Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Že jsem tak skromný a že odbočím, jsem tady zahlédl, v rámci diskuse o váhové zkoušce oleje, že se mění při výměně oleje i vypoušťák (šroub) ? Pokud ano, tak ten je součástí filtru nebo se musí koupit zvlášť? Ptám se proto, protože chci o víkendu "nenápadně" bez vědomí autorizáku vyměnit po 15tis olej (dám LL + origo filtr aby to nebylo poznat) tak abych měl vše ok. Do autorizáku pojedu až to bude hlásit tedy 2roky /30tis.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co za něj chtějí? Resp. co se stane když ho nevyměním? nevím jestli ho takhle narychlo seženu. Slyším to totiž v tom mém bídném životě poprvé. Octávenka původní měla jeden po celou dobu co jsem jí měl. Hold jsem nejezdil do autorizáku, tak jsem se s tím nesetkal.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ti povím přesně. Vyjde cca na 50 korun, má v sobě zalisované těsnění. Technologie dává servisům povinnost ho měnit při každé výměně. Když ho nevyměníš, stane se hovno. Spousta lidí ho nový nedává. Použij původní, je to OK ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pod sedadlo spolujezdce se montuje HFBT krabička, natahání káblů + napojení na CAN za rádiem + zapojení mikrofonu ve stropní lampičce. PRáce zhruba tak na 2-3 hodinky klidnýho tempa.  A fakt se tahle investice vyplatí; byla to jedna z prvních věcí, které jsem na Octě nechával dělat. Mně to montoval tehdy j0ska  :kol-47:

 

Nojo, ale ted si uvědomuju, že nemám MF volant :(  To se pak příjmá jak hovor?  Tlačítkem na stěračích?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Domácí kutilové dávají pod šroub na olej měděné těsnění, ale musí se popustit, aby bylo měkké. Těsnění se má vždy vyměnit, protože je zdeformované a nikdy si nesedne stejně, má se to dotahovat na moment, aby to bylo akorát, strhnutí závitu je drahé  :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, ale prý se těsnění nedává, že to už má jako integrovaný v sobě ten šroub, mi bylo řečeno před chvílí z autorizáku po telefonu. Octa taky neměla. A vzhledem k tomu že si olej měním sám dřív než bych měl a nepotřebuji aby autorizák poznal že jsem si ho už sám měnil, tak vše musí být "echt" s tím měděným to neklapne, ale dík, dobrá zkušenost. A já uvidím, 60kč mě nezabije když tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když už jste tu nakousnuli to BT, co je zapotřebí koupit za BT pro Columbuse aby s tím nebyl problém na telefonech s Androidy. Ono jsou některé starší typy, které pak nefungujou. Sice to asi dělat nebudu, páč to vyjde na hodně peněz, ale kdyby se někde objevil za slušné peníze, abych věděl, jaký typ je potřeba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna jsem mluvil s bráchou, má VW Polo 1,4 100 koní (poměrně zřídka vidět), žere mu to od nového auta celou dobu cca 0,5 litru oleje na 1000Km a v servisu mu řekli, že tyhle motory byly známé svojí extra žravostí oleje, skutečně až k normě VW.   Drsný co?  Tak to já mám ještě spořílka :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to mohu potvrdit, mám známou s VW Fox s tím samým motorem a ta tam dolejvá víc oleje jak benzínu i když už je to teda starší model.  Jo máš tím pádem v podstatě "Eko vůz". Za chvíli se krom spotřeby benzínu bude uvádět i spotřeba oleje a olej bude i ve stojanech na benzínkách :-) A olejový emise 1l/1000km Euro 5, 2l/1000km Euro 4 atd. :kol-28:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je pravda, že u předchozí Octávenky 1 1,9Tdi tak ta si až do svých 160tis nevzala ani hovno a až pak po 160tis začala a i tak to bylo tak 0,2l/15tis. LL nikdy neviděla. Vlastně jo, do první výměny. Počkej až se ty CR trochu zajedou s kvalitou české nafty co na to vstřiky apod. Moc bych se neveselil ani s dieslem a to nemluvím o filtru pevných částic. Strýcovi odešel u Tuarega 2,5Tdi po 20tis km.

Joooooo, pokrok nezastavíš  :kol-44:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vše je o nekvalitě paliva, po odkupu rafinerií Orlenem je to horší a horší. I LPG je šmejd a to ho kupujeme v kvalitě Shellu......Do rafinerií se nestrčí ani kačka a jede se na hraně norem, potom máme v České republice problémy, které na západě neznají. Tam ty motory běhají jinak, i Chorvati mají skvělé palivo proti nám

laboruji s OBD a výsledky publikuji na www.obd2.name

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak se snad podaří a na sraz někdo s touhle hračkou přijede, bych to rád viděl live. Pochopil jsem správně, že se píchne krabička do té OBD zásuvky u auta a přes ní se stahujou data do founa nebo Notbůka :-) . To probíhá bezdrátově, nebo drátově? A kolik ta sranda stojí? jde to na jakékoliv vozidlo s OBD zásuvkou? Jo a česky to na mě mluvit asi taky nebude.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taková je realita bohužel. Zákazníci žádají nové modely, aby mohli utratit své peníze. Konkurence nespí. To je jasné, že nový model nebude nikdo tři roky testovat, jestli je OK. Otestují to zákazníci a výrobce zareaguje a do další várky už dá vylepšenou věc. Nebo udělá svolávačku. A nebo mlčí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna jsem mluvil s bráchou, má VW Polo 1,4 100 koní (poměrně zřídka vidět), žere mu to od nového auta celou dobu cca 0,5 litru oleje na 1000Km a v servisu mu řekli, že tyhle motory byly známé svojí extra žravostí oleje, skutečně až k normě VW.   Drsný co?  Tak to já mám ještě spořílka :D

Jestli má AUB,tak to je typická závada/vlastnost tohoto motoru,prakticky neřešitelná (v sekci motorů FI je toho o tomto problému  docela dost). Já měl na FI novější variantu BBZ a ta si také cucla trochu oleje,cca 0,8 l na 10 tkm. Nicméně předchozí Felda nic. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte ta spotřeba oleje je asi normální me to žere mezi 0,2-0,3L/1000km. Vozim sebou litrovku oleje a každých tisíc km. zkontroluje a dolejeu. Jinak Hf v autě mám ovládán ho spodním tlačítkem na pacce sterace, komunikuje to s navi a na maxiku se mi zobrazuje seznam a jmeno volajícího pokud je v seznamu... pro me dobra vecicka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PD je prostě strašně hlučné. Naftáky jsem rozhodně nedeopsel, CR je určitě dobrý a krásně čipovatelný a koncern to konečně napadlo implementovat. (mercedes je používá přes 10 let?).

TSI je ok, jenom mě štve, po startu to ohřejvá ten katák a chvíli kolísají otáčky=cukáníčko

 

@Jirko ty povinný ručení a havarijky, hlavně se vychází z ceny vozu to povinné už není nic strašného, ale co si budeme namlouvat. U 1.8 tsi ta cena je níž ;)

Brýle nenosím, stažený okénko taky ne protože by mě ofoukla moje trvalá a nekouřím ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...