Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No jak se tu bavite o tichosti motoru, tak ja si za tim stojim ze 1.4 MPI v 02 Tour je hlucnejsi nez 1.9 TDI v 01. Venku me to netrapi, ale.v kabine, to sere... Volant vibruje, auto se oklepava... zvukovy projev neni spatny, pokud se clovek netrefi do urcitych otacek a pak je to jak padajici letadlo.

Kdo chce tichy TDI, at si koupi Audi A8, soused to mel v dieslu a jedine co bylo venku slyset, tak praskajici kaminky pod koly. V interieru mel clovek pocit, ze stoji na misto ve 130....

S TDI nemam absolutne zadny problem v Octavii, hlucnejsi je akorat ve Fabii tam by to nejakej molitan sneslo.

Clinte odnes houby do vykupny, jeste za to neco dostanes.

A v servisu jsem se se taky ptal, jestli ten zvuk Hyundaie je normalni, je, ma to prime vstrikovani a variabilni cas. ventilu. O3 je na zvuk na volnobeh tragicka, cik cik cik cik... by mi jeblo. V interieru to taky neni za jizdy hitparada, zvuk se mi vyslovene hnusi. O2 ma naopak za jizdy krasnej pod zatezi hold hlucnejsi a uz ne tak peknej. To zas 03 pod zatezi tolik nebrbla. Myslim motor 1.4TSI. Ke 2.0TDI v 03 nemam spatny slovo, pekne odhlucneny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád melete o hlučnostech...kuwa auto má bejt přece slyšet, silnice cítit.... jestli chcete tichoučko, tak si lehněte doma na kanape a nejezděte  :kol-46:

 

Jinak já jezdím už 3/4 roku s fabkou II 1.6 TDi (nevím jestli je to PD, nebo CR je to MR 2013) a ta je hlučná jak prase, oproti mojí OII MR2006 nesrovnatelné. A nějak mi ten hluk studeného motoru nevadí, jak se ohřeje, tak je klid, nezdá se mi, že by to bylo extrémně hlučné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, tak klíčenku beru s sebou.

Stringo, ta Fabia je CR. Jenže my nemáme nějaký sportovní vozy. Já nechci za běžné jízdy poslouchat řev motoru, to jsem si dosyta užil na Š120, nebo Felicii. Mně úplně stačí, když motor slyším při vytáčení, ale na normální provoz toto nepotřebuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, tak klíčenku beru s sebou.

Stringo, ta Fabia je CR. Jenže my nemáme nějaký sportovní vozy. Já nechci za běžné jízdy poslouchat řev motoru, to jsem si dosyta užil na Š120, nebo Felicii. Mně úplně stačí, když motor slyším při vytáčení, ale na normální provoz toto nepotřebuji.

 

Já jen říkám, že to není tak strašné, jak tu někteří píšou. PD je PD, CR je CR, TSi je TSi a elektromobil je elektromobil...  Já si na své PD nemůžu stěžovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, vse ma sva pro a proti. Ja souhlasim s Clintem ze diesel se rozhodne hodi do vetsich aut. Ja si myslim ze ne jen do SUV ale uz i do Superba apod. Ovsem do tridy typu O, pokud clovek nenajede 30tis a vice je to o nicem. Muj nazor. Tim nechci ale tvrdit ze dehet je spatnej a neda se v tom jezdit. New Passata bych asi nez v dehtu nechtel. Ten jejich BiTDI v nem vypada zajimave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BITDI u mercedesu sprinterů, například 315 CDI, krásný náklady když to odejde a že to odchází(proto VW začal do svých crafterů dávat seriový 2.0 TDI... ale hold se sere vše, ale když se podělá BITDI, tak je to ještě horší do kapsy...

 

nafta se nemusí ani hodit do superba viz situace u nás, nafta byla ve stejné výbavě dražší o 120 000-150 000kč a jenom ubohých 103 kw vs 191kw a komfortně uplně jiná auta to sou...

 

passata klidně v 2.0 TFSI, bude to mít slušný vykon...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diesel do větších, resp. těžších aut ano. U nich je totiž většinou absence dostatečně výkonných benzínů.

 

Ono i se Supem s dvoulitrem dieslem není problém jet za deset...

 

 

 

Tak dorazí ten reklamační Džin, nebo ne? ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

petře jasně, ale mrkni kolik to BI-TDI stojí v pašíku... nevím trošku vybavíš, přidáš nějaký asistenty.... dát za auto 1,2 mega a řešit jestli žere 7 nebo 9,5? Jasně, když s tím namotám 60000 ročně, tak je asi logičtější výběr nafta, spíš myslím hraniční nájezd 30000km třeba v této cenovce...

oni ani TDI nejsou spolehlivý, hold TSI nemá DPF a není to mastná nafta... Jinak je to dost už podobný, vstřiky má i TFSI...

 

@klinte ono u dost aut chybí výběr benzínů, u tuarega třeba  je jenom nějaký hybrid 3.0 TFSI, celkem naprd výběr....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njn, spíš si to měl napsat malinko jinak .... každopádně je pravda, že plno témat se omýlá furt dokola-...  nekonečný hádky nafta/N95, kombi/lift, značka oleje, barvy aut, záruka na auta, lonflige/normál interval apod.....

Stejně bych mohl napsat do tématu Honzovi bývalé O2, že furt psal že auto funguje, furt si fotil stav km, že měl dobrou spotřebu...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, o cem by jsme se tady taky bavili ze jo, opakovani je matka moudrosti.

Radeji Honzo napis jestli zitra dorazis, jsem se Te ptal x stran dozadu a bez odpovedi. Chtel bych videt tvyho new bezovaka. Musime zapit Pawoukuv vysledek a pak me muzes hodit domu, muj KinderCar dame do kufru. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...