Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ten test je ZDE. OII 1.2 TSI a OIII 1.2 TSI - zpřevodování bude podobné, stačí si najít hodnoty otáček při vytáčení jednotlivých rychlostí, anebo při ustálené rychlosti na dálnici - hodnoty jsou obdobné.

Ale ja neporovnaval zprevodovani, ale prevodovku. Stara brzdi, nova ne. Jsou i jine vahy aut apod... ja s 03 jezdim o 0.5 litru usporneji a jedu porad stejne. Uz jen z tohoto je jasne, ze je neco jinak. Jen upravou motoru by toho nedocilili.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ja neporovnaval zprevodovani, ale prevodovku. Stara brzdi, nova ne. Jsou i jine vahy aut apod... ja s 03 jezdim o 0.5 litru usporneji a jedu porad stejne. Uz jen z tohoto je jasne, ze je neco jinak. Jen upravou motoru by toho nedocilili.

pokud stara brzdi, vymen si olej a nech si zkontrolovat stav lozisek a ozubeni. Na to Tve "brzdeni" muze mit vliv spousta jinych faktoru, jako stav brzd, lozisek v kolech, obute pneu, aerodynamika a spousta jineho...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk poradil tip, narvat nizsi stupen a nizsi a nizsi, postupne jsem dosel az k 2ce (me snahy jsem predtim ukoncil vzdy u 4ky, vic jak o 2 jsem v zivote nepodrazoval), ktera se uz nerozjizdi v 03. Zkousim kopce u Zdib - vzdy na 6tku. A pak to esicko z Proseka na Vysocany tusim, tam to kulim dolu na dvojku ;) a v 60 to toci asi 3300 a leze to pidi pidi nahoru. Na vyssi rychlosti se to rozjizdi jak svina a musis furt brzdit. 02 na to trpi min. Je to znat i u F2 a 02 1.6 TDI kdy oktavka jezdi paradoxne uspornejs, nj ale za cenu toho, ze das nohu z plynu a ona jede dal Fabca zacne brzdit. 03 taky nema snahu zpomalit po sundani nohy z plynu, 02 malicko jo. Nejaky rozdily tam jsou, kde jinde nez v prevodovce? Kdyt stejnej motor ve Fabce a Octavii se chova jinak. Ridici jednotka ze by udrzovala lehce plyn a postupne ubirala, aby to neskubalo? Takhle to ma Rapid HTP :), Felda to nema, sundas nohu a skup skup skup a stojis :D. Jo ve Felde z Proseka i klido na bura a rozjizdela se pomalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem ji kupoval, teprve to začínalo..

Jo to Skoda zacinala zpoplatnovat ostatni barvy a bilou zlevnovat.

Je to stejné jako s černou, dneska už o ní nikdo neštěkne....tedy jenom Rádius ;)

Tak barvu jsem si nevybiral. Kazdopadne by jste meli vedet ze cim tmavsi barva tim vice pigmentu a tim vice chrani a je odolnejsi.

Uz jsi nekdy videl spalenyho Natabu ze slunicka? Na zahradnim domku taky obecne vydrzi dele tmavsi barva, nez svetlejsi. Je to i o tom, ze lepe pohlcuje UV zareni.

Kazdopadne kdybych si mohl vybrat, byla by to Blue Storm - to je muj sen, pak bych koukal po Stone ale na 03 vypada hnusne. A pak po nejaky sedy (drive se snad jmenovala metal? Nebo tak nejak). Kazdopadne metaliza. Nicmerne cernou jsem nezatratil, zjistil jsem ze ma i vyhody :D, ale zenacum nebudu delat sliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk poradil tip, narvat nizsi stupen a nizsi a nizsi, postupne jsem dosel az k 2ce (me snahy jsem predtim ukoncil vzdy u 4ky, vic jak o 2 jsem v zivote nepodrazoval), ktera se uz nerozjizdi v 03. Zkousim kopce u Zdib - vzdy na 6tku. A pak to esicko z Proseka na Vysocany tusim, tam to kulim dolu na dvojku ;) a v 60 to toci asi 3300 a leze to pidi pidi nahoru. Na vyssi rychlosti se to rozjizdi jak svina a musis furt brzdit. 02 na to trpi min. Je to znat i u F2 a 02 1.6 TDI kdy oktavka jezdi paradoxne uspornejs, nj ale za cenu toho, ze das nohu z plynu a ona jede dal Fabca zacne brzdit. 03 taky nema snahu zpomalit po sundani nohy z plynu, 02 malicko jo. Nejaky rozdily tam jsou, kde jinde nez v prevodovce? Kdyt stejnej motor ve Fabce a Octavii se chova jinak. Ridici jednotka ze by udrzovala lehce plyn a postupne ubirala, aby to neskubalo? Takhle to ma Rapid HTP :), Felda to nema, sundas nohu a skup skup skup a stojis :D. Jo ve Felde z Proseka i klido na bura a rozjizdela se pomalu.

jenze tak to proste je, dnesni auta prakticky motorem nebrzdi. V prevodovce bych tenhle problem rozhodne nehledal. Rozhodne v samotne prevodovce to nebude. Respektive nevim o tom, ze by byl nejaky zasadni posun v konstrukci prevodovky mezi OII a OIII, aby jedna brzdila a druha ne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To (ne)brždění motorem je způsobeno převodovkou, třeba rapid nebrzdí skoro vůbec. JE TO DANÉ TRENDEM DLOUHÝCH PŘEVODŮ kvůli emisím proto třeba to na 2ku roztáhneš i na 80km/h ohne problém. Popř. na 6ku můžeš jed 60- nekonečno atd. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jednickova ochcavka brzdila pekne, tam jsem kotouce menil jen proto, ze se zkroutily :) a na starem pekacku se brzdy menily asi pri 200tis (17 let), protoze urezly a upadly :D, tam stacilo dat nohu z plynu a uz to stalo.

