Pawouk Vloženo 4. Červenec 2014 Vloženo 4. Červenec 2014 Aha, tak to pardon. Výkon jsem tedy opravil. Citovat
Fezoj07 Vloženo 4. Červenec 2014 Vloženo 4. Červenec 2014 Pawouk.Dakujem za precistenie.Neslo pridat prispevok a potom mi to hodilo viac krat.Prepac.Najazd predpokladam od 2000 do 3000 mesacne.Na sk nieje možné si vyskúšať tieto dva motory v automate.SPOTREBU 1.4 TSI som tu moc nenasiel tak preto sa informujem.dik Jozef Citovat
Pawouk Vloženo 4. Červenec 2014 Vloženo 4. Červenec 2014 Dotaz je v pořádku, já dal jen návod - ono ne každý totiž hledá, než se na něco zeptá. Koukám, že to bude těžký výběr, když se s tím nedá svézt. Ale na spotřebu bude určitě při tom nájezdu výhodnější TDI. Otázka je, jestli ti bude vyhovovat "jen" 66 kW. 1.4 TSI je v Rapidu jen ve spojení s DSG. Citovat
e1. Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 Pri tom nájazde určite TDI a keby výkon nestačil, dá sa bez problémov upraviť na 95-99 kW, dokonca videl som graf jedného Golfu VI, kde mal 110 kW, ale tam už bude tak vysoký točák, že to asi nezvládne jeho automatická prevodovka. Na druhej strane má zase 1.4 TSI lepšiu kultúrou chodu a vyšší výkon. Nevýhodou sú vyššie náklady na PHM. Tie sa dajú zase znížiť montážou LPG. Treba si spočítať, že na koľko rokov to bude, a aký je plánovaný ročný nájazd a náklady na prevádzku. Citovat
Fezoj07 Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 Vie nekto preco automobilky nemontuju plyn s automatom priamo z vyrobi? Kolko ma 1.4 realnu spotrebu? Citovat
e1. Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 Ten kto chce jazdiť na plyn, chce ušetriť, tj. je málo pravdepodobné že bude ochotný ešte priplácať aj za automat. Samozrejme sú výnimky, ale asi sme menšina. A hlavný problém nie je ten že nie sú automaty s LPG, ale že takmer vôbec nie sú ani továrenske LPG úpravy. Jediný výrobca kto si to tak ako uvedomuje, že ľudia o LPG majú záujem, je Dacia, len zase Dacia... veď viete. Citovat
Pawouk Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 A ta, která existovala pro OII 1.6 MPI LPG je fušerská...Ad reálná spotřeba - to se těžko řekne, popiš, kde a jak to auto budeš provozovat, aby se dalo něco odvodit. Stený motor, jen s manuálem, mám v OII, spotřebu vidíš v mém podpisu (klikni na ni a odstaneš se k podrobnějším údajům). Projdi si sekci "Váš Rapid" a napiš kolegům, co tam mají Rapid 1.4 TSI DSG. Citovat
Fezoj07 Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 e1. Opel teraz ponuka cng za cenu benzinu ale tiez len manual. Auto bude pouzivat prevazne manzelka 8 km bo školy a 25km bo prace.Vecsinou mimo mesto.A po rovine. Tyj 1.4 tu veala nieje zatial som nasiel jedu aj tu uz vymenil za romstra. Citovat
Pawouk Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 http://forum.skodahome.cz/topic/127903-hanysk%C5%AFv-rapido-14-tsi-%C5%A1ed%C3%A1-platin-metal%C3%ADza/?hl=%2B1.4+%2Btsi http://forum.skodahome.cz/topic/124482-rapid-14tsi-ambition/?hl=+1.4%20+tsi Citovat
Hanysek Kocich Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) e1. Opel teraz ponuka cng za cenu benzinu ale tiez len manual. Auto bude pouzivat prevazne manzelka 8 km bo školy a 25km bo prace.Vecsinou mimo mesto.A po rovine. Tyj 1.4 tu veala nieje zatial som nasiel jedu aj tu uz vymenil za romstra. Ahoj, já mám 1.4TSI, spotřebu držím bezproblémů kolem šesti litrů viz. odkaz v mém podpisu, budeš-li se chtít na něco zeptat tak neváhej... Editováno: 5. Červenec 2014, autor: Hanysek Kocich Citovat
