Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Zrovna sem to konzultoval se synovcem Koktou, přestalo mi chodit zavírání oken za deště :(   Přitom v maxíku je to zaškrtnuté a senzor za deště normálně chodí (stěrače stírají jak mají)....asi nějakej šotek mizera. Sedim si teď doma, koukám z okna jak chčije a libuju si, jak je to dobré, že se okna samy zavřou. Po půlhodince mě napadlo, že to přeci jen skouknu, vyjdu ven a okna otevřená :kol-14:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ve finále já budu spát na zemi a šampión Gregor bude chrápat na podušce v pyžamu. :kol-46:

 

Brácha nakonec do toho OL asi půjde, vezme sociálku Yetiho s 1,2 TSI, to ho spráská i tvůj Gregor :)  Koukal sem na tu výbavu Active, to je hodně vočesaný, samé plasty, žádná koženka a kůže a žádnej chrom. Vzadu švihadla a páčky z UH. Bude tam mít packet s rádiem, MF ukazatelem a dálkou. A aby nejezdily jenom pastelky, tak tam Škodofka milostivě dává metlu :D Tak na čaj o páté do Krušárny ho pozveme potom....;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem diskutoval na oc a někdo tam vyblil tohle:

Hlavní problém je ale v tom, že přimovstřikové motory trpí víc na detonace než starší s nepřímým vstřikem, takže řízení předstihu musí být o to víc připosrané a podle teploty stahuje předstih mnohem víc než na starších motorech, proto je teď tak znát, že TSI za tepla netáhnou.

A to poznal jak, že za tepla netáhnou? Pocitem, či to změřil? Já si ničeho za ty léta a kilometry s různými TSI nevšimnul.  :kol-32: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to poznávám ale taky... u atmošky je fuk jestli je teplo nebo zima, furt to jede stejně.

u TSI. v zimě mě to lítá jak hovado!!! když je venku 30stupnu, tak znatelně to táhne méně a když ještě vezmu z donucení N95, tak to nejede  :) teoreticky bych to mohl někdy stopkama přeměřit (na stjené cestě ovšem)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, možný to je. Ale to poznáš kdy? Když to točíš? Za běžné jízdy pochybuji. A píše se tam, kterého TSI se to vlastně týká? Ony totiž mají rozdílné chlazení stlačeného vzduchu (intercooler), 1.2 + 1.4 TSI mají vodní a 1.8 + 2.0 TSI vzduchový. To znamená, že u vodního jsou ty teploty stabilnější, zatímco u tebe je to rozdílné. Ale to je jen můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemas pustenou v lete klimu? Jako rika se ze v zime diky vyssi hustote vzduchu tam to turbo narve vice vzduchu a proto to muze jed lepe. Obcas jsem taky ten pocit mel, ale to mivam bezne ze obcas mi prijde jak to dobre jede a jindy naopak. Ovsem to jsem pricital svemu subektivnimu rozpolozeni a vnimani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...