Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A to je co u tve 1.4 MPI 90kw?

Třeba u superba se me stává, ze často při cca 1300 otáčkách na 6 stupeň to ma odpudivé zvuky, tak musíš ručně podřadit nebo lehce přidat...

Upraveno od kokta7

Pawouku myslis u dehtu nebo TSI? Ja kdyz to podtocim napr. dle ukazatele na tech 1tis otacek nekdy i mene, tak auto duni jako krava. PP pak ukazuje podradit o jeden stupen nize a kdyz podradis tak hned ukazuje znovu podradit o jeste jeden stupen nize. Tedy nevim proc te auto nuti jed treba na 1000ot. kdyz pak kdyz klesnou o 50ot. te pak pri stejne rychlosti nuti podradit najednou o 2 stupne.

Protože setris emise :)

To ze s tím mas 2x víc prace, furt řadíš mackas spojku to už nevadí :D

Se někdy svez s 8 stupnovym automatem, to furt jenom řadí :D

Upraveno od kokta7

Protoze musis na ty nizke otacky uzpusobit i praci s plynem ;)

Jinak nedorazim - jsem az do prosince pryc.

Pawouku myslis u dehtu nebo TSI? Ja kdyz to podtocim napr. dle ukazatele na tech 1tis otacek nekdy i mene, tak auto duni jako krava. PP pak ukazuje podradit o jeden stupen nize a kdyz podradis tak hned ukazuje znovu podradit o jeste jeden stupen nize. Tedy nevim proc te auto nuti jed treba na 1000ot. kdyz pak kdyz klesnou o 50ot. te pak pri stejne rychlosti nuti podradit najednou o 2 stupne.

TSI - nevibruje, ale bručí, to ano. Jenže normálně s tím takto nejezdím, to je snad jasné.

Takže si jezdil na 1000otacek v "normální situaci"?

Upraveno od kokta7

Jj sice ten moula z SA psal ze zadnej stres ze ta auta jsou na to delana a ze pri nizsich otackach motor pracuje s vyssi zatezi coz je efektivnejsi a vede to k nizsi spotrebe emisi atd. kdyz se ovsem mrknu v tomto rezimu jizdy na tis. otackach na okamzitou spotrebu tak mi to tak neprijde zrovna. Kdyz podradim o stupen na stejne rychlosti reliefu terenu apod. tak jedu treba s 1300 ot. s nizsi okamzitou spotrebou.

Jeste dotaz. Tuhle Radis vypravel jak v zime sjizdi u zadnich brzd kotoucovych povrchovou rez. Se zatazenou ruckou na prvnim zubu atd. Ja tam ty desky maji Skodovky ? Rucni brzda zatahuje desticky ke kotouci mechanicky? Nebo ty kotouce maji jak to pry nekde byva minipaknicky uvnitr kotouce, ktery jsou jen na rucni brzdu. Nesmejte se tohle fakt nevim. Auta jsem do ted mel vzdy jen s bubny.

Upraveno od Petrrr

Dříve tam byla ta tvoje mini paknicka, snad se to nezměnilo

Upraveno od kokta7

Takže si jezdil na 1000otacek v "normální situaci"?

Po městech a obcích ano, na šestku se dá po rovině s motýlím plynem (nebo to nechat jet samo, protože si řj přidává, aby to nechcíplo) jet zhruba někde kolem  1,5 - 2,5 l rychlostí asi 53- 55 km/h (tachometrových). Ale jak říkám, toto je extrém použitelný v této soutěži, v běžném provozu toto z mnoha důvodů fakt neprovozuji a ani nehodlám provozovat.

Dříve tam byla ta tvoje mini paknicka, snad se to nezměnilo

Nic takového dnes škodovky nemají, tudíž ani Rapid ne.

No jasny, protoze pak by Radiusovi bylo nejske zatahovani rucky pri jizde k prdu. kdyz by se mu sjizdela paknicka nekde a ne kotouc z venku. To jen v tehle souvislosti me to napadlo.

ten system s vnitrnima paknama a bubnem u kotoucove brzdy na zadnim kole pouzivali spise vozy z Francie. Koncern pouziva system, kde je rucni brzda resena mechanismem v brzdovem trmenu

Petreee si to zkus po desti/v zime/po myti auta.... uslysis zvuk, ktery jsi jeste neslysel.

