Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

přitom na WIN 7 64 jsem to rozchodil. Ale ty debilní wokna wosum fakt ne :(

máš TeamViewer? že bys mi to rozchodil... Ozi na to koukal 2 dny a nepovedla se mu aktualizace toho nějakýho registru nebo co...

Vloženo

Ja na to rezignoval jeste pred tim nez jsem zacal. Po tom co jsem si precetl co je s tim za srani. Moje Etka je Pawouk popr. kdyz je nejhur tak online Etka na netu.

Vloženo

je to kvuli dodatecnemu dochlazeni IC... Nicmene je to pomerne funkcni vec.

 

Jinak drive to bylo normalne napojene na nadobce ostrikovacu. Respektive tak to bylo na Evolutionu 5 s ktery jsem jezdil.

 

A jestli je lepsi EVO nebo Reza? do devaty generace rozhodne Evo, ze serie podvozkove lepsi, motor vydrzel daleko vic(treba i 100tis km bez repasu), ale je daleko drazsi na provoz. Bohuzel Evo X uz je bidacky a proto uz pak jedina moznost STI, ktery je ted v novy generaci mimoradne dobry. Narozdil od tech starejch jizdne daleko prijemnejsi  :kol-47: (ale treba interier je na tom aute strasnej, nemyslim vzhledove, to me netrapi, jsem spise na funkcnost, ale materialy jsou osklivy

  • Pozitivní 1
Vloženo

To jsou u Rapida take. Myslim ze bych to STI odpustil, ma jine prednosti. Ale pac ve sportce nevyhraji, mam smulu. Ono jina vec je ho koupit a jina jeste provozovat.

Vloženo

gumy, brzdy, komplet napravy, drobne repase dilu, repas motoru a prevodovky (kdyz to zpetne rozpocitam, opravdu to tak nejak rocne na tuhle sumu vychazi)... Celkove to auto ma takove nastaveni, ze ty veci, byt i kvalitni, nemaji takovou zivotnost jako u jinych aut. Ale beru to z toho, co se do toho narvalo u nas, treba je nekdo, koho to tolik nestalo, nebo s tim tolik nenajezdil. Jo a to sme vetsinu veci delali sami na dilne...

Vloženo

je to kvuli dodatecnemu dochlazeni IC... Nicmene je to pomerne funkcni vec.

 

Jinak drive to bylo normalne napojene na nadobce ostrikovacu. Respektive tak to bylo na Evolutionu 5 s ktery jsem jezdil.

 

A jestli je lepsi EVO nebo Reza? do devaty generace rozhodne Evo, ze serie podvozkove lepsi, motor vydrzel daleko vic(treba i 100tis km bez repasu), ale je daleko drazsi na provoz. Bohuzel Evo X uz je bidacky a proto uz pak jedina moznost STI, ktery je ted v novy generaci mimoradne dobry. Narozdil od tech starejch jizdne daleko prijemnejsi  :kol-47: (ale treba interier je na tom aute strasnej, nemyslim vzhledove, to me netrapi, jsem spise na funkcnost, ale materialy jsou osklivy

ten ostrik sem mel udelane  u RS1  pouzil sem na to ostrikovace na svetla a docela to fungovalo:)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...