Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Marku, ten Sup nebyl nic moc, ačkoliv jsem ho měl skoro novej, byl děsně rozvrzanej, materiály stály za hovno, spousta věcí se podělávala, spousta věcí z fabriky nedotaženejch. Když mi to ještě i přes aditiva v zimě zamrzlo, šel pryč a já si šel koupit oktávku. Protože moje oktávka je o generaci dál, než jedničkovej sup, lépe se v ní jezdí, je ovladatelnější, elektronika udělala zase kus práce. A motor je bezkonkurenčně lepší, to TDI ačkoliv výkonné mělo děsnej zvuk, v nízkých otáčkách dunělo a rezonovalo.

 

To byl on: (projel jsem s ním Rakouské Alpy)

 

post-32269-0-03250400-1384548128_thumb.j

 

No a tady moje oktávka bejvalka:

 

post-32269-0-63494200-1384548482_thumb.j

 

 

To jsem byl ještě zblblej zástěrkama, dnes už vím, že jsou k hovnu :)   Nicméně na tom supu to nebyla moje práce, když jsem je chtěl sundat (protože vypadaly strašně), byl už vydřenej lak....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten sup byl moooooc pěknej, tak to si narazil na nějaký špatný kus. to samé s tím zamrzáním, stačilo podle mě navštívit nějakého lepšího garážníka a spravil by to ;)

 

pokud pod přední zástěrky narveš nějaký matroš, tak se nic neodře a má to svůj význam. aspon tam nemáš návaly sněhu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Kokto LL. tam je z výroby tak jsem chtěl zůstat u stejného oleje na co byl motor zvyklej navíc cenovej rozdíl mezi 5w40 a 5w30 je minimální. A nemusím měnit každých 10tis, ale měním po 15tis...:-) To ze olej je ridci ma svoje výhody... ale samozrejmne i nevýhody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tam cpu hustší 5W40 a stejně mi to chroustá, tak ono je to jedno, musel bych tam dát asi nějakou kaši, co by sice netekla, ale pak nemazala :)

 

Jinak k motoru u supa: 1,9 TDI 96KW byla v té době nejlepší motorizace, byla spolehlivá a bez DPF. Žrala cca 6,6-6,7/100.

Akorát ten zvuk v nízkých otáčkách byl nepříjemnej, dunivej a rezonoval. Tím byla tahle motorizace specifická.

 

Pak strašně vrazala palubka na nerovnostech, jako cvakala v místě uchycení vpředu u okna. V servisu mi řekli, že je to výrobní vada všech supů, nevhodnej materiál držáků palubní desky. Musela by se celá palubka vyndat. Což mi v servisech řekli, že už ji nedovedou dát tak dobře nazpátek a že bude možná vrzat zas něco jiného :(

 

Pak mi v každé levé zatáčce louplo citelně v sedáku. V servisu mi řekli, že je špatná konstrukce sedačky a že se musí za hodně peněz vyměnit.

 

Pak mi vrzal středovej kastlík v palubce, špatnej materiál. Jakmile jsme projel levou zatáčku a opřel se nohou o středovej panel z boku, tak kastlík zapraskal. Musel sem ho vyndat a nahradit to celé 2-DIN rádiem.

 

To zamrznutí bylo v -30 stupních, tenkrát zamrzla většina dieslů. Odtahovka na mě neměla čas, čekání 5 hodin, tenkrát mi do telefonu řekli, že maj po silnicích všude samé zamrzlé diesly :)   (málo ropistů přizná zamrznutí, já jsem vyjímka)  A to byl naftovej filtr novej a aditiva v naftě. V servisu mi řekli, že někde u filtru se vytvořila sraženina a že se tam udělal podtlak. Pomohla teplá garáž a pročištění.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.auto.cz/volkswagen-svolava-1-6-milionu-aut-kvuli-prevodovce-dsg-77831

 

A to se vyplatí, hlavně že je třeba chrlit na trh co půl roku nový model (viz. Škoda atd.) Samá neotestovaná rychlokvažka, ještě že jsou země kde si to nenechají líbit.

 

nejedná se o neotestovanost, ale o vlastnost oleje. Vyskytl se problém v extrémních podmínkách a koncern se rozhodl pro preventivní výměnu u všech modelů i když by se jich to týkat nemuselo. A proti tvrzení "samá neotesaná rychlokvažka" se ohrazuju, protože kdo o tom nic neví, mele hovadiny  :kol-44:

 

Nojo, ale ted si uvědomuju, že nemám MF volant :(  To se pak příjmá jak hovor?  Tlačítkem na stěračích?

 

jo, přesně tak Jirko. Mám to tak taky ;)

 

No je pravda, že u předchozí Octávenky 1 1,9Tdi tak ta si až do svých 160tis nevzala ani hovno a až pak po 160tis začala a i tak to bylo tak 0,2l/15tis. LL nikdy neviděla. Vlastně jo, do první výměny. Počkej až se ty CR trochu zajedou s kvalitou české nafty co na to vstřiky apod. Moc bych se neveselil ani s dieslem a to nemluvím o filtru pevných částic. Strýcovi odešel u Tuarega 2,5Tdi po 20tis km.

Joooooo, pokrok nezastavíš  :kol-44:

 

Jak s tím autem jezdil; předpokládám, že zejména krátké trasy bez prohřátí motoru. Stačí si přečíst manuál k vozu, kde se o tomto píše. Je to v rámečku s vykřičníky a upozorněními. ;)

 

Taková je realita bohužel. Zákazníci žádají nové modely, aby mohli utratit své peníze. Konkurence nespí. To je jasné, že nový model nebude nikdo tři roky testovat, jestli je OK. Otestují to zákazníci a výrobce zareaguje a do další várky už dá vylepšenou věc. Nebo udělá svolávačku. A nebo mlčí....

 

Jirko, s těmi testy nemáš pravdu. Nové modely se testují minimálně rok dopředu a testují se i během celé životnosti modelu na trhu. Jen tak je totiž možné získat informace např. potřebné pro nejrůznější svolávací akce. Na zákaznících se opravdu nic netestuje, ti si kupují již finální výsledek.

Je to stejné jako s počítači - máš hardware, které se téměř nemění, a pak software, kde si PC automaticky stahuje aktualizace samo aniž ty jako zákazník/uživatel o tom víš. Pokud by existovalo dostatečně zabezpečené připojení vozidel k serverům, bylo by to s auty stejné. Většina svolávaček je zpravidla kvůli softwarovým změnám.

 

Mě snad chcete těmi prohlášeními naštvat, ne?  :kol-22:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je jasné, že testy auta před uvedením na trh proběhnou, jak říkáš i rok před tím (potkáváme na silnicích zamaskované modely), ovšem i na základě podnětů více zákazníků se později určité věci upravují. To kolikrát nejsou schopni odhalit ani při následných testech. Takže proto je lepší nekupovat hned nový model, ale počkat na vychytání chybiček....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mě snad chcete těmi prohlášeními naštvat, ne?

Jo chceme, protože nějak začínáš ztrácet kontakt s realitou. Kupovat auto první rok až dva po zahájení jeho výroby je loterie. Na to nemusím být žádný odborník a znalec zákulisí testování koncernu. Stačí osobní zkušenosti anebo jen umět číst - naše forum je myslím dostačující příklad. Kdo chce, najde toho tady mraky aby si udělal svůj vlastní názor na věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevěřím, mám prototyp doma, neověřené multiventily na plyn, prototyp jezdil jinak osazený........................

Na prototypech byly řetězy jiného dodavatele - TSI atd, ono stačí vyměnit v době výroby dodavatele, třeba ložisek a je to tragédie

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo chceme, protože nějak začínáš ztrácet kontakt s realitou. Kupovat auto první rok až dva po zahájení jeho výroby je loterie. Na to nemusím být žádný odborník a znalec zákulisí testování koncernu. Stačí osobní zkušenosti anebo jen umět číst - naše forum je myslím dostačující příklad. Kdo chce, najde toho tady mraky aby si udělal svůj vlastní názor na věc.

kde píšu, že máš kupovat hned zkraje nové auto? ;)

 

i našim radím s nákupem vozu počkat minimálně rok po uvedení na trh. Právě z důvodů přechodu na jiné dodavatele apod. - jak píše treo.

 

Co mě dokáže vždy nadzvednout ze židle je tvrzení, nebo i jeho náznak, že testy jsou odfláknutý. To je - s prominutím - znevážení práce vývojářů a všech testovacích lidí, kteří denně nakrouží nesmysl kilometrů na oválu s kilometrama drátů v autě a sbírají data. Nemyslím tu většinu F-kových aut, které lítají jako stíhačky po českých tankodromech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odfláknou to nákupčí, protože koupí jiné díly než měli vývojáři. Na co jsou miliony najetých kilometrů, když se změní dodavatel?  Stejné problémy mají i jiné automobilky, třeba BMW s Boschem, vyměňují cívky za jiné, bošácké se nepovedly.... Škoda je na tom z evropských automobilek průměrně, ale třeba Toyota je jinde

Test s LPG auty byl odfláknutý, ať mne dají k soudu :-)

 

Jako obhajoba Škodovky může být to, že u nás vyrábí Orlen palivo...... hnusné i LPG a spálit to jde akorát ve vařiči, naftu bych lil tak do ruského tanku a benzín do zilu....

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0 TSi?  Ani jsem netušil, že se tam dával tenhle motor (fakt je, že jsem supy moc nesledoval), ale většina je v 2,0 103-125, nebo 1,8 118....pak ta 3,6...

 

A čtyři koncovky, vypadá to skvěle. Auto pěkný ;)  Až na ten dekor dřeva, to je hnus.

 

jak jezdí ta 2,0 v supu?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi, teď jsem se dozvěděl, že děláš prej v čokoládovně quality managera a v rámci zjiš´tování názorů zákazníků na nové produkty prej rozdáváš krabice plný čokolád ;)   Tak je nezapomeň vzít do Krušovic ;)   Já mám rád tu s karamelem a lískovým oříškem....

 

(i když Kokta mi psal, že prej jezdíš ve skladu s ještěrkou)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hosi jen si to uzijte, ale neni to tak easy jak tu nekdo roznasi :(

 

sem rad ze mam sem tam neco aspon pro sebe, takze nejaky krabice, kartony a tak to je bohuzel mimo :(

 

jinak tedko me napada, nechtel byste nekdo plastovej kryt pod motor?

jde o tenhle dil: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0825237t-spodni-kryt-motoru-oe-8620.html

cena by byla dohodou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...