e1. Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 e1. Opel teraz ponuka cng za cenu benzinu ale tiez len manual. Škoda že auto na CNG je u nás nepoužiteľné. V Bratislave sú iba dve verejné čerpacie stanice. Jedna je pri depe DPB a druhá je zatvorená. Ďalšia stanica na Slovensku je o 100 km ďalej v Nitre. Pre 98% motoristov alternatíva o ktorej nemá cenu ani uvažvať. Ak by ale Opel ponúkal za takúto cenu auto s továrenským LPG, tak verím že by si v našich končinách dokázali v predajoch výrazne polepšiť. Citovat
Fezoj07 Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 Hanysek Kocich.Prosim ta na akych pneu jazdis rozmerovo dik. E1. Keby bol Opel s plynom v automate tak uz ho beriem :-) Ale zas na servis je lepsia predca len škodovka. Vybrat si v tejto dobe auto je normalne vysoká škola :-) Citovat
Hanysek Kocich Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Ahoj, letní 215/45 R16 zimní 195/55 R15... Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
Fezoj07 Vloženo 16. Červenec 2014 Vloženo 16. Červenec 2014 Ma tu niekto 1.6 tdi 66 kw automat? Citovat
MiKy* Vloženo 19. Červenec 2014 Vloženo 19. Červenec 2014 Jak výše píšeš způsob používání vozu a pokud ho po sléze chceš předělat na plyn, tak 1,2 MPI. Pokud to má zůstat benzín, tak 1,2 TSI/63 kW. Pokud automat, počkej si na novou Fábii. Citovat
Fezoj07 Vloženo 20. Červenec 2014 Vloženo 20. Červenec 2014 Ked uz Fabiu tak combi a to bude az buduci rok a s cakackou niekedy v lete. Citovat
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2014 Vloženo 5. Říjen 2014 Srovnání Rapid SB 1.2 TSI 77 kW vs 1.6 TDI 77 kW.Rapid SB TSI vs TDI.pdf Citovat
tapert Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Dobry den, som novacik na tomto fore, studujem vsetko ohladne modelu Rapid, Rapid Spaceback, chcem sa informovat, ci by mi vedel niekto dat odpoved na moju otazku: momentalne mam Audi A3 sportback, 2.0TDi, 103kw, povedal som si, ze stacilo, naftu v mojom pripade nikdy viac a pokukujem po kupe Radpid Spaceback 1.4, DSG. Ma niekto na tomto fore skusenost, ze presiel z nejakeho naftoveho motora 1.9 alebo 2.0 a vedel by mi povedat aky je citelny rozdiel vo vykone? Nemal som moznost zatial vyskusat TSI motor ale co pocuvam ohlasy z okolia, tak kazdy mi tvrdi, ze uz ten motor 1.2 je dobre zihadlo a da sa na tom slusne jazdit aj vo vyssich rychlostiach. Ja by som vsak potreboval nazor niekoho, kto vlastni konkretne 1.4 TSI motor a mal predtym skusenost aj s TDI, dakujem. Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 No sice 2.0 TDI 103 kW nemám, ale párkrát jsem s tím jel. Takže obecně bude znát rozdíl při zatížení vozu a jízdě někde v kopcích, tam prostě ten objem a krouťák chybí. Rozdíl mezi 200 Nm a 320 Nm je potom znát. Ale nepředstavuj si to tak, že by to nejelo. Na dálnici není celkem problém s tím jezdit rychlostí někde kolem 160 - 180 km/h. Dál už nemůžeš počítat s nějakým extra zrychlením. To jsou mé pocity z rozdílu. Jen podotýkám, že ne s DSG. Ideální by bylo se s tím svézt. Jak to hodláš provozovat? Citovat
tapert Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Parada, dakujem za odpoved, velakrat si vsimam tvoje prispevky na fore a vsimol som si v popise, ze mas prave tento motor, tak som rad, ze si sa ozval. No, auto vacsinou pouzivam v meste, resp. 5dni v tyzdni urcite, cez vikend sa vzdy ide dalej za rodinou alebo niekde na vylet. Preto som pisal, ze TDi nikdy viac, nakolko vobec tento motor nevyuzijem (bohuzial predtym som mal Feliciu 1.3 a skratka TDi som musel vyskusat, lebo vsak vsetci to maju... alebo mali? :-) ) a maximalne mi vadi v tychto mesiacoch, ked mi v praci parkuje 8h a potom pokial sa to rozhybe je to ako Avia. Jedna sa mi o toto: byvame v meste na strednom slovensku, kde od bydliska mam 1km dialnicu na vsetky smery, paci sa mi, ze na tomto 2.0TDi ked sa dostanem na dialnicu, tak ako sa povie "stupim na plyn" a uz ma niet... (samozrejme bavime sa o 130km/h - 150km/h) chcem preto vediet, ci aj tento motor 1.4 je taky zivy, ze ked "stupim" na ten plyn, tak sa to zoberie a nie je to ako stare MPi motory, ze mozem mat plyn aj na podlahe a ledva sa to rozhybe. Alebo napr. pri predbiehani, momentalne som nauceny, ze auto sa berie aj pri tej 130km/h rychlosti a nie je problem sa dostat hned na 160km/h. Dokaze toto aj tento motor? Citit, ze motor + to DSG vedia auto vysvyhnut do vacsej rychlosti za par. sek? Vobec mi nejde o to aby som na aute jazdil 180km/h a viac, ide mi o to, ci to auto je zive s prevodovkou DSG ci uz v meste alebo teda na dialnici (ale v meste predpokladam, ze bude, nakolko Felicia sa mi zdala zivsia na 1. prevod.stupni ako tato A3 ale je mi jasne, ze 1ku na benzine a nafte nemozem porovnavat) sa stym da slusne jazdit a berie sa ten motor do vykonu. Dakujem Citovat
Hanysek Kocich Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Ahoj, jestli chceš Rapida benzín s DSG tak 1.4TSI je pro tebe jasnou volbou :-) Já ji mám a jsem spokojený :-) Taky jsem přešel s Dieselu, ale slabšího 1.9JTD 77kw 200Nm... Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 S DSG nevím - nemám zkušenost. S manuálem je ta 1.4 trošku línější na jedničku, počítej také s tím, že ve městě jí trvá trochu déle, než se zahřeje na provozní teplotu (i když topí rychleji, než 1.2 TSI). Za mrazů je olej na provozní teplotě klidně až za víc než 20 km, takže jestli máš dálnici 1 km od domu (já také), tak to chce ze začátku rozvážný rozjezd. A k dálnici - každý si asi pod pojmem "šlápnu na to a mizím" může představovat něco jiného. Záleží taky na jaký rychlostní stupeň to bude. Já obecně na dálnici jezdím na šestku a pokud to není vyloženě nutné, nepodřazuji, ani když se rozjíždím z nižších rychlostí. Ale to pak samozřejmě není zpočátku žádný zázrak. Tohle chce prostě vyzkoušet na živo. S DSG to asi bude trošku jinak - když na to šlápneš, převodovka si podřadí a nemusíš se o to starat. Já ti tady můžu něco napsat, ale jinému se to může jevit úplně jinak. Citovat
Fezoj07 Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Pridavam sa k Pawokovi.Treba to vyskusat.Ja mam sice 1.6 dsg ale som spokojny.V recenziach pisali ze je to slabe.Tak som si to vyskusal kym som ho kupil. Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 No vidíš, to je zrovna ten případ - mně se třeba 1.6 TDI 77 kW v OIII zdá "zdechlá" ve srovnání s mojí 1.4 TSI. Citovat
Fezoj07 Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Je to mozne.Urcite bude 1.4 Zivsia ako 1.6 96 kw vz 77 a v automate to ma len 66 :-) No napr oproti mojej 1.9 138 koni sa mi nezda ten rozdiel tak velky.:-) No v kopci by som to asi citil plno nalozeny. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.