Teď si nejsem úplně jist, ale O1 brzdila vzadu kotoučema a stálo to za velký HOVN.

O2 tam má v třmenu takový malý bubínek jak píše johny, teda alespoň sem si myslel že to tak je... klidně je možné, že moje dogma jsou špatné.

Upraveno od kokta7

OI a OII ma stejny system zadnich brzd, tot muj nazor

Teď si nejsem úplně jist, ale O1 brzdila vzadu kotoučema a stálo to za velký HOVN.

O2 tam má v třmenu takový malý bubínek jak píše johny, teda alespoň sem si myslel že to tak je... klidně je možné, že moje dogma jsou špatné.

Čumím do etky, a nic takového tam není. Tudíž žádnej bubínek.

post-32075-0-59126100-1411296246_thumb.j

pawouku, těžko říct... můžeme se poptat šuriho nebo libera, který by to snad mohli vědět...

Nejakej mechanismus tam ma...Protoze staci trochu cvaknout ruční pákou a auto stoji...Staci tak 1/4 rucky a auto stoji, v O1 se zadními kotouči, to nedela temer nic...

Upraveno od kokta7

to neni vubec pravda, mam OI a kdyz je to dobre serizeny a v dobry kondici, chodi to auto dverma na rucni brzde jako vino a na velkych kolech...

Jo a Pawouku auto si nenech predelat na ropaka, kdo by chtel chrochtajici vuz s vibrujicimi pedaly. U stryce Sup 2,0 TDI 4 mesice stary a u Tetky Yeti 2,0 TDI 4x4 3mesice stary kdyz seslapnes spojku a lehounce ji povolis tak te vybruje do nohy jak nejakej Robertek. VibraTechnics :-). Vcera mi manzelka rika pri navsteve hrbitova (mometalne sedi vzdy s malou vzadu) proc couvam bez nastartovani. Malem jsem se pochcal smichy. Nastartovano jsem samozrejme mel. No vecer po rodinne oslave jsem jel z pochopitelnych duvodu ja vzadu, manzelka ridila a opravdu pri normalni jizde vzadu ten motor neni slyset vubec. Vepredu to clovek jako ridic trochu vnima ale vzadu ticho a to je domena TSI. Tedy zadne chrochtani a tadne vibrace. Hold dehet je jen pro holky, kterym se to muze libit. :D

Tak to jsi mně hrozně pobavil:-) Jo, já nesednu do auta bez špuntů do uší a vzadu nevezu nikoho kdo nemá připojištění, kdyby náhodou ohluchl.

Toto je názor buď tupců nebo dinosaurů, můžeš si sám vybrat co jsi.

Vsadím se o tu tvoji plečku, že když tě posadím dozadu do nafty a benzínu,že nepoznáš v čem sedíš.

A to je co u tve 1.4 MPI 90kw?

Třeba u superba se me stává, ze často při cca 1300 otáčkách na 6 stupeň to ma odpudivé zvuky, tak musíš ručně podřadit nebo lehce přidat...

Pravda, ty sis nechal vymontovat turbo? To se pak soutezi. Neni to ale nepovedena uprava? Ale mit tech 90kw u 1,4 atmo tak to je fajn. :D

A hele, asi jsem se nekoho dotkl. Nemusis se hned urazet. Popr. urazet moje zihadlo. Samozrejme musis zde brat nektere komentare s nadsazkou, nevim proc se tak certis. Jel, jsem, ridil jsem a i sedel jsem vzadu u tech aut co popisuji vyse. Ano mas pravdu, tyto motory s CR jsou jiz opravdu nekde jinde a zdaleka to neni to co to byvalo. Ale porad jsou to hlucnejsi motory nez TSI a o vibracich ani nemluvim a to se muzes rozcilovat jak chces, to mi nevymluvis a moje "plecka" jak rikas je tizsi nez tvuj RolsRols 2xdrazsi. Prijed na sraz at te nekdo sveze s TSI abys poznal co je ticho. :D

TSi je opravdu tiché. Občas mě na křižovatce poleje pot, že mi to zdechlo.

Jinak tu ručku s paknama jsem měl v Omeze. Tam byl kotouč a v něm klasika pakny. V T613 byl na kotouči pod brzdičem ještě jeden pidibrzdič na ručku.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.