Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Že jsem tak skromný a že odbočím, jsem tady zahlédl, v rámci diskuse o váhové zkoušce oleje, že se mění při výměně oleje i vypoušťák (šroub) ? Pokud ano, tak ten je součástí filtru nebo se musí koupit zvlášť? Ptám se proto, protože chci o víkendu "nenápadně" bez vědomí autorizáku vyměnit po 15tis olej (dám LL + origo filtr aby to nebylo poznat) tak abych měl vše ok. Do autorizáku pojedu až to bude hlásit tedy 2roky /30tis. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Platí se extra, také mi ho dávají při výměně novej... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 (editace) Co za něj chtějí? Resp. co se stane když ho nevyměním? nevím jestli ho takhle narychlo seženu. Slyším to totiž v tom mém bídném životě poprvé. Octávenka původní měla jeden po celou dobu co jsem jí měl. Hold jsem nejezdil do autorizáku, tak jsem se s tím nesetkal. Editováno: 15. Listopad 2013, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 To ti povím přesně. Vyjde cca na 50 korun, má v sobě zalisované těsnění. Technologie dává servisům povinnost ho měnit při každé výměně. Když ho nevyměníš, stane se hovno. Spousta lidí ho nový nedává. Použij původní, je to OK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Pod sedadlo spolujezdce se montuje HFBT krabička, natahání káblů + napojení na CAN za rádiem + zapojení mikrofonu ve stropní lampičce. PRáce zhruba tak na 2-3 hodinky klidnýho tempa. A fakt se tahle investice vyplatí; byla to jedna z prvních věcí, které jsem na Octě nechával dělat. Mně to montoval tehdy j0ska Nojo, ale ted si uvědomuju, že nemám MF volant To se pak příjmá jak hovor? Tlačítkem na stěračích? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Domácí kutilové dávají pod šroub na olej měděné těsnění, ale musí se popustit, aby bylo měkké. Těsnění se má vždy vyměnit, protože je zdeformované a nikdy si nesedne stejně, má se to dotahovat na moment, aby to bylo akorát, strhnutí závitu je drahé :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 To ano, ale prý se těsnění nedává, že to už má jako integrovaný v sobě ten šroub, mi bylo řečeno před chvílí z autorizáku po telefonu. Octa taky neměla. A vzhledem k tomu že si olej měním sám dřív než bych měl a nepotřebuji aby autorizák poznal že jsem si ho už sám měnil, tak vše musí být "echt" s tím měděným to neklapne, ale dík, dobrá zkušenost. A já uvidím, 60kč mě nezabije když tak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 když už jste tu nakousnuli to BT, co je zapotřebí koupit za BT pro Columbuse aby s tím nebyl problém na telefonech s Androidy. Ono jsou některé starší typy, které pak nefungujou. Sice to asi dělat nebudu, páč to vyjde na hodně peněz, ale kdyby se někde objevil za slušné peníze, abych věděl, jaký typ je potřeba? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Zrovna jsem mluvil s bráchou, má VW Polo 1,4 100 koní (poměrně zřídka vidět), žere mu to od nového auta celou dobu cca 0,5 litru oleje na 1000Km a v servisu mu řekli, že tyhle motory byly známé svojí extra žravostí oleje, skutečně až k normě VW. Drsný co? Tak to já mám ještě spořílka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 A to mohu potvrdit, mám známou s VW Fox s tím samým motorem a ta tam dolejvá víc oleje jak benzínu i když už je to teda starší model. Jo máš tím pádem v podstatě "Eko vůz". Za chvíli se krom spotřeby benzínu bude uvádět i spotřeba oleje a olej bude i ve stojanech na benzínkách :-) A olejový emise 1l/1000km Euro 5, 2l/1000km Euro 4 atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Jinak ta spotřeba oleje ti vzrůstala postupně už od nového ? Nebo třeba do 30tis nic a pak najednou? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Ještě budete rádi přesedlávat na diesely, mě stačí dolít 0,5-1 litr za 15 tisíc km 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 (editace) No je pravda, že u předchozí Octávenky 1 1,9Tdi tak ta si až do svých 160tis nevzala ani hovno a až pak po 160tis začala a i tak to bylo tak 0,2l/15tis. LL nikdy neviděla. Vlastně jo, do první výměny. Počkej až se ty CR trochu zajedou s kvalitou české nafty co na to vstřiky apod. Moc bych se neveselil ani s dieslem a to nemluvím o filtru pevných částic. Strýcovi odešel u Tuarega 2,5Tdi po 20tis km. Joooooo, pokrok nezastavíš Editováno: 15. Listopad 2013, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 (editace) Vše je o nekvalitě paliva, po odkupu rafinerií Orlenem je to horší a horší. I LPG je šmejd a to ho kupujeme v kvalitě Shellu......Do rafinerií se nestrčí ani kačka a jede se na hraně norem, potom máme v České republice problémy, které na západě neznají. Tam ty motory běhají jinak, i Chorvati mají skvělé palivo proti nám laboruji s OBD a výsledky publikuji na www.obd2.name Editováno: 15. Listopad 2013, autor: treo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 (editace) No tak se snad podaří a na sraz někdo s touhle hračkou přijede, bych to rád viděl live. Pochopil jsem správně, že se píchne krabička do té OBD zásuvky u auta a přes ní se stahujou data do founa nebo Notbůka :-) . To probíhá bezdrátově, nebo drátově? A kolik ta sranda stojí? jde to na jakékoliv vozidlo s OBD zásuvkou? Jo a česky to na mě mluvit asi taky nebude. Editováno: 15. Listopad 2013, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 (editace) http://www.auto.cz/volkswagen-svolava-1-6-milionu-aut-kvuli-prevodovce-dsg-77831 A to se vyplatí, hlavně že je třeba chrlit na trh co půl roku nový model (viz. Škoda atd.) Samá neotestovaná rychlokvažka, ještě že jsou země kde si to nenechají líbit. Editováno: 15. Listopad 2013, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Taková je realita bohužel. Zákazníci žádají nové modely, aby mohli utratit své peníze. Konkurence nespí. To je jasné, že nový model nebude nikdo tři roky testovat, jestli je OK. Otestují to zákazníci a výrobce zareaguje a do další várky už dá vylepšenou věc. Nebo udělá svolávačku. A nebo mlčí.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Zrovna jsem mluvil s bráchou, má VW Polo 1,4 100 koní (poměrně zřídka vidět), žere mu to od nového auta celou dobu cca 0,5 litru oleje na 1000Km a v servisu mu řekli, že tyhle motory byly známé svojí extra žravostí oleje, skutečně až k normě VW. Drsný co? Tak to já mám ještě spořílka Jestli má AUB,tak to je typická závada/vlastnost tohoto motoru,prakticky neřešitelná (v sekci motorů FI je toho o tomto problému docela dost). Já měl na FI novější variantu BBZ a ta si také cucla trochu oleje,cca 0,8 l na 10 tkm. Nicméně předchozí Felda nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Clinte ta spotřeba oleje je asi normální me to žere mezi 0,2-0,3L/1000km. Vozim sebou litrovku oleje a každých tisíc km. zkontroluje a dolejeu. Jinak Hf v autě mám ovládán ho spodním tlačítkem na pacce sterace, komunikuje to s navi a na maxiku se mi zobrazuje seznam a jmeno volajícího pokud je v seznamu... pro me dobra vecicka... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Aha, mě se to auto rozežralo až poslední dobou, ze začátku sem dolejval tak o litránek méně.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Já kupoval eresko se 100tis a ted mám 140tis a nemění se to. Myslím, ze tak kolem 100tis je auto pěkné zajety a vše se nějak tak ustálí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 PD je prostě strašně hlučné. Naftáky jsem rozhodně nedeopsel, CR je určitě dobrý a krásně čipovatelný a koncern to konečně napadlo implementovat. (mercedes je používá přes 10 let?). TSI je ok, jenom mě štve, po startu to ohřejvá ten katák a chvíli kolísají otáčky=cukáníčko @Jirko ty povinný ručení a havarijky, hlavně se vychází z ceny vozu to povinné už není nic strašného, ale co si budeme namlouvat. U 1.8 tsi ta cena je níž Brýle nenosím, stažený okénko taky ne protože by mě ofoukla moje trvalá a nekouřím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 @stringo ohledně spotřeby oleje u dieselu, to fakt není tragické... oni už 1.6 75kw měli problémy s kroužky ale daleko oddálneně než TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 (editace) Já 1,6 MPI měl a nic nežrala, nemusel jsem dolejvat ani deci proto mě pak překvapil Superb, když se mi u 1,9 TDI rozsvítila kontrolka oleje... Editováno: 15. Listopad 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 a kolik si měl nalétáno a stáří? kamarádova mamka nebo teta (já se v jejich rodině absolutně ztrácím), tak to auto má asi 10 let a 160 000km a každých 1000km mohl dolejt 3 litry vyměnili se kroužky a je to o hodně lepší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky