha

 

a proti podrazovani u brzdeni nic nemam - delam to taky...

Vloženo

Provoz nebyl az zas takovej myslim... zas nejsem idiot, doufam :-) zas Te nepovezu na hrane, aby se neco stalo ;-)

Mno a tocit se to musi, aby to podavalo vykon jaky ma :-)

Vloženo

jo, tak ja jsem trochu opatrnejsi, ale tak to je mozna o tom co clovek na te silnici potka, takze fakt no stress ;)

 

tocit ok, ale proste me to prislo na ten nafak hodne, ale to zase souvisi se stylem jizdy, svoje jsem takhle tocit nemusel, ale treba sluzebnimu mondeu davam uplne stejne :kol-32:

Vloženo

Tak ono u TDi když podřadíš, tak se to vytočí skoro vždycky přes 3500ot... Jak to má malé spektrum otáček, tak to tak hold je, já taky podřazuju a cca ve 2000 to skočí na 3500 a to by mělo TDI tak nějak jezdit, pod 1900 to už potom nestíhá plnit turbo, takže alespoň já, když jedu svižně, tak motor se pod 1900 nedostane, jezsím mezi 2000-3500, tam je to nejefektivnější u mě...

Vloženo

Jinak dneska jsem jel zase trasu Plzeň-Prunéřov, naloženej  (já 100kg + v kufru materiál cca 250-300kg) a 128km jízda na pohodičku a spotřeba 4,6l/100 na to že je to PD, tak je ta 1,9 fakt povedenej motor  :kol-47:

Vloženo

Pri zrychlovani tocim lehce za vykonobou spicku, tzn. cca kolem 4300, ale pri podrazovani neni problem podivat se k omezovaci ;-) proste z toho motoru vyzdimu maximum co umi :-P

Vloženo

no 4000-4500 já osobně využívám jen když se někde honím, při normální svižné jízdě nějak ke 4000 nelezu (myslím tím, že bych se v těhle otáčkách pohyboval delší dobu)... Ale jak říkáš, když člověk podřazuje před zatáčkou a chce jí efektivně projet, tak si přibrzdí motorem a hned za zatáčkou mu dá plnej kotel a jede a to se potom při podřazení taky dostanu občas na omezovač, ale jak říkám, to je opravdu při nějaké rychlé jízdě, jinak to je klidnější...

Vloženo

Ještě k chladičům oleje - každý chladič je ve své podstatě výměník. A jaký je rozdíl mezi chladičem oleje 3.6 a třeba 2.0 TSI? V obou je olej chlazený chladící kapalinou.

Vloženo

Ne, je to tak, jak píšu - 3.6 má chladič olej/voda. Ty máš stejný systém olej/voda. 2.0 TSI taktéž - jen je jinak tvarovaný a umístněný. Proto se ptám, co tam kokta vidí za rozdíl.

Vloženo

Ma pravdu ten chlapec, chci to na mlhy, pac uz mi dosla (respektive sem ji rozdal). A jak vidno tak sehnat 3M je pomerne problem. Folie od jinych vyrobcu nejsou tak pekny, maji pri sviceni takovou hnusnou zlutozelenou barvu. Jedina 3M svitipekne zlute ;-)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...