Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

nejedná se o neotestovanost, ale o vlastnost oleje. Vyskytl se problém v extrémních podmínkách a koncern se rozhodl pro preventivní výměnu u všech modelů i když by se jich to týkat nemuselo. A proti tvrzení "samá neotesaná rychlokvažka" se ohrazuju, protože kdo o tom nic neví, mele hovadiny  :kol-44:

 

 

jo, přesně tak Jirko. Mám to tak taky ;)

 

 

Jak s tím autem jezdil; předpokládám, že zejména krátké trasy bez prohřátí motoru. Stačí si přečíst manuál k vozu, kde se o tomto píše. Je to v rámečku s vykřičníky a upozorněními. ;)

 

 

Jirko, s těmi testy nemáš pravdu. Nové modely se testují minimálně rok dopředu a testují se i během celé životnosti modelu na trhu. Jen tak je totiž možné získat informace např. potřebné pro nejrůznější svolávací akce. Na zákaznících se opravdu nic netestuje, ti si kupují již finální výsledek.

Je to stejné jako s počítači - máš hardware, které se téměř nemění, a pak software, kde si PC automaticky stahuje aktualizace samo aniž ty jako zákazník/uživatel o tom víš. Pokud by existovalo dostatečně zabezpečené připojení vozidel k serverům, bylo by to s auty stejné. Většina svolávaček je zpravidla kvůli softwarovým změnám.

 

Mě snad chcete těmi prohlášeními naštvat, ne?  :kol-22:

 

 

Ne, to skutečně nepíšeš. To je jen moje úvaha nad tím, kdy se nejčastěji projeví ne moc podařené a vychytané věci při provozu auta. Podívej, ty testovači za to nemůžou, to je jasné. Myslím, že vítr vane z jiných a vyšších míst - někdo, kdo zadává co to má vydržet, z čeho to má být a hlavně, kolik to má stát.  ;)

 

Honzo: Plně se ztotožňuji s výše uvedenými Pawoukovo názory v tomto směru. Stačí zde působit na fóru několik měsíců aby si člověk nějaký obrázek udělal. Testování hlavně lidi co testují nezpochybňuji a věřím, že vše dělají jak nejlépe umí, resp. jak jim dovolí svými předpisy Škoda. Dnešní průser je hlavně v materiálu jako takovém. Měl jsem možnost diskutovat s člověk přímo z výroby co působí i zde na fóru. Nevím jaké informace máš ty, ale kdyby si věděl co vím já, jak se dnes auta vyrábějí (přišel jsem o hodně iluzí) možná by sis už nikdy žádné nové auto nekoupil. Ještě ve výrobě se řeší na novém autě různé repasy a defomace karoserií, kolikrát se přelakovávají celé díly. Díky "kvalitní" dodavatelské práci, se před lakovnou dopasovává brousí ohýbá atd. aby se to lícovalo, některá auta mají tím pádem ze 2/3 pozinku z karoserie pryč a co myslíš, jde to i tak na lakovnu. Často se zastaví celá linka 200karoserií z nějakého většího či menšího problému, že díky nějaké chybě to nesplnuje nějaké parametry. Den to stojí, napíše se nějaká vyjímka a jede se dál a to bych mohl ještě pokračovat, o rozvodech TSI už ani psát nebudu. Tedy je rozdíl když se někde testují nějaké prototypy a každodenní následná zkušenost majitelů vozů. Dnes ani není čas a peníze něco pořádně testovat, na vše jsou počítačové modely atd. Trh si žádá co rok to nový model, pak se změní nějaká proměnná a vše je v prdeli a to mi prostě nevymluvíš. Navíc proč bych měl čekat 2 roky u nového modelu, než si ho budu moci koupit a měl jistotu že to bude tak nějak ok. Kdyby všichni čekali 2 roky, na kom by ta auta asi testovali a jak by asi přišli na ty mouchy, které inovují během výroby, když by nikdo s těma autama nejezdil. Sám tak v podstatě potvrzuješ co tady s Pawoukem tvrdíme. Když tohle doporučuješ, tak asi sám nevěříš, jak jsou ta auta perfektní a testovaná. Jinak jak jsem psal o O1 TDI, tak ta jezdila 20tis ročně, denně min. 50km a možná si to špatně pochopil, ale já jsem to právě vychvaloval, že do 160tis si nevzala ani prd a až pak začla a to minimální množství 0,2l/15tis km. Né jako dnešní některé motory viz. Clintův šíp (a ne jen Clintův), kterej mu chlastá po 60tis litry oleje mezi výměnama. Tak že zase některými prohlášeními ty chceš naštvat mě. Já se na věc koukám z pohledu zákazníka, který dá nemalé peníze za nové auto, u kterého doufá, že když je nové, že alespoň několik let bude jezdit bez problémů a né řešit po pár km vrzající interiér, odlouplý lak (připouštím, že to se může stát), popř. chrastící rozvody, žravost oleje atd. atd. Tak že to můj názor na věc a děkuji za pozornost. :kol-47:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenze to funguje jen kdyz mas nekde k dispozici zasuvku, a co kdyz budes nekde mimo? pro me mel bufik vyhodu, ze jsem nemusel skrabat okna a mel jsem klid. proste je to nekde jinde a bez te dalky se na tom da jeste trochu usetrit a pak to je programovatelne, nebo to muzes zapnout az pujdes se psem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a už nebude clintuv sraz, ale Milka sraz, jelikož jsme dostali nového sponzora, který zajistil ozi.

 

@clint někde jsem četl, že nějaký duchodce si ohříval svého ropáka ze spodu a pak mu shořelo celé auto :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Kokto, to je u Octavií standard, je širokej a pod blbým úhlem, že to hodně překáží. Dopředu se předsunout kvůli kolenům nemůžu a dozadu taky ne páč pak nedošáhnu na pedály, takže jsem přesně uprostřed a překáží to. Fabia je na tom dobře, nemá ho tak položenej a nepřekáží tolik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta si dělá srandu a jiný si spálí auto, člověk by se divil, co lidi dokážou  :-). 

Octavie má ještě blbě položené sklo, ve fabii je lépe vidět, stejně i starší golfy, ten sloupek je neštěstí, jukám za sloupkem jako mentál. abych nepřehlédl auto na křižovatce

Strašně mne oslňují protijedoucí auta, mám originál tónovaná skla. Když to srovnám s jinými auty ( VW, Opel, BMW), je moje octávie nejhorší, možná je to také sklonem skla  :-(

To oslňování bude důvodem výměny auta, najedu 60% v noci

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Multipla má sice dobrej výhled, ale tím to končí. Pak už jen samá negativa a finanční nejistoty :D :D

 

S tím výhledem souhlas, také se předkláním, obzvlášť u nás, kde udělali přechod v zatáčce. Sloupek zabere celej přechod....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem zjistil, že nákup nové oktávky musím odsunout tak za dva roky nejdříve. Musíme teď koupit fábku myslivce manželce, pač to její Polo se už začíná po deseti letech sypat.... :(

 

No není kam spěchat s nákupem, třeba bude za dva roky facelift ;)   (i když pochybuju)

 

 

Spíš bude problém pak s mými kilometry, za rok nalítám skoro třicítku, to tam bude kolem 120-130 tis

 

 

 

P.S.:  (nechce někdo Polo v červené Ferrari barvě rok 2003?)  Je to raketa, 40KW ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

multipla :D :D :D italský vrchol designu :D

no já mám stmívací zrcátka, tak je to vcelku okay. Nebo stačí dozadu dát clonu za pár set korun ;)

existuje vůbec originální clona do 5 dveřích?

 

v octavii ten sloupek ještě jde, v takovym francouzskym berlingu...

 

co má za polo tvoje drahá paní?  tak ji kup RS fabii ne v kombíku, at se trošku projedem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bude alespoň už vychytaná ;)  A třeba budou nějaké akce a ještě ušetřím...

 

A nebo koupím rovnou Supa 3,  aby měl Kokta radost. Pak ho svezu do Krušovic jako lorda ;)

 

(bílého, v TDI a myslivce)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...