Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Hravec se živí prej jako Gigolo, takže si vždycky nějakou padesátku nabrnkne :), teda spíš prej ony jeho....

 

Ty co nechce nechává Koktovi, ten je pak vozí v čipované oktávce ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

To byt dehet a jeste k tomu DSG, buh mu zehnej a ochranuj ho od vseho zleho. :D Tak at se ukaze taky tu ne? Nemusi se bat ze ho odsud vypraskame az z nej saze s DPF budou litat. :D

Vloženo

Chlapci, mám na víkend půjčeného Yetiho manuál, nafta 4x4, pouze 81 kW ve výbavě Elegance (+ něco navíc). No motor je pro mě nevýkonný, zrychlení slabé, hluk znatelný a spotřeba odpovídá tvaru a váze vozu (dálnice povolenou rychlostí přes 7 lit / 100  km).

Kufr ( i bez rezervy) nedostatečný, ale jinak auto uvnitř i zvenku jasná 1 ! 

Z výbavy bych si odpustl ty blbý drátky v čelním skle, bezklíč je fajn, jen ten nezvyk že místo klíčku mačkám tlačítko.Xenony taky svítí pěkně.Takže až na tu naftu a kufr spokojenost.

Vloženo

Vsak 80kw verze se čipuje na 140kw jako sem mel já.

Spotřeba odpovídá, holt krabice, haldex a zvýšení podvozek.

Tak SUV se nekupuje na kufr kromě q7...

Vloženo

Čip na 103 kW, je u tohoto pohonu reálná - to by dokázali i v autorizáku.... Nemělo by dojít k žádnému problému (ta 81 je pouze přiškrcená a u čtyřkolky to ostatní součásti pohonu nenamáhá)

Vloženo (editace)

Říkám ze se to cipuje na 140kw, je to stejný jako 103kw verze.

Cip jediné od proverenych firem...

125kw verze ma odolenejsi vstriky a turbo, ale vis nad na tech cca 145kw to nejde..

Jinak i tahle motorizace je pro plno lidi dostačující, hlavně slyší na 4x4

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Jj souhlas, tetka ho ma. Nez se to rozpohybuje to je doba pak kopanec po prekroceni 2tis otacek chvili tahne a pak smrt. Ale zase neni to zavodak. No tvrdej podvozek.

Vloženo

je to krabicoid, ale furt s tím budeš jezdit za méně než s hundajem santa-fé nějaké ty kie .......

a špatný to není, když fakt potřebuješ se někam dostat tak je to vyšší a vyjede to dost.

Vloženo

podle me je to idealni auticko pro dva lidi - kufr je pro dva dostatecny, auto lze pouzivat hodne ze siroka - teren mesto apod. pohodli, ktere skyta a jizdni styl je podle me treba lepsi na delsi cesty nez je v octavii, ale proste to zavisi na potrebach a uhlu pohledu, ja bych treba Yeti bral, kdyby tam bylo 4x4 a 2.0 TSI, to by me fakt lakalo... ;)

  • Pozitivní 1
Vloženo

Mě už to vysoké sezení nebaví, máme to v práci a to mi stačí. Jsem jak na rozhledně, má to strašnej odpor vzduchu. Taková auta nejsou na dálnice.

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...