Takze cim to je???? Ciiim?

Vim ze to je dnesni trend ale cim to je!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://praha.idnes.cz/nehoda-policejniho-vozu-a-tramvaje-na-zizkove-fob-/praha-zpravy.aspx?c=A141017_123629_praha-zpravy_bur

slušný...

 

no já jenom vím, že moje TSI nemá dvohmotu jako TDI(teda snad se domnívám dobře) a prostě jedeš na dvojku cca 35km/h kolem 2200 otáček, přestanu přidávát a cukne auto.. u TDI to nic nedělalo, to má dvouhmotu....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč dochází k opotřebení dvouhmotového setrvačníku?
Na předčasném opotřebení dvouhmotového setrvačníku má největší vliv vysoká teplota (samotné zacházení se spojkou). Setrvačník se tak v důsledku vysokých teplot postupně vyhřeje a může dojít dokonce k jeho popraskání, což není výrobní vada. Za výrobní vadu může být považován únik maziva z dvouhmotového setrvačníku, v důsledku čehož dojde k poškození vnitřní pružiny setrvačníku. To má za následek zvýšenou vůli a velkou hlučnost. Poté je nutné vozidlo rychle odstavit a následně opravit. Ke stejnému poškození může dojít i v případě časté jízdy s podtočeným motorem!

K opotřebení dvouhmotého setrvačníku vede také Chiptuning, který je u těchto vozidel stále velmi oblíben. Za přijatelné peníze si tak majitel může zvýšit výkon svého dieselu o zhruba 30%, přičemž si rovnou zadělává na problémy. Motor totiž není stavěn na zvýšené teploty v důsledku zvýšeného točivého momentu či výkonu motoru. Dochází tak k překročení bezpečnostní rezervy dvouhmotového setrvačníku a během normálního jízdního provozu se pružiny tlačí zcela k sobě (permanentní přetěžování setrvačníku vyšším toč. momentem), což vede ke zhoršení tlumení hluku nebo dokonce ke škubání vozu. Jelikož se to děje s poloviční zapalovací frekvencí, dochází velmi rychle k vysokým hodnotám změny zátěže, kterými jsou poškozovány nejen dvouhmotový setrvačník, ale i převodovka, hnací hřídele a diferenciál. „Přetěžování dvouhmotového setrvačníku v důsledku zvýšeného točivého momentu vede až k samotné destrukci setrvačníku. Nutné je ještě upozornit, že chiptuningem vůz ztrácí záruku výrobce.“ Dodává Petr Šikl z TipCars.com 
U oslovených autorizovaných servisů Škody se částka účtovaná za opravu celkem liší. V konečném důsledku se celková oprava u několika oslovených servisů prodraží na těžko přijatelných 40-45.000 Kč.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho: Tak mám pro tebe extra venkovní samolepku, prej drží a je omyvatelná, ale ne wapkou :D

 

Akorát jsem předělával tu značku zákaz zastavení :D  Musel jsem vyměnit dodatkovou tabulku s úsekem a zejtra ráno v devět to tam mrsknu na zadní řadu a kdo tam bude stát, tak na něj zavolám poliše s odtahovkou :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strýc má horkovodní vysokotlakou dieslovou wapku a tuhle takhle chtěl bratrancovi (jeho synovi) pomoci s mytím tou wapkou na novém rapidu - pawoukovo oblíbená červená Corrida. Páč měl nad zadním blatníkem narušenej lak, páč mu to někdo škrábnul a strýc neubral tlak a vzal to pěkně z blízka, tak se po smytí pěny neztihl divit a jaké bylo jeho překvapení, když to přeženu, měl půl blatníku bez laku, ten lak z toho odlítnul od místa původního narušení jak papír. A známému co to půjčil na Opela Astru tak ten si umyl lak z prahů úplně. :kol-98:  No vše zlé k něčemu dobré a bratranec jde na nový lak za 22tis., jinak by ten původní škrábanec neřešil i když ho sral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně si musí připravit na sraz reklamační řeč náš černej kamikadze Radiuši Jasupako ;)  , vysvětlí nám kynetickou energii v závislosti na čelní náraz pod plným plynem. :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo neboj, nechám tam na značce kontakt na Pawouka, on to poldům legislativně vysvětlí.

 

(s majitelem restaurace jsem hovořil a proti značce na parkovišti nic nenamítá, pokud nezavřeme celej parking) Nezapomeň, že mu přinášíme kšefty ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...