Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

na zemi pod autem je jí občas hodně, ale to jsem sváděl na klímu

Tak to jo. Trochu jsem tě (i sebe) mystifikoval - prostudoval jsem pomůcku na tento motor a termostat tam je. Je zašitý v tom modulu, ale je tam jen pro případ, že celej ten krám se podělá a při teplotě nad 113°C to pustí bypassem do chladiče aby se neuvařil motor. Taková bezpečnostní pojistka. Ale jinak veškerou regulaci teploty motoru provádí ten modul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tom jsme se pawouku už tuším bavili a řešili to. že ten modní baznecht tam má pojistku... :D asi tomu moc nevěřej nebo co? dřív sem tam měl v autě taky jeden termostat a když umřel tak stačilo na dojetí do servisu zapnout na 100% topení :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale to už jsem zase zapoměl, ale píše se tam, že může odejít snímač natočení, servomotorek a taky se může zaseknout některé z těch dvou šoupátek (ono to vyjde na stejno - josu mezi sebou mechanicky propojená).

Porucha ovladače regulace teploty motoru

Při výpadku snímače úhlu natočení je rotační šoupátko plně aktivováno (maximální chlazení motoru). Pokud je stejnosměrný motor vadný nebo rotační šoupátko uvázlo, omezení otáček a točivého momentu motoru je omezeno adekvátně k poloze rotačního šoupátka. Pokud teplota v regulátoru stoupne nad 113° C, termostat otevře bypass k chladiči vody tak, aby chladicí kapalina mohla chladičem proudit. V případě závady na regulátoru je tak umožněna jízda s vozidlem bez hrozby poškození motoru.
Vizualizace poruchy systému:
– na displeji sdruženého přístroje palubní desky se objeví hlášení o omezení maximálních otáček motoru
– hlášení na displeji je doplněno o zvukovou signalizaci a rozsvícení kontrolního světla EPC
– indikace skutečné teploty chladicí kapaliny na sdruženém přístroji palubní desky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně no..

 

Downspeeding (panenko skákává)
Požadavkem při konstrukci třetí generace motorů EA888 bylo vyvinout agregát s ještě větším rozsahem vysokého
točivého momentu, aby bylo možné posunout provoz motoru do nižších provozních otáček.
Na tento požadavek konstruktéři reagovali především vývojem v oblasti ventilové techniky:
a) proměnného časování ventilů
– vývoj nastavovače vačkového hřídele sání
– vývoj nastavovače vačkového hřídele výfuku
B) dvoustupňové přepínání zdvihu výfukových ventilů
c) optimalizace tření řetězového rozvodu motoru
Opatření v obou skupinách vedou v důsledku k menší spotřebě paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tam je nějakej udržovací poplatek za rok 2k, něco takovýho. pak ti chodí tuna růžovych brožurek atd...

 

pawuku štve mě, že se k těmhle popisu motorů a dalším součástkám, nedostaneš běžnou cestou.. kdyby udělali alespon nějakou kratší příručku pro zákazníka...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku: No když to náhodou uděláš tak poprvé vysmahneš na rok 6litránků + 500 za zkoušky a pak každý rok za autorizaci myslím 3500, nevím jak to je když máš autorizaci na víc profesí.

Co za to dostaneš? Hromadu brožur jak píše kokta a pojištění (když uděláš průser) na astronomických 200tis (což je třeba v mém případě 30 metrů kanalizace, nebo jedna tlaková stanice vodovodní o 3 čerpadlech) tedy pojištění o ničem. když řešíš stavby v milionových nákladech. A to znám kolegu zkušeného plynaře co se jednou spletl (zaměnil středotlak za nízkotlak) tedy plyn se v trubkách nedotlačil až kam měl a firmu zaměstnavatele to stálo 400tis a on to firmě splácel 5 let z platu. 

A jen pro zajímavost, projektant si v těchto krajích v zaměstnaneckém poměru nevydělá víc jak 20 čistého (a to už je docela slušné), to má v Praze uklizečka v Kauflandu  :kol-26:  :kol-28:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zase 3500 není taková raketa, jsem myslel, že to bude daleko horší.

 

tam je nějakej udržovací poplatek za rok 2k, něco takovýho. pak ti chodí tuna růžovych brožurek atd...

 

pawuku štve mě, že se k těmhle popisu motorů a dalším součástkám, nedostaneš běžnou cestou.. kdyby udělali alespon nějakou kratší příručku pro zákazníka...

Ono se k nim legálně nedá dostat vůbec. Nechápu, co na tom koncern tají. Vždyť je to jen běžný popis. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na to Petře existuje pojistka na blbost... dobrá věc,,,

 

pawouku víš proč? když budeš reklamovat, abys neměl žádný podklady dle mého.. viz jak sem já reklamoval kožený sedačky.

běžně se k těm parametrům co ty sedadla mají vydržet nedostaneš, ale pan jako soudní znalec na tuto oblast, dělal pro VW v Indii a měl k těm publikacím či normám přístup, tak mohl napsat posudek. a škodovka proti tomu posudku nemohla nic, protože by šla sama proti sobě...

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdraví strejda pirát z Lipna ;)

 

Dneska jsme jezdili po Lipně na luxusní lodi s motorem ze starého traktoru, teď si sedím na terase a popíjím Alžír (ačkoliv jsem chtěl Vídeň).

Nicméně poslední den a zítra tradá do reality. Předevčírem jsem dělali nějaké rodinné pochody, nic dlouhého, ale jak jsem línej a nejsem zvyklej chodit, tak mě nateklo koleno jak balón a bolí jak sviňa, z okty mě tahá malej.... ;)

 

post-32269-0-84266600-1406387539_thumb.j

 

(to modré uprostřed není kotec pro Koktova psa, ale ten motor z traktoru)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se hlásím opět do služby. Všiml jsem si, že se synovec pokusil o převrat, ale nebojte se, akorát včas jsem tady a opět to vezmu do svých rukou :D   jakmile Koktu uvidím osobně a pokud stále bude mít v avataru nějakého Eastwooda, tak mu pomaluju sprejem auto svým podpisem, aby viděl, kdo je skutečnej Clint ;)

 

Jinak, jak mi Kokta doporučoval ty neorigoše brzdy, tak jsem sice ušetřil, ale Zimmermanny stojej za velký hovno. Po lehkém zahřátí pískaj jak náklaďák :(  To se u originálních z autorizáku nestane, ty jsou vyzkoušené. Takže teď navíc nevím, co je špatně, jestli kotouče, nebo desky. Zdá se, že asi desky, zkusím reklamaci u CC autodílů......

 

 

Jinak najel jsem asi jeden tisíc km, dlouhodobá 7,4/100km, zpátečka 220 km ze Šumavy s plně naloženým kufrem za 6,8/100km.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...