Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokta: Hele Hravec přislíbil účast na 6. Octavia srazu (tedy pokud se rychle uzdraví) ;)  Konečně se poznáte, když ti to na Moravě tehdy najednou nevyšlo ;) a vypijete spolu kofolu vzájemného (ne)přátelství :D :D

 

Pak ti s Hravcem dáme společně lekci českého jazyka grátis :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

honza mě odepsal toto "pawouk01 s TSIckem za 4,2"

 

 

tak bráchové velká gratulace ;) 3 místo je krásné

Dík. :kol-47:  Spotřeba byla 4,190 při průměrné rychlosti 55,08 km/h (minimální limit byl 54,62 km/h). Celkově 21. místo ze 44. klasifikovaných, v kategorii Benzín 3000 třetí místo (z pěti startujících vozů :kol-28:, ale nejmenší spotřeba, ono se to tam totiž různě přepočítává.)

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo přečetli a děkuji za podrobný manuál (měl jsem ho vytištěný), ale je velmi těžké to všechno dodržovat - ta 1.4 TSI se přece jenom chová poněkud jinak, než diesel. Bavili jsme se o tom s Viktorem, když mi říkal jak jel s jeho 2.0 TDI CR, tak některé věci jsou s mým nemožné. Nicméně si to asi zajedem příští rok znovu.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se pak projedem spolu v autě a uvidíš, že ti z toho TSIčka udělám naftu :D

 

Ono jde hodně věcí použít na obě motorizace; jen je třeba u toho přemýšlet a mít cit pro auto ;) Určitě vám Viktor líčil i noční školení, viď? :D

No to jo. :kol-28:  Mně nejde technika jízdy do kopce. To mi budeš muset někdy ukázat. Tam byly největší ztráty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, jsem rad ze jste prisli na to, ze jsou Skodovky srace, protoze jak jsem jiz asi 2x psal, je to Ambiente, zadna socka! To ze tam nema vyhrev sedacek a dalsi pytlikoviny neznamena, ze stredni panel bude takovej ausus, to je primo ostuda a uz i tohle je duvod to nekoupit. Srouby, polystyren, lakovani a kryt zamku nebude mit ani L@K. Cim dal vic je videt, ze Skodovka je uz ne druha, ale prvni od Konce v koncernu. Jak rikam, kdyz koncern, tak uz Seat.

Mimochodem 02 socka vypada v interieru lip. A v 02 jsou i lepsi sedacky. Co ma 02 socka za sedacky, to je v 03. Co ma pak 03 socka, ty ploche z Fabie?

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už o tom dříve psal, považuju to celé za zbytečnou akci. Nechci se o tom dál rozepisovat, díky. Ale rovněž gratuluji k medajli za šnečí jízdu ;)

Kluci zrovna sneci jizdu nejeli; viz prumerna rychlost. Jeli podle meho odhadu tak 5-10km/h nad limity. A o moc rychlejsi bys, Jirko, taky nebyl [emoji6]

Budes-li dodrzovat povolene rychlosti.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Verim, ze to o snecim tempu neni ale spis o plynulosti. Zase jed takhle dlouhodobe tak je clovek asi unavenej z toho soustredeni na vsechno po 100km jako by jel 1000 ne?

A technika jizdy do kopce? Na tom nic neni. Tzv. koktovo metoda rika, radit az v cervenem a rozpalit to tak aby auto na vrcholu kopce vzlitlo a cim dal poleti, tim vetsi uspora paliva. :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co retizek pri ecorun, chrochtal si blahem? Pri tech 1000ot./min.? :D:D:D

Kazdopadne smekam pred Pawoukem, je dobrej. Sam nevim jak to dela ze s vetsim motorem a vetsim autem jezdi dlouhodobe v podstate za to co ja s KinderCar. I kdyz jak vsichni vime Pawouk nezna resp. jeho auto prekroceni max. povolene rychlosti ani o 1km/h. To ja se zase obcas svezu. Tech X koni navic co ted mam, tak to cloveka laka :D Hold z Pawouka ted na caji budu muset vytahat nejaka moudra. Opiju ho Kofolou a on neco pusti.

Jinak ty Honzo zitra dorazis ? Bych chtel videt live tu tvoji new bezovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, to nevím, ale zítra se ho v garáži zeptám, jak se mu chrochtalo. :kol-28:  S tou rychlostí se mýlíš, jak jsem již mnohokrát uvedl, mám svůj zažitý styl jízdy, u kteréhož jezdím obce do 55 km/h, mimo 100 km/h a dálnice 140 km/h (vše tachometrové rychlosti). Nic jiného v tom není. Netvrdím, že je to takto vždy, někdy jedu i rychleji, někdy pomaleji (moje průměrné rychlosti u dlouhodobých spotřeb se vždy pohybují okolo hranice 71 - 73 km/h, takže to zas takové loudání není). Nu a auto, respektive motor, je už na toto naučený. :kol-28: Ano, kokta má pravdu - město prakticky nejezdím, tam to docela žere. Ale to není důvod, proč město ne, prostě to nepotřebuji. Jezdím MHD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a Pawouku auto si nenech predelat na ropaka, kdo by chtel chrochtajici vuz s vibrujicimi pedaly. U stryce Sup 2,0 TDI 4 mesice stary a u Tetky Yeti 2,0 TDI 4x4 3mesice stary kdyz seslapnes spojku a lehounce ji povolis tak te vybruje do nohy jak nejakej Robertek. VibraTechnics :-). Vcera mi manzelka rika pri navsteve hrbitova (mometalne sedi vzdy s malou vzadu) proc couvam bez nastartovani. Malem jsem se pochcal smichy. Nastartovano jsem samozrejme mel. No vecer po rodinne oslave jsem jel z pochopitelnych duvodu ja vzadu, manzelka ridila a opravdu pri normalni jizde vzadu ten motor neni slyset vubec. Vepredu to clovek jako ridic trochu vnima ale vzadu ticho a to je domena TSI. Tedy zadne chrochtani a tadne vibrace. Hold dehet je jen pro holky, kterym se to muze libit. :D

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kokta nepatrne meni nazor, platy v Praze uz nejsou to co to byvalo a jezdit porad za 10 litru se mu nechce. Zvazuje moznosti, neradit v cervenem-nepripada v uvahu protoze motor se musi tocit. Tak prichazi pomalu na kouzlo sluzebniho dehtu a jizdy do 7 litru v jeho pripade a brouzda na netu kolik by dostal za tu svou LaK. :D na protiucet za zanovni O3 s vuni nafty s DPF. :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...