Clint Vloženo 21. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Já jsem koukal, že na gumách na autě se mi začaly objevovat záhadné značky, jako takové rychlé dva černé pruhy zhruba uprostřed na běhounu po celém obvodu. Asi nějaká tajná šifra či co Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 ať přijede, konečně uvidíme pořádný auto a ne ty mbéčka co tam má za motor? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2014 1,4 TSI ....to co má Spajdr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 No jak se tu bavite o tichosti motoru, tak ja si za tim stojim ze 1.4 MPI v 02 Tour je hlucnejsi nez 1.9 TDI v 01. Venku me to netrapi, ale.v kabine, to sere... Volant vibruje, auto se oklepava... zvukovy projev neni spatny, pokud se clovek netrefi do urcitych otacek a pak je to jak padajici letadlo. Kdo chce tichy TDI, at si koupi Audi A8, soused to mel v dieslu a jedine co bylo venku slyset, tak praskajici kaminky pod koly. V interieru mel clovek pocit, ze stoji na misto ve 130.... S TDI nemam absolutne zadny problem v Octavii, hlucnejsi je akorat ve Fabii tam by to nejakej molitan sneslo. Clinte odnes houby do vykupny, jeste za to neco dostanes. A v servisu jsem se se taky ptal, jestli ten zvuk Hyundaie je normalni, je, ma to prime vstrikovani a variabilni cas. ventilu. O3 je na zvuk na volnobeh tragicka, cik cik cik cik... by mi jeblo. V interieru to taky neni za jizdy hitparada, zvuk se mi vyslovene hnusi. O2 ma naopak za jizdy krasnej pod zatezi hold hlucnejsi a uz ne tak peknej. To zas 03 pod zatezi tolik nebrbla. Myslim motor 1.4TSI. Ke 2.0TDI v 03 nemam spatny slovo, pekne odhlucneny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Poslední odstavec jsem nějak nepochopil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) nevím 1.4 neznám, ale 1.6 75 či 74kw verze je kultivovaná... každopádně souhlas, V6 TDI a víc jsou kultivovaný, ovšem to je jiná cenovka než oktavie... Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2014 U Rádiovky je problém pochopit, o čem vlastně píše, je to skok sem, skok tam, reklamace tady, reklamace tamhle.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Pořád melete o hlučnostech...kuwa auto má bejt přece slyšet, silnice cítit.... jestli chcete tichoučko, tak si lehněte doma na kanape a nejezděte Jinak já jezdím už 3/4 roku s fabkou II 1.6 TDi (nevím jestli je to PD, nebo CR je to MR 2013) a ta je hlučná jak prase, oproti mojí OII MR2006 nesrovnatelné. A nějak mi ten hluk studeného motoru nevadí, jak se ohřeje, tak je klid, nezdá se mi, že by to bylo extrémně hlučné... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Pawouku, ten provaz na obeseni si nenecham ujit a pomluvy na Clintovo brachovo Spanela take ne, i kdyz kdyz tam bude, tak to vlastne pomluva nebude. Konecne ze nebudu pomlouvanej ja ale nekdo jiny, a to si nenecham ujit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Stringo to bude uz ta fabka CR. Jinak ta 1,6 by mela byt 77 nebo 66 kw si myslim. Editováno: 21. Září 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 OK, tak klíčenku beru s sebou.Stringo, ta Fabia je CR. Jenže my nemáme nějaký sportovní vozy. Já nechci za běžné jízdy poslouchat řev motoru, to jsem si dosyta užil na Š120, nebo Felicii. Mně úplně stačí, když motor slyším při vytáčení, ale na normální provoz toto nepotřebuji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jinak sice ten kerosinovej olej mozna sice bude lepsi nez ten propagovanej olivovej ale pac to neni vyzkousene tak jsem ztratil zajem. Ono budou i pocukrovany gumovym pylem z brzdicich letadel a gumaky ja nerad. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 OK, tak klíčenku beru s sebou. Stringo, ta Fabia je CR. Jenže my nemáme nějaký sportovní vozy. Já nechci za běžné jízdy poslouchat řev motoru, to jsem si dosyta užil na Š120, nebo Felicii. Mně úplně stačí, když motor slyším při vytáčení, ale na normální provoz toto nepotřebuji. Já jen říkám, že to není tak strašné, jak tu někteří píšou. PD je PD, CR je CR, TSi je TSi a elektromobil je elektromobil... Já si na své PD nemůžu stěžovat... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jasne, vse ma sva pro a proti. Ja souhlasim s Clintem ze diesel se rozhodne hodi do vetsich aut. Ja si myslim ze ne jen do SUV ale uz i do Superba apod. Ovsem do tridy typu O, pokud clovek nenajede 30tis a vice je to o nicem. Muj nazor. Tim nechci ale tvrdit ze dehet je spatnej a neda se v tom jezdit. New Passata bych asi nez v dehtu nechtel. Ten jejich BiTDI v nem vypada zajimave. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) BITDI u mercedesu sprinterů, například 315 CDI, krásný náklady když to odejde a že to odchází(proto VW začal do svých crafterů dávat seriový 2.0 TDI... ale hold se sere vše, ale když se podělá BITDI, tak je to ještě horší do kapsy... nafta se nemusí ani hodit do superba viz situace u nás, nafta byla ve stejné výbavě dražší o 120 000-150 000kč a jenom ubohých 103 kw vs 191kw a komfortně uplně jiná auta to sou... passata klidně v 2.0 TFSI, bude to mít slušný vykon... Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jo to ale pak uz budes jezdit za 10. Z teto stranky to myslim. Navic oni ani ty TSI nejsou ethalonem spolehlivosti jak vime. A ta nova 2,0TSI nebude vyjimkou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Diesel do větších, resp. těžších aut ano. U nich je totiž většinou absence dostatečně výkonných benzínů. Ono i se Supem s dvoulitrem dieslem není problém jet za deset... Tak dorazí ten reklamační Džin, nebo ne? Editováno: 21. Září 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) petře jasně, ale mrkni kolik to BI-TDI stojí v pašíku... nevím trošku vybavíš, přidáš nějaký asistenty.... dát za auto 1,2 mega a řešit jestli žere 7 nebo 9,5? Jasně, když s tím namotám 60000 ročně, tak je asi logičtější výběr nafta, spíš myslím hraniční nájezd 30000km třeba v této cenovce... oni ani TDI nejsou spolehlivý, hold TSI nemá DPF a není to mastná nafta... Jinak je to dost už podobný, vstřiky má i TFSI... @klinte ono u dost aut chybí výběr benzínů, u tuarega třeba je jenom nějaký hybrid 3.0 TFSI, celkem naprd výběr.... Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Marku, najdi si už jiný téma... už jsi jak ten vlčí člověk, který furt mele o nějakým teréňáku, co utáhne půl baráku, a starý Octavii jako o výkvětu moderní techniky. Už se opakuješ jak zaseknutá deska 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) njn, spíš si to měl napsat malinko jinak .... každopádně je pravda, že plno témat se omýlá furt dokola-... nekonečný hádky nafta/N95, kombi/lift, značka oleje, barvy aut, záruka na auta, lonflige/normál interval apod..... Stejně bych mohl napsat do tématu Honzovi bývalé O2, že furt psal že auto funguje, furt si fotil stav km, že měl dobrou spotřebu... Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jasny, o cem by jsme se tady taky bavili ze jo, opakovani je matka moudrosti. Radeji Honzo napis jestli zitra dorazis, jsem se Te ptal x stran dozadu a bez odpovedi. Chtel bych videt tvyho new bezovaka. Musime zapit Pawoukuv vysledek a pak me muzes hodit domu, muj KinderCar dame do kufru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 K bezovaku totiz zavist, mel jsem tez a ted mam cernej a je na tom vsechno videt, kazde smitko, svetly vlas prach atd. Zlatej bezovej resp. svetlej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Petře, ty X stran dozadu... přečti si odpověď číslo 14054 a dozvíš se... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Honza už psal, že je do konce roku někde pryč, čili nedorazí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Ok, omlouvam se, asi uz jsem opravdu prefórovanej . Bud jsem to cetl a zapomnel nebo jsem to necetl a nebo uz jsem proste vygumovanej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky