Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak a jede to, Windows phone a octavie není špatná volba, vyčítání hodnot na displej Lumie 820  :-)

Snad mně nic nevleze do toho 26.11.
ten volnoběh na LPG je fakt tak nízký
Editováno: , autor: treo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3.6FSI neni spatnej motor, ale zvuk me teda neuchvatil a na to jak tomu naklada, tak to teda moc nejede - cekal jsem vetsi mazec, protoze muj sef to ma a krom toho ze jezdi za 12l vyletni tempo (bezne tedy za 16l), tak mi tvrdil ze tim rve dlazbu ze zeme (pravda je, ze v praci byla vecne vyrvana), zacinam po tomhle videu lehce pochybovat

 

staci si zahrat letity hry (treba Test Drive 5) a takovejhle zvuk ma kazdy druhy auto, proto mne to mozna nerajcuje... v mladi jsem se nazavodil dost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale houby, to na mě taky zkoušeli. škodovka ti nemůže říkat kde si koupíš olej.... mam jasny puvod kastrolu nazdar... taky to na mě zkoušel minulej rok maj to tam i vyvěseny... pak byl ticho.

 

covece ty mas pristup... a kdyz jdes do hospody, tak si taky beres vlastni piti :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@pawouku? tak si poslechni to naše užásné TSI, nevím co se ti nelíbí na atmosféře. aspon to nežere olej a funguje. nepraskaj řetězy apod. je vidět že neuznáváš nejlepší motory a to atmosfery. objem ničím nenahradíš ani tsičkem

Kokto, nepřeháněj, nic takového jsem nikdy a nikde netvrdil. Já se vyjádřil jen ke zvuku, který jsi ty vydával za něco "víc". A ono nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem to nečetl, ale o 5000 Kč nikdo v servisu nic neříkal....To bych se na to akorát vys....l :D

 

 

Ozi, co obnáší instalace origoš HF BT sady?  Mě trvdili, že to dodělat nejde.... :(

Pod sedadlo spolujezdce se montuje HFBT krabička, natahání káblů + napojení na CAN za rádiem + zapojení mikrofonu ve stropní lampičce. PRáce zhruba tak na 2-3 hodinky klidnýho tempa.  A fakt se tahle investice vyplatí; byla to jedna z prvních věcí, které jsem na Octě nechával dělat. Mně to montoval tehdy j0ska  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok. tak až bude víkend a pojedu někde sám, tak porovnáme krásnej zvuk z TSI(hroznej)....

ja nevím co chceš po atmosféře ve slepici (za 2 roky už nebude).... aby tam pískalo turbo nebo co?

Ježíš, já to přece neporovnávám s TSI. To tam vidíš kde? To si totiž namlouváš sám sobě. A sorry, pořádnej zvuk má třeba nějaké Ferrari, nebo Lambo. V limuzíně typu Superb nechci žádné hučení motoru slyšet. Jinak se ten zvuk ani nedá nazvat.  :doh

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele Kokto, hanis tu HTP (ktery jsem nikdy nevlastnil a nevlastnim), hanis TSI a kazes atmosferu (nejen) v SuperBu... tak ted nevim co chces, HTP je atmosfera, nebo jsi ji uz videl s Turbem? At je hatapka jaka chce (ja tomu rikam kolovratek), tak proste do Fabie a do mesta to je supr motor za tu cenu.

 

Kdyz bych jo mel rict jakej zvuk je mi prijemnejsi, tak je to rozhodne TSI v Octavii, me se proste rachtici turbo ve vejfuku a v kabine libi - je to neco noveho a neoposlouchaneho. Ac ma ten SuperB taky peknej zvuk, tak je proste ohranej a jak jsem psal, kazda zavodni hra ma uplne stejnej zvuk. Mimochodem HTP v F2 FL ma taky zajimavej zvuk - zatim neohranej.

 

Ale, pockej si, diesel je proste diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neberu klady a zapory motoru, beru jen zvuk a PD ma specificky a me se libi

 

nicmene jsem v PD, ani s PD, nejel, takze nevim jestli by mi to duneni nezaclo vadit (jak to vsichni hanej v recenzich), ale TDI, TDI CR, HDI - zvuk i v kabine perfekt, PD na ulici, taky perfekt... a i v ty Fabii je to slusny, ale F2 FL mi prijde paradoxne min odhlucneny v porovnani s F1.

 

MPI v Octavii v kabine ma taky "nadupanej" zvuk (na volnobeh), venku je to ale katastrofa :D a abych nezapomnel na hatapku, tak ta venku ma jeste horsi zvuk nez katastrofu - lehce mi to i trha usi, v kabine se to tezce pod parou blizi traktoru :). TSI ve Fabii mne taky neoslovilo, po nastartovani za studena se ozyva divny pazvuk a po zahrati nic zajimaveho, turbo rozhodne nerachta :(. O1 TDI, ten krasny selest od Turba nicim nenahradis!

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě PD zvuk vůbec nevadí, je to o zvyku, to že to na volvoběh a při rozjezdu trošku víc třese než CRDi to je pravda, ale není to nic proti starším klasickým dieselům. Jinak Kokta se musí brát s rezervou, napřed se mu nelíbilo PD, potom bílej kombajn, ˇpak úplně odepsal diesely a teď už se mu nelíbí ani to TSi, které po koupi tolik opěvoval a vrátil se k tátově FSI 3,6 na kterou nemá :kol-98:

 

Myslím si, že všechna auta jsou s porovnáním s auty před 20ti lety úplně jinde a každému vyhovuje něco jiného. Já osobně nemám problém s žádným motorem, jezdím firemníma autama, jednou dostanu FII s MPI, potom OII CRDi teď jsem jel s OII TSi jel jsem i s FII TSi a je to jen o zvyku, po 14ti dnech mi nepřijde nic divnýho a prostě jedu a každý z těch motorů má něco svého, takže hatit tady MPi protože má 3 válce, to je fakt ubohost, protože na ježdění  do práce po městě nebo pár km to je ideální autíčko které nežere skoro nic, na dovolenou by to byl ale pro většinu lidí horor... Ale je to dobrý motor, stejně jako TDiPD jako CRDi i jako TSi :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Absence turba u atmosféry 3,6 je sice gut, ale to auto tě sežere i s chlupama na prdeli :)  Taková pojistka také nebude asi nic laciného....Je celkem pochopitelné, proč jich tolik nejezdí a je to jen okrajová záležitost. Jenže Marek je za vodou, tak mu "nějaký" ten litřík navíc nevadí ;)

Už ho vidím, jak sedí v supu 3,6....tmavé brejle, stažené okénko, ruka z okna a v hubě doutníček

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...